בשנים האחרונות אנשים רבים מתענינים בלימודי היי-טק. פיתוח תוכנה באופן כללי, ופיתוח תוכנה לטלפונים סלולריים למערכות ההפעלה iPhone ו-android, באופן ספציפי, נחשבים למקצועות המועדפים והמתגמלים ביותר בתחום ההיי-טק.

תעשיית ההייטק הענפה והמתפתחת לצד הרצון ההולך וגובר של אנשים רבים להיכנס לעולם ההייטק, הצמיחו מכללות רבות ללימודי הייטק, על כל גווניו. כיום, קיימות בשוק עשרות מכללות, אשר מלמדות את תחומי ההייטק השונים ומציעות מסלולי לימוד לכל מי שחפץ להשתלב בתעשייה. מכללות רבות מחזיקות אף בשיטה מיוחדת אשר לעיתים מושכת מתעניינים רבים.

אבל האם בעזרת שיטות אילו תרכשו ידע מקיף וארגז כלים רחב שיהוו את כרטיס הכניסה שלכם לתעשיית ההייטק?אבל האם בעזרת שיטות אילו תרכשו ידע מקיף וארגז כלים רחב שיהוו את כרטיס הכניסה שלכם לתעשיית ההייטק? ובכלל- במה שונה HackerU, המרכז להכשרת והשמת בוגרים למקצועות ההייטק, מכל יתר המכללות ומה כל כך טוב בשיטה הייחודית ל- HackerU?

מסלולי ההכשרה ב- HackerU מתחלקים לשלושה שלבים:

בשלב הראשון: מתבצע הליך מיון ייחודי, שמטרתו לבדוק את התאמתם של המועמדים למסלולים השונים. אל לימודי הקורס המורחב ימשיכו רק סטודנטים מתאימים, שיעברו בהצלחה את המבחן המסכם בתום שלב זה. תקופת התנסות זו היא ללא כל סיכון כספי מצד המועמדים, והחזר מלא של שכר הלימוד מוענק לכל מועמד אשר נכשל בשלב המיון.

 השלב השני: הכשרה. מסלולי לימוד קפדניים, איכותיים, מקיפים ועדכניים, המתאימים לדרישות שוק העבודה. תוכנית הלימוד מועברת על-ידי צוות המרצים המנצח של HackerU, המגיע מתפקידי מפתח בתעשייה. הצוות מורכב ממומחי ההדרכה המקצועית ביותר בתחומי ההייטק השונים. השיעורים מעוברים אף הם בשיטה ייחודית ל- HackerUומבוססים על הרצאות פרונטאליות, הדגמות, סימולציות וכלים מעשיים ופרקטיים נוספים, זאת בליווי תרגול אישי, חומר עיוני וספרות מקצועית.

השלב השלישי: השמה - HackerU מתחייבת, כבר בעת ההרשמה, להשמת הבוגרים בתחום הרלוונטי. ל- HackerUמאות בוגרים מרוצים, המחזיקים בתפקידים בתעשייה ההייטק על כל גווניה. HackerU מלווה כל סטודנט וסטודנטית ומאפשרת השתלבות מהירה ורצינית, מיד עם סיום הלימודים.

לשיטה הייחודית של מרכזי ההכשרה וההשמה של HackerU נוספים יתרונות רבים ומשמעותיים על פני המכללות השונות:

  • ל-HackerU מסלולי לימוד נרחבים, מקיפים ועדכניים בכל תחומי ההייטק המתקדמים, כגון - בנייה ופיתוח אתרים, פיתוח אפליקציות לסלולאר, שיווק באינטרנט - קידום אתרים ורשתות חברתיות, ניהול רשתות ואבטחת מידע, פיתוח תוכנה דוטנט, בדיקת תוכנה, עיצוב גרפי, אנימציה בתלת מימד, לינוקס, DBA ועוד הכשרות רבות ומגוונות.
  • מלגה של עד 7,000 ₪ תינתן לעוברים את שלב המיון וממשיכים לקורס המורחב.
  • מסלולי לימוד גמישים לבחירתכם - מתכונת הבוקר האינטנסיבית או מתכונת הערב המתאימה גם לסטודנטים שעובדים.

הקורסים מתקיימים במרכזי HackerU במרכז (מתחם הבורסה ברמת גן) ובצפון (שד' ההסתדרות, בקרבת קניון לב המפרץ). שני המרכזים במרחק של כ-5 דקות הליכה מהרכבת.

יועצי הלימוד של HackerU ישמחו להיפגש איתכם לפגישת יעוץ ולהתאים את מסלול הלימוד המתאים ביותר עבורכם. בואו לבדוק מה הופך את השיטה של  HackerU למשתלמת והאיכותית ביותר בשוק. HackerU היא הפריצה שלכם להייטק. כשתבדקו, תבינו.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה