תחום ההייטק נחשב כאחד המגזרים המתקדמים והמרכזיים ביותר במשק הישראלי, הוא מושך תשומת לב לא רק בשל התקדמותו החדשנית אלא גם בשל התגמול האטרקטיבי שהוא מציע. בין אם אתם משוחררים טריים ובין אם אתם מעוניינים בהסבה מקצועית, קורסים מקצועיים במקצועות ההייטק והדיגיטל יעזרו לכם להשתלב בתעשייה בהצלחה. 

ככל שתעשיית ההייטק ממשיכה להתפתח ולהרחיב את השפעתה, הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים בתחומים שונים בתוך המגזר רק ממשיך לעלות. הדרישה הזו משתרעת על פני מגוון מקצועות כמו: פיתוח תוכנה, סייבר, שיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי ועוד. 

חברת בינלאומיות, סטארט-אפים, ארגונים קטנים וגדולים מחפשים כל הזמן כישרונות מובילים שיעזרו להם להתקדם בנוף התחרותי של הטכנולוגיה. 

כדי לנצל את שפע ההזדמנויות והאפשרויות שיש לעולם ההייטק להציע, קורסים מקצועיים הפכו למשמעותיים ומבוקשים במיוחד.  

קורסים אלו פונים לאנשים השואפים להשתלב בתחום הטכנולוגי הדינמי והמשתנה ללא הרף. עם דגש על תחומי היי-טק ומחשבים, במסלולים אלה תרכשו את כל הידע והמיומנויות הדרושים כדי להתמודד עם אתגרי העולם האמיתי ולתרום באופן משמעותי לתעשייה. 

ב-HackerU, ה'חממה' להכשרת דור העתיד של ההייטק, הבינו את הצורך הגדול שיש לתעשייה במוחות חדשים ועובדים איכותיים. 

כבר למעלה מ-25 שנים שאנחנו מלווים ומכשירים סטודנטים למקצועות ההייטק והדיגיטל, כשלבסוף אנחנו גם מוצאים להם עבודה ועוזרים להם להשתלב בתעשייה בצורה החלקה ביותר. 

להלן כמה קורסים מקצועיים אשר מוצעים ב'חממה' הטכנולוגית של HackerU: 

קורס בדיקות תוכנה QA -  מסלול בדיקות התוכנה ב'חממה' מועבר על ידי צוות מנטורים שמגיעים עם ניסיון רב מהתעשייה. 

בקורס תעברו הכנה לבחינת ההסמכה הנחשבת ISTQB, תעבדו עם כלי AI מתקדמים ותקבלו את כל הידע והכלים הנדרשים כדי להצליח בעולם בדיקות התוכנה. 

קורס בניית אתרים Full Stack Development - מסלול המכשיר אתכם לשלושה מקצועות - פיתוח BackEnd (צד שרת), FrontEnd (צד לקוח) ו-Full Stack. במהלך הקורס תלמדו שפות תכנות שונות כמו Html ו- JavaScript. 

ותרכשו ידע בטכנולוגיות מתקדמות כמו: CSS, UI/UX, MySQL, NoSQL, React and Redux ועוד. 

קורס סייבר ואבטחת מידע - קורס המשלב גם ידע תיאורטי וגם הכשרה פרקטית, הנעשית על גבי מערכת אתגרים ייחודית בה מתמודדים הסטודנטים Hands On על תרחישים מהעולם האמיתי. 

חומרי הלימוד מתעדכנים באופן שוטף בהתאם לצרכים והדרישות בתעשייה, כשבסיום הקורס תוכלו לקבל הזדמנות להתנסות מעשית בחברת סייבר בינלאומית. 

קורס אנימציה בתלת מימד - במסלול זה תקבלו הכשרה מקיפה בתוכנות החשובות ביותר בעולם האנימציה: Maya, Zbrush ו-After Effects. כבר בתחילת הקורס תזכו להתנסות עם פיסול דמויות, כשבהמשך המסלול כל העבודות שלכם יכנסו לתיק עבודות מקצועי שתוכלו להציג למעסיקים ולקוחות פוטנציאליים. את המסלול הזה ניתן לשלב עם מסלול פיתוח משחקים ב'חממה' ובכך להרחיב את הידע המקצועי והזדמנויות הקריירה העתידיות שלכם. 

קורס דאטה אנליסט - מסלול זה ב-HackerU, כולל בתוכו התמחות בשני מקצועות: Data Analyst ו-BI. 

המסלול המלא לעולמות הדאטה הוא המקיף והמתקדם בארץ, כשהמנטורים מגיעים מהתעשייה עצמה והתכנים מתעדכנים באופן שוטף בהתאם לצרכים והדרישות בתעשייה. 

במהלך הלימודים תרכשו ידע ב: Sql (שפת סקריפט) וכן Python, בסיסי נתונים שונים כולל אלו שנועדו ל-Big Data, פיתוח בכלי BI כמו: Power BI ו-Metabase ולימוד ביצוע אינטגרציה ממקורות נתונים שונים.   

תוכנית ההכשרה משלבת ידע תיאורטי יחד עם התנסות מעשית, כך שבסופה תהיו מוכנים לצאת לתעשייה עם כל הידע והכלים הנדרשים. 

כמובן שזה רק חלק מהקורסים הנלמדים ב'חממה' הטכנולוגית של HackerU וניתן לראות את רשימת המסלולים המלאה ממש כאן >

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה