מיתוג הוא כלל הפעולות שעושה עסק כדי להדגיש את ייחודיותו ושימוש באינטרנט הוא אחד מהפעולות הללו. העברת תוכן באינטרנט נעשית באמצעות אתרים שאותם יש לקדם על מנת שיגיעו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. ללא קידום לא יצליח האתר למשוך את עיניהם ותשומת ליבם של הגולשים.

הרצון של כל עסק הוא לפרסם עצמו על מנת לקבל תגובות והזמנות שיובילו למכירות ורווח. קיימות דרכים שונות לפרסום ופרסום באמצעות האינטרנט היא השיטה המובילה והיעילה שביניהן. משהוחלט על ידי הנהלת העסק להשקיע בפרסום דרך האינטרנט הרי יש צורך להשקיע כספים רבים בכך. קידום אתרים הוא הישורת האחרונה במסלול וקידום מוצלח יגדיל את החשיפה ויתרום רבות לעסק.

על שיטות הקידום

מבחינים בשתי שיטות קידום: קידום ממומן וקידום אורגני.
קידום ממומן נעשה באמצעות הקלקות על מילות מפתח, וככל שההקלקות רבות, כן האתר מקודם. הוא יעיל ומהיר אבל גם יקר מאוד ואינו מתאים לכל עסק.
קידום אורגני, לעומתו, נעשה על ידי כתיבת תוכן לאתרים. גם כאן נבחרים ביטויי מפתח השזורים בתוך כל תוכן והקלקלות עליהם מקדמות את האתר. בנוסף, ניתן לבצע קישורים בין אתרים שונים כדי להגביר את אפקט הקידום.

ככל שהתוכן יהיה רב יותר, כן, יזהו מנועי החיפוש של גוגל את הביטויים ויקדמו את האתר. הכתיבה חייבת להיות איכותית, יצירתית ומעניינת כדי להגביר את חווית הקריאה של הגולשים. גם אלו הינם פרמטרים שנלקחים בחשבון בגוגל.

כתיבת תוכן ככלי למיתוג

לכתיבת תוכן יש יתרונות רבים וחלק מהם קשורים במיתוג העסק. מיתוג הוא תהליך אסטרטגי שמוביל עסק שמטרתו להקנות לו ולמוצריו את התדמית שהוא היה רוצה להקרין. זה תהליך שנועד, כאמור, להבליט את הייחודיות שלו ולשמור עליה לאורך זמן. זאת הדרך לרכוש צרכנים ולשמור על הקשר הרצוף עימם.

מיתוג נוגע בנושאים כמו עיצוב לוגו, עיצוב ברושורים, עיצוב משרדים ורכבי חברה ועוד. השימוש באינטרנט ודרך השימוש בו הוא חלק בלתי נפרד מכל המכלול. עסק שמרבה להשתמש באינטרנט מדגיש ללקוחות את החשיבות שהוא נותן לשימוש בכלי חדשני זה. כתיבה איכותית שמתבצעת במסגרת קידום אורגני תורמת את שלה לאיכות העסק, שירותיו מוצריו וכדומה.

קידום אורגני כגורם למיתוג

לקידום אורגני יש מספר יתרונות. הוא נעשה לטווח ארוך ופעמים רבות מאמרים שנכתבו בעבר עדיין מופיעים גם לאחר הפסקת פרסומם או בעת הפוגה בקידום. ניתן לבדוק את השפעתו על תנועת הגולשים ואת ההמרות המופיעים בעקבותיה ולתקן במיידית. תגובה מהירה תורמת לעסק.

קידום אורגני מעלה את ערך האתר, ניתן להגיע אליו מאתרים אחרים והדבר מגביר את העניין בו ובתכניו. אתר רציני שמכיל חומר מהימן ומעודכן שמוסר מידע ספציפי על פעילות העסק ומידע כללי על התחום בו הוא עוסק המגביר את העניין בו. כל אלו, ואחרים נוספים, תורמים להבלטת ייחודיות העסק. מומחים לקידום אתרים מסייעים לכל עסק לקדם את אתריו בדרך להעצמת המיתוג שלו.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה