כל מה שרציתם לדעת

קורסי ההסבה של האקריו נבנים בהתאמה מלאה לדרישות השוק הטכנולוגי הבינלאומי. המטרה העיקרית של המרכז להכשרה והשמה של HackerU היא לאתר את המגמות החדשות ואת המגמות המובילות בתחום הטכנולוגי הייטקי ובהתאם לבנות תכנית שתוביל את הבוגר לניסיון מעשי בשטח, החל מיומו הראשון במקום העבודה. אם גם אתם החלטתם על שינוי כיוון תעסוקתי ולאחר חושבים החלטתם על הסבה מקצועית בתחום האינטרנט, התחילו לקרוא מאמר זה.

הסבה – מקצועות טכניים ושאינם טכניים

תחום ההייטק הוא תחום רחב ויש בו מגוון תפקידים. הצעד הראשון תמיד יהיה להגיע להחלטה האם מעוניינים בתפקיד טכני או תפקיד שאינו טכני. התחום הטכני יכלול תפקידים כמו תכנות / פיתוח, IT ובדיקות תוכנה וחומרה. הסבת מקצוע בתחומים אלו מתאימה לאנשים שאוהבים את העולם הטכנולוגי ויודעים שיש להם את הכישורים הנדרשים לעבודה בתחומים אלו. אנשים שמעוניינים להשתלב בתחום ההייטק, אך אינם מתחברים לתחום הטכנולוגי מבחינה מעשית יוכלו להירשם אל אחד מהקורסים של האקריו בתחום האינטרנט, האונליין מרקטינג / שיווק באינטרנט, קורס עיצוב גרפי וארט, קורס אנימציה בתלת מימד, בניית אתרים ותחומים נוספים.

גילאי כניסה לעולם הייטק – לא מגבלה ממשית!

קיים חשש של אנשים שמעוניינים להירשם אל מסלול הסבה מקצועית בתחום הייטק בנוגע אל מגבלת הגיל. חברות רבות מעדיפות לשכור את שירותיהם של צעירים ללא ניסיון שסיימו מסלול הסבה על פני אנשים בגילאי השלושים והארבעים. אין זה אומר שלא ניתן להיכנס לתחום זה בגילאים אלו, רק שקצת קשה יותר. אם מעוניינים לעבוד בתחום האינטרנט וזאת ללא קשר לגיל, תמיד יש אפשרות להחליט לעסוק בתחום באופן עצמאי. נכון להיום האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים וכל עצמאי / עסק וחברה זקוקים לאתר אינטרנט ולכן תמיד ניתן להציע שירותים בתחום בניית אתרי אינטרנט, עיצוב אתרי אינטרנט, שיווק באינטרנט ועוד. מלבד זאת, פעמים רבות מתעורר צורך באנשי QA (בדיקות תוכנה וחומרה), דבר שמאפשר גם לאנשים בגילאי השלושים והארבעים להיכנס דלת "בדלת האחורית" לתחום ההייטק בישראל.

מה עם הניסיון – הכרחי?

רבים מתלבטים האם להירשם אל מסלולי הסבות מקצוע בתחום האינטרנט או לא. ההתלבטות נובעת מכך שהם אינם בטוחים שתחום ההייטק ערוך לקלוט אנשים ללא ניסיון. צוות המומחים של האקריו מודע לעניין ולכן קיים מסלול לימודי מיוחד, בו כל סטודנט שעבר בהצלחה את תהליך המיון הראשוני של הקורס אליו הוא נרשם, יזכה להסכם השמה לעבודה בתחום ההסבה ובשכר ידוע מראש. כלומר, האקריו מבטיחים לבוגריהם עבודה בסיום מסלול הלימודים. בנוסף, במהלך הקורס הסטודנטים ידרשו להגיש פרוייקט מעשי, דבר שיעניק להם את אותו ניסיון אותו מחפשים בשוק העבודה.

לסיכום, הסבה מקצועית יכולה להיות צעד חכם מאוד עבור כל אחד שמעוניין לעסוק בתחומים להם תהיה דרישה גם בעתיד, לאתגר את עצמו ולקבל שכר סביר פלוס. כל שיש לוודא טרם נרשמים למסלול הסבה במכללה זו או אחרת, הוא שאותו מוסד לימודי הינו בעל מוניטין מוצלח בתחומים הנלמדים, שסגל המרצים של המוסד מנוסה ובעל שם מוכר בתעשייה, שהמכללה בודקת את ההתאמה של המועמד לתחום אותו הוא מעוניין ללמוד, טרם הוא מתחיל בתשלום שכר הלימוד וכמובן שאותו מוסד מתחייב למצוא לבוגריו עבודה באם הם עומדים בתנאים מסויימים אותם הוא מכתיב מראש. בהצלחה!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה