תחום הסייבר הוא אחד התחומים החמים בעולם ההייטק והתוכנה. קורס סייבר מזמין מתעניינים בתחום, אשר התנסו בו מעט או חסרי ניסיון לחלוטין, לקבל כלים ולהשתלב בעולם העבודה. העבודה בתחום כוללת הגנה על מידע של ארגונים, חברות ועסקים. השתלבות בעבודה שהדרישה בה עולה יכול להיות קל לאחר קורס אבטחת מידע.

הכיוון של עולם הסייבר

בשנים האחרונות מקרי תקיפות האקינג מתרבים והם הופכים להיות קשים יותר ופוגעים באנשים פרטיים ובחברות מכל הסוגים. המענה לכך הוא הגנה חוזרת והיום כמעט אין חברה שלא הבינה כי היא חייבת להחזיק בוגרי קורס סייבר שיגנו על המערכות הממוחשבות שלה. רגע לפני שנסביר מה כולל הקורס ונבדוק אם הוא מתאים לך, חשוב להבהיר כי מדובר בתחום חם. בארהב הדבר מתבטא במשכורות גבוהות ואפשר להעריך שבשנים הקרובות הן יעלו גם בישראל.

במי פוגעות התקפות האקינג?

  • חברות גדולות – שלל חברות חוות ניסיונות להתקפות סייבר וחלק ניכר מהניסיונות צולחים. לעתים הצד התוקף מבצע זאת כדי להשיג מידע, לעתים כדי לבקש שוחד ולפעמים מדובר במשחק שאינו מיועד לפגוע באופן ישיר, אלא להזהיר את החברה מפני יכולת לחדור למערכות שלה ולהיחשף למידע החשוב ביותר שהיא מחזיקה.
  • ארגונים בריאותיים – בארהב הותקפו בעבר בתי חולים ומרפאות ונאלצו לשלם מחיר כבד בשל חשיפת פרטים אישיים על מטופלים וגם נאלצו לספוג 'קנס' כספי. מאז הארגונים למדו מהו האקינג ושעליהם להעסיק מומחים בתחום שיגנו על מטופליהם.
  • בנקים –הבנקים הם מקור למתקפות סייבר והדבר פוגע בסופו של דבר גם בבעלי החשבונות. החשיבות של אבטחת מידע בכל הנוגע לכספים, לבנקים ולחברות אשראי היא גבוהה והמאמצים לאתר פוטנציאל התקפות גדולים לא פחות מהתמודדות איתן.
  • עסקים קטנים ואנשים פרטיים –ככל שהשימוש באינטרנט הפך לטבעי יותר, כך גדל הסיכוי לפגיעה. ישנם פוגעים שהבינו כי גם העסקים הקטנים ואנשים פרטיים יכולים לשלם בעבור המידע הפגיע שלהם ומתחילים לפנות אליהם.

מה כוללת עבודת אבטחת מידע וסייבר?

במהלך קורס אבטחת מידע נלמדים כל התהליכים שיש לבצע כדי להשיג הגנה, כאשר המטרה הכללית היא להצליח לזהות את פוטנציאל הפגיעה ולא רק לטפל במקרי התקפה. בחינת תוכנות, בדיקת הרשת, הסיסמאות ועוד – כל אלו מעלות את הסיכוי ליצור הגנה אפקטיבית. במקביל לכל אלה, אם ישנה התקפה, יש לטפל בה במקצועיות.

קורס סייבר – גם אתה יכול להפוך למומחה

אם המונח האקר קורץ לך ואתה מעוניין להשתלב בתחום ההייטק ולהגן על חברות ועל ארגונים מפני מתקפות וגניבת מידע, לימודי סייבר מיועדים עבורך. הקורס מתאים גם לאנשים שלא התנסו בתחום ושאינם מכירים את עולם ההאקינג ועם זאת נדרשת שליטה במונחי היסוד כמו מערכת ההפעלה, תקשורת ושפת תכנות. קורס סייבר יכין אותך לעבודה בתחום, יהפוך אותך למומחה ובסיומו תוכל להשתלב בתחום בעולם ההייטק המתעצם מיום ליום ודורש יותר מקצוענים בתחום שעברו קורס אבטחת מידע. קורס אבטחת מידע וסייבר Ethical Hacking של האקריו מוכר לפקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד).
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה