בעולם הפרסום של ימינו אחד התחומים המפותחים ביותר הוא תחום השיווק הדיגיטלי, שיטת פרסום זו המסתמכת על התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט היא שיטה טרייה שממשיכה לצבור עוד ועוד נושאים חדשים וחידושים בכל התחומים.

התחזקות הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש השונים יצרו התעניינות של רבים בתחום הדיגיטל, התחום מושך לתוכו כאלה שמוצאים בעולם האינטרנט בית חם ומחוברים לשיתופיות שברשת החברתית.

מתוך המגמה העולה הקמנו ב - HackerU לפני מספר שנים את קורס שיווק באינטרנט בהובלת ראש התחום דניאל כהנוב. הקורס הראשון שנפתח בסוף שנת 2013 היה סנונית ראשונה לקורסים רבים שנפתחו על מנת להכשיר את אנשי הדיגיטל הבאים של ישראל ומתגובות הבוגרים שלנו אנחנו רואים את ההשתלבות הנהדרת שלהם בתוך התעשייה.

כדי למדוד את מצב עולם הדיגיטל מבצע אור פיאלקוב מסוכנות "פיאלקוב דיגיטל" זו השנה השלישית את סקר הדיגיטל של ישראל. הסקר השנה נערך בקרב 524 משתתפים המגיעים היישר מתוך הקרביים של תעשיית השיווק באינטרנט ושופך אור על התפקידים השונים, השכר הממוצע ומצב הקורסים.

הסקר השנה מצביע על עלייה משמעותית בסטודנטים הלומדים בקורס שיווק באינטרנט במכללת HackerU, אחת השאלות בסקר שנערך החל משנת 2015 היא "היכן עשית קורס מקצועי?".

אחרי שבסקר שנערך בשנת 2015 עמדה HackerU על 10% ובמקום ה-3 ושנה אחרי שמרה על יחס סטודנטים זהה וחלקה את הבכורה עם 3 מכללות שונות השנה הפריצה של קורס שיווק באינטרנט ב - HackerU הייתה בולטת משמעותית.

בשנת 2017 מוכיחה HackerU את הדומיננטיות שלה בשוק השיווק האינטרנט כשהיא תופסת את המקום הראשון בסקר בקרב שאר המכללות עם עלייה של 8% בתמהיל הסטודנטים עם 18%.

איפה למדת קור מקצועי

כמו כן הסקר מצביע על מספר מגמות עיקריות בעולם השיווק האינטרנטי. ניתן לראות עלייה משמעותית של כ-7% בשכר הממוצע מ- 12,650 ש"ח ב - 2016 ל - 13,540 ש"ח השנה מה שממחיש את הדרישה הגבוהה שיש לכוח אדם מיומן.

השכר הממוצע עלה השנה

מהן האופציות המחכות לך במידה ותרצה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי? התחום מתחלק ל-3 חלקים עיקריים:

  1. 1. SEO - קידום אתרים אורגני: Search Engine Optimization או בשם המקוצר SEO הוא בעצם שיפור המיקום של שם העסק במנוע החיפוש של Google. ככל שהמיקום שלך יהיה גבוה יותר ובעמוד ראשי יותר כך יותר אנשים יגיעו לאתר שלך.
  2. 2. גוגל אדוורדס - מוצר הפרסום העיקרי של ענקית האינטרנט Google, מוכר גם בשם קורס PPC ונחשב למוצר המכירתי הכי מוצלח בעולם השיווק האינטרנטי.
  3. 3. רשתות חברתיות - למי מאיתנו אין חשבון בפייסבוק או באינסטגרם? השיווק בעולמות הסושיאל בין אם הוא ממומן או אורגני (לא מקודם בכסף) נמצא בחשיבות עליונה בקרב מנהלי מוצר וחברות גדולות.

אז האם זה הזמן להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי? מכל הנתונים עולה שכן, העולם הפרסומי המופלא הזה נמצא במגמת עלייה וזו ההזדמנות שלך לעלות על הרכבת להצלחה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה