רבים תוהים מהו קידום אתרים ממומן ומה ההבדל בינו לבין קידום אתרים אורגני. המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, HackerU, מציע כיום קורסים מקיפים בתחום קידום אתריםפרסום ושיווק באינטרנט. במסגרת קורסים אלו המועמדים נהנים מתכנים אקטואליים בתחום עולם המחשוב והטכנולוגיה, ביניהם מידע  בתחום קידום אתרים ממומן ואורגני.

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים כשמו כן הוא. פעולות שונות שנעשות על מנת לקדם אתר אינטרנט למקום אידיאלי בפלט תוצאות מנוע החיפוש של גוגל. בצורה זו אתר האינטרנט של הלקוח ייחשף לכמות גדולה של גולשים ברשת וקרוב לוודאי שהוא יהיה הבחירה הראשונה של גולשים רבים. נכון להיום ניתן לקדם אתר אינטרנט באמצעות טכניקת קידום שנקראת קידום אורגני ו/או באמצעות טכניקה שנקראת קידום אתרים ממומן. במקרים רבים מקדמי האתר נוקטים בשתי הטכניקות בטיימינג שונה. קידום אתרים ממומן הוא קידום שתוצאותיו נראות לעין במיידית ואילו קידום אורגני הוא קידום שלוקח זמן ותוצאותיו נראות לעין לאחר מספר חודשים עד שנה.

ממה מושפע קידום אתרים?

דירוג אתר אינטרנט מושפע ממבנה האתר, התכנים בו, מילות המפתח המשולבות בתכנים, קישורים חיצוניים לאתרים אחרים ועוד. קידום אתרים בשיטה האורגנית לוקח זמן ולכן מקדמי אתרים רבים בוחרים להזניק את המיקום של האתר ואת החשיפה של הגולשים אליו על ידי קידום ממומן. קידום על ידי גוגל אדוורדס מוביל לחשיפה גדולה ומיידית והנטייה של מקדמים רבים היא לפרסם מודעות גוגל אדוורדס בתקופות מסוימות, כמו למשל בחגים. "הזנקת האתר" על ידי קידום ממומן תעשה על ידי מודעות פרסום עליהן הם ישלמו. למעשה, חברתגוגלמציעהלמפרסמיםפלטפורמתפרסוםעם מספר אפשרויות וכל מפרסם (מקדםאתרים/לקוח) צריך להחליטמהיא האפשרות שמתאימה לפרסום העסק בתקופת זמן נתונה.

מהו קידום אתרים ממומן?

אחת הדרכים היעילות והמהירות ביותר לפרסם את העסק היא על ידי קידום אתרים ממומן, כלומר על ידי פלטפורמת הפרסום של GOOGLE ADWORDS. שיטת הפרסום הזו יעילה משום שמדובר במודעות טקסט פרסומיות הרלוונטיות לחיפוש של הגולש וממוקמות במעלה דף תוצאות החיפוש של גוגלאו בצדו. שיטת התמחור של מערכת פרסום גוגל אדוורדס מתבססת על עלות עבור כל קליק (PPC) וניתן להחליט מהו אותו סכום כולל אותו מעוניינים להקציב לקמפיין של הקידום הממומן. בכדי להשיג את התוצאות הרצויות חשוב להכיר היטב את מערכת הפרסום הזו וכיצד להשתמש בה. המבנה הנכון של המודעה, תזמון הפרסום של המודעה ובחירת קהל היעד המתאים יובילו להפקת מקסימום תועלת במינימום הוצאה.

אורגני או ממומן – ההבדלים בין השיטות

  • השקעה– קידום אורגני משמע השקעה ארוכת טווח. קידום ממומן משמע תוצאה מיידית.
  • מיקום– קידום אורגני אינו מבטיח מיקום מסוים בפלט התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל, בקידום ממומן ניתן להגיע לראש תוצאות הדף (בחלק של התוצאות הממומנות) מיידית לאחר העלאת הקמפיין לאוויר.
  • תזמון מדויק– קידום באמצעות גוגל אדוורדס מאפשר קביעת זמנים מדויקים בהם תעלה המודעה בנוסף, ניתן לערוך את המודעה או להסיר אותה בכל זמן נתון.
  • קביעת אסטרטגיה– קידום ממומן יכול לשמש ככלי נפלא ללמידה. באמצעות אסטרטגיות תוכן ניסיוניות בתקציב מינימאלי ניתן למדוד את התוצאות של טכניקות במיידית ובמידה והן מוצלחות ניתן לשלב אותן בקידום האורגני ה- SEO. בנוסף, שיטת הקידום הממומן מאפשרת ללמוד על פלחי שוק חדשים ומילות מפתח ממירות.
  • תקציב– קידום אתרים אורגני משמע תשלום חודשי למקדם האתרים, קידום אתרים ממומן משמע תקציב חד פעמי למודעות פרסום.
  • מעוניינים ללמוד עוד? מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו להזניק את המודעה שלכם לראש העמוד? המומחים של HackerU ישמחו לספק לכם ייעוץ לגבי אותו הקורס שישרת אתכם באופן הטוב ביותר

מעוניינים ללמוד עוד? מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו להזניק את המודעה שלכם לראש העמוד? המומחים של HackerU ישמחו לספק לכם ייעוץ לגבי אותו הקורס שישרת אתכם באופן הטוב ביותר.

קורסים רלוונטיים:

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה