קידום אתרים הוא תחום התופס תאוצה יותר ויותר בארץ ובעולם, ולא בכדי: היום כל חברה מבינה שהיא למעשה לא קיימת אם אין לה אתר אינטרנט, אך חשוב מכך – היא גם לא קיימת ללא נוכחות בדף הראשון המופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי החיפוש האחרים. הסיבה לכך היא מובנת – יש ריבוי חברות המציעות מגוון שירותים, והתחרות גדולה, הרבה יותר מבעבר. ובמקום בו יש תחרות – אתם חייבים להוביל ולהישאר רלוונטיים בכל פלטפורמות הפרסום.

מענה לצורך

כיום, רובם המוחלט של הגולשים באינטרנט (למעשה כמעט כל האנשים בעולם המערבי), מחפשים שירות על ידי חיפוש בגוגל. עובדה זו הופכת את הצורך שלהם להזדמנות הגדולה שלכם – על ידי הבלטת החברה, השירות והמוצר שלכם – תגיעו ליותר ויותר אנשים, והבשורה הטובה ביותר – תגיעו בדיוק למי שזקוק להם. מעולם לא היה במהלך ההיסטוריה כלי פרסום ישיר ויעיל כל כך, המשמש פתרון מיידי לצורך של לקוחות, ויוצר קשר ישיר בין מספר רב כל כך של לקוחות פוטנציאליים לאותה חברה המציעה שירות. לא כל אחד יכול לתת שירות של קידום אתרים. לשם כך יש ללמוד קידום אתרים במסגרת קורס מסודר או תוך כדי עבודה ורכישת נסיון בתחום.

קידום אתרים – איך זה עובד?

קידום אתרים במנועי חיפוש נעשה על פי פרמטרים מסוימים מאוד, וזאת בהתאם לאלגוריתם המשתנה של גוגל. האלגוריתם אמנם משתנה אחת לכמה זמן, אך המשותף לכל העדכונים הוא שיש להטמיע תמיד את מילת המפתח בצורה נכונה, טבעית ועניינית בטקסט, וכן יש לעקוב כמובן אחר הדגשים הנוכחיים שמשקיע בהם גוגל את מירב תשומת הלב. בעבר היה נהוג לשלב מילות מפתח קשורות – וכמה שיותר היה יותר טוב. היום הדגש הוא אחר לגמרי, ויש להעניק לגולש מידע משמעותי, העונה לשאלות שהוא שואל את עצמו בנוגע למוצר. כך הופך תהליך החיפוש ליעל באמת ומשמעותי יותר ויותר, והתכנים הופכים לאיכותיים ובעלי ערך – וזהו שינוי מבורך, המבשר רק על תחילת המהפכה של עולם האינטרנט. מהפכה שאת שלל השלכותיה החיוביות נראה בטווח הקצר וודאי בטווח הארוך.

קידום אתרים – איך לעשות זאת נכון?

חשוב להבין כי לא כל אחד יכול לעשות קידום אתרים יעיל ואפקטיבי. למרות שלכאורה מדובר בהטמעת מילות מפתח ושילובן בצורה הנכונה בטקסט, יש כמה דברים נוספים שחייבים לדעת על קידום אתרים. את האופטימיזציה (השגת התוצאות הטובות ביותר) יכולים לבצע רק מקצוענים המנוסים ומבינים באמת בתחומם. לכן, אל תתפשרו והשקיעו מאמצים במציאת מקדמים שיודעים בדיוק מה הם עושים, ולא כאלה שפועלים לפי תבניות מיושנות ולא רלוונטיות. יתר על כן, ביצוע לא נכון של עבודת קידום, יכולה לגרום יותר נזק מתועלת.

בעלי ידע בבניית אתרים ואו תכנות אתרים או שיווק אוף ליין יכולים לקבל מבוא לקידום אתרים ממורה פרטי המספק שירותי קידום אתרים לצורך מבוא קצר וקולע יותר לתחום.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה