אולי לא מאוחר לעשות הסבה מקצועית?

יצא לכם לשבת בערב בבית, עם מוסיקה שקטה ברקע, אשתך כבר השכיבה את הילדים לישון היא עכשיו מתקלחת, אתה קורא ספר עם המשקפיים הגדולות שלך ואתה חושב.
חושב אולי הגיע הזמן לגוון? אולי הגיע לשנות את השגרה הקבועה שאני נמצא בשנים האחרונות? אני רוצה להכיר אנשים חדשים, להתרגש שוב מהעבודה שאני עושה, לפתח שוב משהו מאפס. אולי תחום אחר, כולם מדברים כל היום על מחשבים וטכנולוגיה, להפעיל קצת אתה ראש ולא רק את הידיים. אולי...

אבל במחשבה שנייה, למה לקחת את הסיכון?

יש לי עכשיו ביטחון, מכירים אותי, יש לי משכורת יפה, לא לא מה פתאום חלילה זה פנטזיה לשנות מקצוע.
חח, ובזמן שאני מגחך משהו מבפנים צועק לי שאולי אני צריך לאזור אומץ ולעשות את השינוי, הרי מיציתי את העבודה שאני נמצא, ואת מה שאני צריך בחיים שלי ברוך השם יש לי.

והאמת?

שלימודי מחשבים ובכלל פרויקטים של פיתוח ולהיכנס לטכנולוגיה היום נראה לי כמו..... חלום? יש לי חברים שם.

ולמה אני יכנס ? קורס תכנות?

אולי קורס ניהול רשתות? שמעתי שיש לזה ביקוש רב, בכל עסק שיש לו לפחות 10 מחשבים צריך מנהל רשת... אולי אני בכלל מתאים לקורס עיצוב גרפי או קורס בניית אתרים? לא יודע, נראה לי מסובך כל הסיפור הזה. למרות שקראתי איפשהו לא ממזמן שיש מקום אחד שעושים שם מבחני התאמה לראות למה אתה מתאים. ואז אתה לומד שם מקצוע ועוד אחרי גם דואגים לך לעבודה, לא יודע אולי לא הבנתי נכון. בוא ניכנס לאתר נראה, נראה לי שזה היה האקריו 4 Uאו האקריו זהו. אה הנה מצאתי בגוגל. הופה לא זכרתי שהאתר נראה ככה.. עיצוב מרשים, חדש אני מניח. יש פה סרטון שמסביר על השיטה – טוב, מאמי מה את אומרת שאני יבדוק בהאקריו לגבי לימודי מחשבים? האשה: אתה חושק בהסבה מקצועית מאמי? אולי, נראה אני יודע..... יאלה נירשם באתר ונקבע איתם פגישה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה