רשת האינטרנט, מהווה בדרך- כלל את מקור המידע הראשון אליו פונים רבים בברור של כל נושא. כדי לדאוג שהמוניטין שלכם או של עסקכם יהיה חיובי, יש לפקח על המידע המפרסם עליכם ברשת. ניהול מוניטין ברשת, הנעשה בצורה איכותית, מוביל לכך שכל מידע אשר מחפשים עליכם באינטרנט יהיה בראש ובראשונה חיובי ובאם קיימים גם אזכורים שליליים, הם ידחקו לשולי מנועי החיפוש.

קורס ניהול מוניטין ברשת מטרתו להכשיר בכל הכלים והידע הנחוצים כדי לדאוג כי האזכורים ברשת יהיו בעיקר חיוביים, וכך יובילו להצלחה.

מהו קהל היעד ללימודי ניהול מוניטין ברשת?

קורס ניהול מוניטין באינטרנט מיועד בעיקר לאנשים העוסקים ביחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי ודוברות. כמו כן, הוא מתאים לעוסקים בתחום הפרסום המבקשים להרחיב את תחום התמחותם, ולבעלי עסק ומנהלים הרוצים לנהל בעצמם את אזכוריהם ואת המוניטין של עסקיהם ברשת.

מהם תנאי הקבלה לקורס?

לרוב, קיימות שתי דרישות קבלה ללימודי ניהול מוניטין ברשת:

1) ידיעת השפה האנגלית ברמת שליטה טובה בכתיבה וקריאה.

2) הכרת המחשב- שליטה בשימושי המחשב על מערכותיו הבסיסיות והכרת עולם האינטרנט והרשתות החברתיות ברמת משתמש.

משך זמן הלימודים

הלימודים בקורס ניהול מוניטין ברשת נמשכים, על פי רוב, בין חודשיים לחמשה חודשים. הלימודים כוללים בין 50 ל 70 שעות לימוד אקדמיות. ברוב המכללות הלימודים מתקיימים אחת לשבוע. ברובן גם קיימת האופציה ללימודי ערב ולימודים בימי שישי בבוקר, אפשרות המקלה על אנשים המעוניינים להמשיך בעיסוקיהם העיקריים במהלך השבוע.

מהם נושאי הלימוד בקורס?

תכנית הלימודים משלבת בין הפן התאורטי העיוני , לבין הפן המעשי של תרגולים, ומגוון התנסויות. חלק מן המכללות מעשירות את הנסיון באמצעות השתתפות בפרוייקט גמר איכותי ברשת. התכנים הכלולים בדרך כלל בלימודי ניהול מוניטין הינם: חשיבותו של המיתוג ברשת, מיתוד עסקי ומיתוג אישי, ניהול המוניטין במנועי החיפוש, ניהול המוניטין ברשתות חברתיות, הדחקת מוניטין ואזכורים שליליים, סוגים של מסעי פרסום, תמחור מסעי פרסום, ממה מושפעות תוצאות החיפוש, גישה לגוגל ודחיקת/ הסרת אזכורים, היבטים משפטיים, כתיבה שיווקית ברשת, נטוורקינג, כלי ניתור, חיפוש ברשתות חברתיות ובבלוגים ועוד...

מסיימי קורס ניהול מוניטין ברשת, אשר עמדו בהצלחה בדרישות הקורס, זכאים לתעודת גמר מטעם מוסד לימודיהם.

מהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי הקורס?

בוגרי קורס ניהול מוניטין ברשת יכולים להשתלב בשוק העבודה, כעצמאיים או כשכירים, בעסקים מגוונים החל באתרי אינטרנט עסקיים ועד לחברות וארגונים גדולים. כמו כן, הם יכולים לשמש כיחצנים לאנשי ציבור מתחומים שונים ולעסקים מגוונים. קיימות גם מכללות המגדילות ומתחייבות לשלב את בוגריהן בשוק העבודה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה