בעולם שבו אם אתה לא מופיע במנוע החיפוש של גוגל אתה לא קיים. הצורך בקבלת הידע והכלים לקדם את האתר שלך הולך וגובר. ברוב מילות החיפוש בגוגל בוודאי במילות החיפוש שברמת חיפוש גבוהה למשל מילת החיפוש: "השכרת רכב" ישנה חברה לקידום אתרים אם לא מספר חברות שעוזרות לקדם את האתר שמופיע בדף ראשון במילת חיפוש זו, מה שהופך את התחרות לקשה אף יותר. לכן יש צורך בידע רב ויכולות ברמה הגבוהה ביותר בכדי להישאר במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בדף הראשון בגוגל לאורך זמן.

מקורות מידע:

גוגל כיום מאפשר לנו לדעת מה קורה עם האתר שלנו כל הזמן ובזמן אמת:

מדריך קידום אתרים למתחילים

עם כלים נפלאים כמו Google Analytics שמאפשר לך לא רק לאמוד את המכירות וההמרות, אלא גם מספק תובנות חשובות ביחס לאופן השימוש של אורחים באתר שלך, אופן ההגעה שלהם לאתר שלך למשל: מאיזו מדינה? עיר? מחשב קבוע? מחשב נייד? סמארטפון?  ודרכים שיעזרו לך לוודא שהם יחזרו לאתר שלך.  Google Webmaster Toolsמאפשר צפייה בנתוני גלישה באתרים השונים השייכים למנהלי האתר ומציגה איך גוגל סורקת את האתר, אילו ביטויים חזקים יותר ואילו ביטויים צריך להמשיך לקדם, מציגה בעיות בדפים (מקור הדף) וכאלו שלא נמצאים, נמחקו ועדיין נסרקים ובכלל תקלות שמומלץ לתקן באתר על מנת שהאתר יהפוך לטוב יותר. בתוך כלי מנהל האתר ניתן לראות את מפת האתר שלנו ומכאן גם להגיע למסקנה שככל שנישאר מעודכנים עם המערכת ונשדרג לפי רצונותיה, ככה גוגל תאפשר לאתרים שלנו להיות בסטנדרט גבוה מאחרים. גוגל כל הזמן מעדכנת – בחודש אפריל האחרון גוגל הכניסה עדכון חדש ושמו Mobile Information Button . מטרתו היינה, ליצור רמה גבוהה יותר של חווית משתמש ולהקל על המשתמש ע"י כך שגוגל דורשת שכל אתר יהפוך לאתר מותאם לסלולאר וזאת לאור הצורך להתחשב במשתמשי הסמארטפונים, הטאבלטים ושאר המכשירים הניידים שכמות השימוש בהם הולכת וגדלה.מעבר לעדכון הנ"ל, גוגל מבצעת מאות עדכונים במהלך השנים ולכן לא כדאי להסתמך על מניפולציות כאשר עושים קידום בגוגל, אלא לרכז את מאמצי הקידום באפיקי תוכן ופעילות טבעית ככל הניתן. רשתות חברתיות – כיום גוגל רואה בערך הוויראליות ברשת כאחד מהערכים החשובים והמתפתחים ביותר בשנים האחרונות. עצם העובדה שרשתות חברתיות נהפכו לכלי לגיטימי ומצליח לקידום עסקים רבים, מחייב את גוגל לבצע התאמות לעולם ויראלי זה, ניתן לראות זאת בכמות האדירה של פרופילים פרטיים ועסקיים ברשתות חברתיות שמופיעים במגוון עצום של מילות חיפוש.
דוגמא לרשת חברתית שמופיעה רבות בתוצאות חיפוש הינה יוטיוב אשר נמצאת בבעלות גוגל. מאז שנרכשה יוטיוב ע"י גוגל , גוגל החלה לתת עדיפות לקידום מהיר יותר בתוצאות החיפוש שלה לסרטוני וידאו מאשר לסוגי תוכן שונים.

לסיכום

בהחלט ניתן לזרז את תהליך ה-SEO בימנו אנו, הסוד הוא לקדם בשלוש חזיתות עיקריות: SEO  במנוע החיפוש של גוגל, רשתות חברתיות ופרסום ממומן (Google Adwards) כאשר, המוטיב העיקרי להצלחה הוא כמו בהרבה תחומים בחיים – מחקר מקדים ובניית יסודות טובים, לימוד תוך כדי תנועה, הפקת לקחים, הגדלת ראש וקבלת השראה מהטובים ביותר.


קורסים מתאימים

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה