ניהול רשתות ואבטחת מידע בשילוב CCNA הוא אחד המקצועות המבוקשים בשוק העבודה, מכיוון שכיום כל חברה זקוקה למענה לצרכים הטכנולוגיים בעסק לצורך הגנה על המידע הרב המצטבר בחברה. כיום כל חברה בינונית עד גדולה מחזיקה ברשותה מערכות שונות לצורך שמירה על המידע הרב המצטבר בארגון.

עבודתו של מנהל אבטחת מידע היא מגוונת ובעלת נפח משתנה על פי סוג הארגון וכוללת היבטים של מערכות ההפעלה הקיימות בארגון, טיפול ברשתות תקשורת, טיפול בכל הקשור לאבטחת מידע ואינטראקציה עם מספר רב של תחומים זהים. כגון: עבודה עם אנשי פיתוח בחברה, עבודה מול אנשי תקשורת ומשתמשים הפעילים בארגון וכן עם לקוחות וספקים הקשורים למערכות השונות בארגון.

הזדמנות להכיר את רזי התחום

לימודי אבטחת מידע הם מרתקים ומתאימים לאנשים שאוהבים אתגרים לצד חשיבה יצירתית. במהלך הלימוד משלבים תחומים שונים הכוללים בין היתר היכרות עם רשתות מייקרוסופט, שהן כיום הבסיס לתחזוק מידע מקוון בכל ארגון.

כמו כן, לימודי אבטחת מידע מהווים עבור התלמידים בסיס להמשך לימודי CCNA ו –CCSA. אופציה זו מאפשרת לתלמידים הבוגרים לזכות בהכשרה נוספת הקשורה לתחום ובכך לטעום מכל העולמות: גם להגדיל את תחומי הלימוד לצורך קבלת עבודה נחשקת יותר וגם לזכות בהכשרה מטעם שותפה מורשית של מייקרוסופט.

למי מתאים קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע?

הקורס מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב במשרות נחשקות בעולם המחשוב ולעבוד בסביבת עבודה מאתגרת עם מיטב אנשי הטכנולוגיה. לימוד התחום אינו פשוט ודורש הבנה של מורכבות התחום של רשתות ואבטחת מידע, הרי מדובר בעבודה הדורשת אחריות רבה לצד שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

אולם הלימוד עצמו הינו מאתגר, מכיוון שנוגעים בנושאים שונים המאפשרים צבירת ידע גם בתחומים דומים לצורך יישום בזמן אמת בעבודה. אם כך, נראה כי תחום זה מתאים לאנשים המעוניינים ללמוד את רזי התחום ובסופו של דבר להשתלב בשוק העבודה במגוון משרות נחשקות.

שילוב במקומות עבודה נחשקים בתום הלימוד

לימודי אבטחת מידע פותחים עבור הבוגרים מגוון רחב של אפשרויות, החל מעבודה עצמאית בתחום כנותני שירות עבור חברות הזקוקות לפרויקטים חד פעמיים, שילוב בחברות טכנולוגיות במגוון רחב של תחומים, שילוב בחברות הייטק ועוד.

למעשה, מנהל אבטחת מידע יוכל לתת מענה ממוקד לצרכים הרבים והדינמיים של עולם המחשוב בכל ארגון, החל מחברות הייטק גדולות ועד משרדים ממשלתיים וכמובן בחברות מחשוב שונות.

רק כדי לסבר את האוזן, השכר בתחום ניהול רשתות ואבטחת מידע הוא גבוה במיוחד, כיוון וניתן להשתלב בחברות הייטק גדולות המבינות את החשיבות של מקצוע זה. כמו כן, חברות אלו מעניקות תנאים סוציאליים מצוינים עבור העובדים, הכוללים רווחה, קרנות השתלמות, סבסוד ארוחות ובכלל את התנאים המצוינים של עובדי הייטק. בקיצור, תמיד יש לאן לשאוף ולהתקדם בתחום.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה