משחר העולם התעניין האדם בחדשות ובאקטואליה, יצר הסקרנות עורר את המין האנושי שהתחיל להמציא דרכים יצירתיות להעביר את העדכונים האחרונים לשאר האנשים.

משליחים בתקופות עתיקות שהיו מעבירים ידיעות על ענייני דיומא, ידיעות שהועברו על דפי אורז ועד ערוצי הרדיו, הטלוויזיה והדפוס שאנחנו מכירים בתור עיתונים.

אבל בשנים האחרונות חלה מגמה בעולם החדשות והאקטואליה, יחד עם העלייה של עולם השיווק הדיגיטלי גופי תקשורת רבים העבירו תקציבים וכוחות לעולם הוירטואלי של האינטרנט והרשתות החברתיות. המהלך שמהווה "איום" על הפרינט צובר תאוצה גדולה במיוחד נוכח העלייה בפופולאריות של רשתות כמו פייסבוק וטוויטר שם הידיעות מגיעות בצורה מיידית וגולמית.

בעולם הסושיאל כולנו אנשי חדשות, כולנו מדווחים לעולם מה עובר עלינו ומה ראינו היום כשהסתובבנו ברחוב. כל ביקור במסעדה הולך לידיעה תקשורתית בתוך עולם הסושיאל הפרטי שלנו. אבל איך ענקיות התקשורת מתמודדות עם השינויים שחלו בעולם העברת החדשות?

ביום שלישי, ה - 28.11, בין השעות 10:00-12:00 יארח ראש תחום שיווק באינטרנט דניאל כהנוב את יוסי אביב, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת "מעריב - ג'רוזלם פוסט" ואת ליה וויינשטיין, מנהלת ה - SEO של הקבוצה להרצאה ייחודית על אקטואליה וחדשות בעולם הדיגיטלי.

אנחנו מזמינים את הסטודנטים והבוגרים בקורס שיווק באינטרנט להצטרף אלינו, לשאול שאלות, להתעניין ולקבל הצצה למוחם של שניים מהבכירים בתעשיית הדיגיטל בישראל.

יוסי אביב נכנס לתפקידו לפני כמספר חודשים אחרי ששימש כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז. כמו כן ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - ביג דיל, ייסד את אתר הלוחות win-win, וכן היה שותף-מייסד ב-2 סטארט-אפים. לפי קידומו לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל שיש כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) של הקבוצה ב-6 השנים האחרונות.

הבוגרים הסטודנטים של קורס שיווק באינטרנט זכו בחודשים האחרונים להשתתף וללמוד ממגוון מרצים בתחומים השונים של התעשייה, כך היה בחודש אוקטובר כשנערכה סדנת דיגיטל ייחודית בהשתתפות Taboola וארגון הדיגיטל הישראלי.

ההרצאה תועבר LIVE בעמוד הפייסבוק של HackerU ותתן דגש על הפבלישרים (המפרסמים) ואיך הם מבצעים את ההתאמה לעולם החדש בדגש על תחום ה - SEO. ניתן עדיין להירשם להרצאה אצל הרכזות או בטלפון 03-6135565 בקבלה. מחכים לכם בהרצאה!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה