בלוג
העוגייה ששינתה את הפרסום

העוגייה ששינתה את הפרסום

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


בעידן שבו מה שקרה לפני דקה הוא היסטוריה ולא רלוונטי כבר למה שיקרה בדקה שאחרי גם ענף השיווק המסורתי מקבל פנים חדשות ונכנס למירוץ נגד הזמן. בכל רגע עולה פרשה או ידיעה חדשה שבה כולם מתעסקים, ונעלמת כאילו לא הייתה כמה רגעים אחרי.

בעידן שבו מה שקרה לפני דקה הוא היסטוריה ולא רלוונטי כבר למה שיקרה בדקה שאחרי גם ענף השיווק המסורתי מקבל פנים חדשות ונכנס למירוץ נגד הזמן. בכל רגע עולה פרשה או ידיעה חדשה שבה כולם מתעסקים, ונעלמת כאילו לא הייתה כמה רגעים אחרי. Real time marketing הוא מושג בעולם הפרסום המתייחס לקמפיינים פרסום שמתבססים על סקופ/ ידיעה/ אירוע שהתרחש וסחף את כולם אחריו.

כמעט בכל כתבה בנושא Real Time Marketing שקראתי לאחרונה נכתב על הפרסומת של Oreo שהועלתה בטוויטר שעה וחצי לאחר הפסקת החשמל הגדולה בזמן שידור הסופרבול בפברואר 2013 ועשתה מהפך במושג Real Time Marketing.

אומרים ש- Real Time Marketing הוא הטרנד הבא של עולם הפרסום ושכל חברה צריכה לגבש צוות זמין, מתוחכם ויצירתי שישקיע את זמנו בחיפוש אחרי הדבר הגדול הבא שכולם ידברו ויעסקו בו. חשוב שהצוות יהיה מגובש וידע לזהות פונטציאל של סיפורים גדולים  שמתרחשים עכשיו על מנת ליצור סיפור מושלם לפרסומת של המוצר שלו.

אחד האירועים הבולטים של קיץ 2013 היו לידת התינוק המלכותי בבריטניה. חברות רבות ניצלו את המאורע על מנת לפרסם את מוצריהם בדרך מקורית שמתייחסת לאירוע. חברת התעופה Delta צייצה תמונה ובה תינוק שמסתכל על מובייל של מטוסי החברה. Delta בירכה על הולדת התינוק ובאותה הזדמנות עשתה פרסומת למותג שלה ברשת החברתית Twitter. רובנו מחוברים לסמארטפונים או למחשב כמו חולה שמחובר לאינפוזיה ולכן רשתות חברתיות הן פלופורמה אידיאלית לשיווק בזמן אמת.

לא משנה אם זה תקופת החזרה ללימודים, חגים או סיומה של סדרה גדולה בטלוויזיה חברות רוצות לנצל את הלך הרוח בחברה לטובתם. יש אירועים שחוזרים על עצמם מידי שנה אך יש אירועים יוצאי דופן שמצליחים לתפוס את הבמה הראשית ולככב בכול שיחה וגם אליהם יש לשים לב. הפרסומת לחטיף עם הילד שמסתכל במראה וטוען שאף אחד לא מחליט עליו הצליחה להרגיז הורים רבים ולכן הוחלט להגביל את שעות השידור של הפרסומת. הפרסומת הצליחה לעורר את השיח היומי ברשת ומחוץ לה ואף זכתה לסטטוסים וסרטוני פראודיה ברשתות החברתיות. קופת חולים כללית ניצלה את ההזדמנות והשתמשה במודעת פרסומת שלה במשפט "את כן מחליטה עליו".

אל תתעלמו ממה שקורה סביבכם, כל התרחשות יכולה להיות רעיון לפרסום החם הבא.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס