במציאות החיים מודל 2017 אפשר להסתדר ללא אלמנטים ומרכיבים חשובים רבים. אפשר לחיות מצוין בלי טלוויזיה, אפשר ליהנות מחיים נפלאים גם בלי אוטו צמוד. אבל יש תחום אחד שפשוט אי אפשר בלעדיו – האינטרנט. בדיוק כמו קרוא וכתוב של פעם (ושל היום), האינטרנט הפך בעשורים האחרונים לנדבך בלתי נפרד מאורח חיים תקין של כולנו. זהו הבית של מיליארדי פריטי המידע, אמצעי התקשורת, הבידור והפנאי וגם – הכלכלה, העסקים והכסף. אם גם אתם תושבי צפון הארץ ומחפשים לדעת יותר על התחום המבוקש ביותר בעולם – האינטרנט, המשיכו לקרוא וגלו כיצד ניתן להפוך את מהפכת הרשת לביצת זהב כלכלית.

לימודי אינטרנט בצפון הארץ של המרכז להכשרה והשמה למקצועות ההייטק , האקריו, החלו לפני שנים אחדות וצברו תאוצה משמעותית וכיום הם זוכים לרמות ביקוש גבוהות. הסיבה העיקרית היא העלייה המשמעותית במוקדי תעסוקה הדורשים ידע בתחום האינטרנט, המחשבים וההיי טק. כך שלימוד אינטרנט מחדרה וצפונה עשוי להיות כרטיס הכניסה שלכם לקריירה חדשה, מלהיבה ומכניסה במיוחד. לימודי אינטרנט אינם דורשים ידע או ניסיון מוקדם, במרבית המקרים. רובם ככולם מתפרשים על פני חצי שנה עד שנה וחצי (מעטים תחומי הלימוד שלימודיהם ממושכים יותר) והדרישות לקבלה ללימודים שכאלו כוללות, לעיתים, ראיון אישי קצר ושלב מיון. יתרון משמעותי נוסף של לימודי אינטרנט בצפון הוא הגמישות שלהם. לרוב פעמיים בשבוע למשך 3-4 שעות בשעות הערב, כך שאתם יכולים להמשיך לעבוד כרגיל.

לימודי אינטרנט בצפון – תחומי לימוד אהובים

האינטרנט הוא תחום רחב במיוחד וזה בדיוק הזמן לפרט אילו תחומי לימוד נפוצים במיוחד. נתחיל בקורס בדיקת תוכנה של האקריו, המעניק ללומדיו את הכלים לעסוק באחד התחומים המבוקשים והרווחיים ביותר בשוק ההייטק. אחרי מיון מועמדים ראשוני והקניית כלי לימוד בסיסיים (כ-20 שעות), יגיע החלק הארי של הלימודים, הנמשכים בין ארבעה לתשעה חודשים, תלוי בתדירות השבועית ובמשך כל מפגש (פעמיים/שלוש בשבוע, בוקר-ערב, בין 4 ל-9 שעות לימוד למפגש). כאן תלמדו על כלי ביקורת מרכזיים, טכנולוגיות ומתודולוגיות שימושיות לעבודה ועוד;

נעבור לקורס בניית אתרים, אשר בסיומו תוכלו להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, כולל עסק עצמאי. קורס מרתק ואינטנסיבי (בין 7 ל-14 חודשי לימוד) במרכזו תחומים כמו סוגי פקודות, HTML, כתובות IP ועוד. גם כאן נדרש קורס מיון של 20 שעות לבחינת התאמה ראשונית;

אוהבים למכור? קורס שיווק באינטרנט 'תפור' בדיוק למידה שלכם. קורס דינאמי, יצירתי ומרענן, המצליח להוציא מכל סטודנט את הצד הפרוע שבו. בסיום חודשי לימוד הקורס תבינו כיצד ניתן להפוך את האינטרנט לבית הטוב והיעיל ביותר של מכירת מוצרים ושירותים. קורסים פופולאריים נוספים: קורס אבטחת מידע וסייבר, קורס אנימציה ותלת מימד, קורס עיצוב גרפי ועוד.

המרכז להכשרה והשמה להייטק האקריו הינו מוסד מוכר, מנוסה, ידוע ובעל מוניטין חיובי בתחום האינטרנט וההייטק ולכן מדי שנה רבים בוחרים להירשם אל סניפי הקמפוס בצפון ובמרכז.

האקר יו - לימודי אינטרנט בצפון – הצעד הראשון לעתיד מבטיח

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה