בלוג
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי

6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט. אולם, מפרסמים רבים אינם מודעים לעובדה שהתנהלות נכונה, חכמה ויצירתית באינטרנט (אפילו בתקציב נמוך יחסית) עשויה להביא לתוצאות זהות ואף גבוהות משל קמפיין טלוויזיוני ברמת הבאז, הוויראליות ואף ברמת הפניות והלידים, תוך פילוח מדויק יותר (מזה של טלוויזיה למשל) של קהל היעד. ריכזנו עבורכם שש דרכים לקידום העסק העצמאי שלכם ברשת

1. בניית אתר

אתר אינטרנט הוא חלון הראווה שלכם ברשת. מדובר בנכס חשוב והכרחי המאפשר לכם להציג את מפעל חייכם ואת העבודה היומיומית בעזרת תמונות, וידאו וטקסט. כמו כן, מומלץ ואף רצוי להוסיף לאתר שירותים כמו טופס יצירת קשר ומערכת של מכתבי תודה מלקוחות מרוצים. כשלקוח נחשף לאתר של בעל עסק הוא למעשה מרגיש כי לבעל העסק אין מה להסתיר וכי הוא יכול לבחון אותו ולבדוק את כישוריו עוד בטרם הזמנת/קניית השירות. ישנן פלטפורמות רבות אשר בעזרתן ניתן להקים אתר אינטרנט מושקע ומתקדם. פלטפורמה מומלצת במיוחד היא מערכת Wordpresss, אשר נלמדת בהרחבה בקורס שיווק באינטרנט- קידום אתרים ורשתות חברתיות ב-HackerU.

2. SEO

כעת, כשהאתר שלכם באוויר, אתם נדרשים לקדם אותו. קידום אתרים במנועי חיפוש (Search Engine Optimization או בקיצור SEO), הוא למעשה מונח כולל לאוסף שיטות, שבאמצעותן ניתן לשפר את מיקומו של אתר העסק שלכם בתוצאות החיפוש. כך לצורך העניין, נניח שאתם מחפשים "חנות פרחים בתל אביב", האם תרחיקו לכת עד לחנויות שיופיעו בעמוד השלישי ובמאות העמודים שאחריו, או שתמצאו את מבוקשכם בעמוד הראשון? כתוצאה מכך, מבין היום כל בעל עסק, את החשיבות של קידום אתר העסק שלו אל העמודים הראשונים ב-Google. קידום אתרים באופן אורגני מצריכה ידע רחב, ניסיון רב וקשרים עסקיים ענפים. כלי ראשון ויעיל לקידום אתרכם, הוא לפנות לכמה שיותר אתרים של עסקים קטנים אחרים ולהחליף קישורים (כלומר, האתר שלכם יקשר אל האתר שלהם, ולהיפך).

3. PPC

בתמונה המופיעה מעל שורה זו ניתן לראות כיצד מחלקת Google את דף תוצאות החיפוש. ניתן לראות שמעל התוצאה האורגנית הראשונה ("קורס שיווק באינטרנט של HackerU") שלוש מודעות ממומנות. זהו למעשה קידום/פרסום ממומן שנעשה באמצעות מערכת Google AdWords. מי שאינו מוסמך בקידום אתרים בצורה ממונת, עשוי לחשוב כי קידום זה תלוי רק בסכום הכסף שמושקע בה אולם מדובר באומנות של ממש. רק מי שמומחה ב-PPC ומכיר את כל הכלים, הפרמטרים והדקויות בתוכנה, מצליח להגיע למקסימום תוצאות.

4. רשתות חברתיות

"המשתמש האמריקאי הממוצע שוהה כ-40 דקות ביום בפייסבוק", כך הודיע מייסד פייסבוק, מארק צ'וקרברג, בכנס שנערך לפני כארבעה חודשים. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מראים שזמן הגלישה בפייסבוק בישראל הוא הגבוה ביותר בעולם. זהו זמן לא מבוטל המהווה חלק אינטגרלי משגרת היום של הישראליים, האם אתם באמת יכולים להרשות לעצמכם לא לעזר בפלטפורמה זו? נוכחות ברשתות החברתיות מצריכה תכנון רב, יצירתיות ועבודה מסודרת ויומיומית. ישנן רשתות חברתיות פופולאריות רבות  כדוגמת- Facebook, twitter, Youtube, LinkedIn, Instagram, Google Plus, Pinterest, Vine, SoundCloud והרשימה עוד ארוכה. כל אחת מהרשתות החברתיות מצריכה מתודולוגיית עבודה שונה, התמקצעות ובקיאות מלאה.

5. דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני מאפשר להיות בקשר ישיר עם לקוחות החברה/משתמשי המוצר ולעדכנם על בסיס זמן קבוע בכל מה שקורה בעסק. מלבד עדכונים מומלץ להכניס לדיוור- קישורים לתוכן איכותי (מדריכים, המלצות, טיפים, סיקורים) והטבות ומבצעים. ראו בדיוור ככלי שיעניק ערך מוסף ללקוחות לצד מגביר מכירות, שמחזק את השייכות ואת האהדה למוצר. ישנן מערכות רבות, חלקן אף בחינם (לתפוצות יחסית קטנות) בעזרתן תוכלו לדוור. בסיום כל הפצה ניתן להוציא מהמערכת דוחות סטטיסטים אודות הלקוחות שלכם- במה הביעו עניין, איזו הטבה משכה אותם יותר, פילוח מדויק של הקל (גיל, מקום מגורים, מדגר) ונתונים נוספים.

6. אפלייט- שיווק שותפים

שיווק שותפים היא שותפות עסקית בין בית העסק לבין משווק. לצורך הדוגמה אתם מחזיקים עסק להשכרת הפעלות לימי הולדת. ברחבי האינטרנט קיימים אינדקסים רבים המרכזים עסקים לאירועים. התשלום נעשה לרוב במודל של תשלום לקליק/להפניה/או למכירה. שיטת תשלום זו תבטיח שלא תשלמו "סתם"- כלומר תשלמו רק במידה והקמפיין יניב תוצאות וכן סך התשלום תותנה ברמת ההצלחה. לפני תחילת התקשרות עם רשת אפלייט מומלץ לחפש מעט באינטרנט אודותיה ולשוחח עם לקוחות שכבר עובדים מולם. כך תוכלו להבין האם הלידים המגיעים דרך רשת זו הינם איכותיים והאם הדרך "לדוג" אותם אינה פוגעת במיתוג ובתדמית שלכם ברשת.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
linkedin-profile
מספר טיפים לפרופיל לינקדאין מקצועי
דנה כהן | 10 ינואר 2022
לא משנה אם אתה איש עסקים, בעל סטארטאפ עצמאי, מחפש הזדמנויות להסבה או מובטל שמחפש עבודה. LinkedIn היא רשת חברתית שיכולה לעזור לך להשיג את המטרות המקצועיות שלך. מנהלי משאבי אנוש ובעלי עסקים מחפשים שותפים או הזדמנויות עיסקיות ולכן כדאי לכם לפתוח פרופיל LinkedIn מקצועי ומדוגם.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס