בלוג
Thumb_Branding

חשיבות המיתוג

עודכן בתאריך:5 ינואר 2022


מיתוג הוא אלמנט בעל חשיבות אדירה עבור כל סוג של עסק, הרבה מעבר לכמה שהלוגו יכול להיראות מרשים ולמשוך את העין. מדובר בתורה שלמה של עבודת שיווק ותקשורת, שמטרתה היא להבליט את העסק שלכם על פני המתחרים, כאשר אתם משמרים את מקומכם במחשבותיהם של הלקוחות בכל עת. המותג שלכם הוא השם שלכם והוא גם כל המהות של העסק שלכם, כאשר דוחסים אותם לתוך רעיון שנצרב במוחותיהם של הלקוחות שלכם וגם של המתחרים שלכם, שצריכים לחשוש מעוצמת המותג שיצרתם.

ישנם ארגונים וחברות רבות שלא מקדישים את הזמן הראוי ותשומת הלב הדרושה ליצירת המותג שלהם והתחזוקה התמידית שלו, מבלי שהם מבינים את הפגיעה שזה גורם להצלחה העסקית שלהם. במידה ומדובר בארגון גדול, ישנה חשיבות בהשרשת המותג שלכם בכל פרמטר שקיים בבית העסק. ברגע שבו כל הזרועות משלבות ביחד ידיהן במטרה לבנות ולקדם את המותג והמשמעות שלו, תוכלו לראות כיצד מתחזקת הנאמנות של הלקוחות שלכם למוצר ולמותג.

מה המשמעות של מיתוג?

כל חברת מיתוג שקיימת כיום בשוק, תוכל לתאר לכם את הנושא באופן דומה למערכות יחסים בין אנשים. כאשר פוגשים מישהו חדש, ישנו קודם כל הרושם הראשוני, שבמקרה של מיתוג יכול לשדר מסר מסוים רק על סמך ויזואליות. לאחר מכן ישנה היכרות ובנייה של מערכת יחסים, ממש כמו שמתפתח הקשר של לקוחות עם מותגים. כיום הקשר הזה חשוב יותר מהכול, מכיוון שהלקוח שיהיה מעוניין במוצר שלכם ויתחבר למיתוג שלו, יישאר נאמן למותג ותהייה לו נטייה להעדיף את המוצרים שלכם על פני המתחרים.

אם תשכרו שירותי ייעוץ של חברת מיתוג מקצועית, הדבר הראשון שתלמדו יהיה העובדה שלמיתוג יש חשיבות בכל מקום ובכל רמה של תקשורת מול הלקוח. למיתוג יש את האחריות לחבר ביניכם לבין הלקוחות, כאשר עושים זאת בכל חוויה שאותה יחווה הלקוח מול המוצרים ומול העסק שלכם. החל מהפרסום ודרך כל השלבים האחרים כגון האתר שלכם, האופן שבו מדברים הנציגים הטלפוניים והפרונטליים שלכם, עד לעיצוב המשרדים שלכם והשקיות שאותן מקבלים הלקוחות, בין אם מדובר בשקיות נייר או שקיות ממותגות.

המטרה היא להתחבר לרגשות של הלקוח ולגעת בנקודות הנכונות, שיגרמו לחיבור. אם תעצרו לרגע ותחשבו על כך, תשימו לב שלעיתים אתם רוכשים מותגים מסוימים מבלי לדעת בהכרח למה, מכיוון שהחיבור שלכם אל המותג יכול לעיתים קרובות לנבוע מהרגש ולאו דווקא מההיגיון. תוכלו להסביר כמובן מדוע ביצעתם רכישה של כל מותג ספציפי, אבל איפה שישנו חיבור אמיתי, ההחלטה תגיע קודם כל מהרגש.

ירידה לפרטים הקטנים ביותר

מותגים נמצאים בכל מקום ובכל פעולה שאנחנו מבצעים. בין אם אלו הבגדים שאנחנו לובשים, האוכל שאנחנו מזמינים לארוחת צהריים או המוזיקה שלה אנחנו מאזינים, הכל ממותג ואתם משמשים כנציגים של המותגים האהובים עליכם. גם אם אינכם עושים זאת מתוך זיקה והערצה עמוקה, תמצאו את עצמכם לעיתים קרובות ממליצים על מותג, מכיוון שבתפיסה שלכם מדובר במוצר איכותי יותר של חברה מסוימת על פני המתחרים.

דוגמה לשימוש חכם ופשוט במיתוג שנצרב בתודעה של הלקוחות שלכם, היא בשקיות נייר או בשקיות ממותגות שבהן אתם משתמשים בעסק. לחלק ניכר מהלקוחות של היום חשוב לקבל את התחושה שהם מבצעים קניות חכמות מבתי עסק מודרניים עם גישה עתידנית. ירידה לפרטים הקטנים הללו, כמו שקיות נייר או שקיות ממותגות, יכולה להשפיע בגדול על רמת ההצלחה של מיתוג העסק שלכם. הלוגו שלכם מופיע על השקית שהלקוח מקבל, כאשר הוא נושא אותו בגאווה ברחוב ולאחר מכן אצלו בבית.

הנושא הזה יכול להיתפס בקלות כמשהו מובן מאליו, אבל לשקית שהלקוח מקבל מבית העסק ישנה חשיבות גדולה יותר ממה שנדמה לכם, בדגש על שקיות ממותגות עם לוגו החברה או בעלות עיצוב מרשים. שקיות נייר או שקיות ממותגות יעניקו ללקוחות שלכם את התחושה שמשקיעים בהם, עם שקית שתוכל לשמש אותם גם מעבר לביצוע הרכישה אצלכם בעסק. הקפדה על מראה חלק, מסודר ומעוצב, תתרום רבות לקידום המותג שלכם והפצתו מפה לאוזן.

העבודה עם חברת מיתוג והמיתוג עצמו הם חלק בלתי נפרד מעבודת השיווק שלכם, לכן חובה לטפח את המותג ולהגדיר אותו עוד בשלבים הראשוניים של תכנון העסק במידה וניתן. עבור אלו שזקוקים לעזרה ויצירתיות, תמיד ניתן לפנות לחברת מיתוג שתעזור לכם להוציא את הטוב ביותר מהמיתוג של העסק שלכם.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס