בעולם של ימינו המדיה החברתית היא הכלי הבולט ביותר שבו פועלים עסקים. אותן חברות ועסקים פונות אל הגולשים, מקיימות איתם תקשורת רציפה ומצליחות לשווק בצורה אפקטיבית ומדידה את המוצרים שלהן. הפעילות השיווקית הופכת את אותן חברות למותג ומאפשרת להן להוסיף קהל פוטנציאלי ולהגדיל את המכירות.
מי שעומד מאחורי ההצלחה של אותן חברות ועסקים הם מנהלי מדיה חברתית שמשתמשים בכישרון הכתיבה שלהם, בתכנון אסטרטגי מדויק ובמגוון כלים טכנולוגיים כדי לדחוף את החברות שהם עובדים בשבילן אל קדמת הבמה.

אם אתם תוהים למשל מי כתב את הפוסט המהמם שקראתם, איך הוא נוצר, מי עיצב את התמונה המהממת לאינסטגרם ומי עומד מאחורי האסטרטגיה של דף הפייסבוק - מאחורי כל אלה ניצבים אותם מנהלי מדיה חברתית.

קורס שיווק דיגיטלי בהאקריו

כדי להצליח ולהשתלב בתחום מומלץ ללמוד את התחום בצורה מקצועית. בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו תוכלו להתמקצע בתחום. הקורס מתמקד בניהול מדיה חברתית לעסקים ובו תלמדו על הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, יו-טיוב ועוד.

קורס השיווק בהאקריו (שאפשר גם פשוט לקרוא לו קורס סושיאל מדיה או קורס תוכן) מתמקד ביתרונות של כל אחת מאותן רשתות חברתיות:

פייסבוק:

כמעט כל עסק שמוכר מוצר או שירות נמצא בפייסבוק. לא משנה כמה פעמים הספידו את הרשת החברתית המזקינה ובכל זאת היא חיה ובועטת מתמיד. העמודים העסקיים בפייסבוק מהווים נדבך מרכזי בכל פעילות שיווקית של עסק כשהדגש הוא על בניית אסטרטגיית תוכן מתאימה, עיצוב גרפי פשוט ומותאם לפלטפורמה כשהמטרה היא להגיע אל הקהל, להניע אותו לפעולה ולענות לו על שאלות הקשורות במותג שאתם מקדמים.

אינסטגרם:

בארבע מילים: יצירת תוכן באמצעות תמונות. בקורס נכיר איך מנהלים עמוד אינסטגרם כך שהמוצר שלכם ייחשף כמה שיותר. נלמד כמה כלים בסיסיים לעיצוב תמונות שכל אחת ואחד יכול לעשות בהם שימוש בקלות גם אם הוא לא מעצב גרפי. שילוב בין עיצוב, כתיבה וקריאייטיב מדויק ישדרגו את עמוד האינסטגרם מאוד.

טיקטוק:

איפה שכל הצעירים נמצאים. נלמד מה הופך את סרטוני הוידאו הקצרים לכל כך פופולאריים. נבין איך לעשות שימוש מתאים בהאשטגים שיעזרו לכם לייצר בולטות ברשת החברתית הפורחת עם סרטונים רלוונטיים עבור העסק שלכם.

יתרונות קורס מנהלי מדיה חברתית בהאקריו?

  • מלבד הכלים המקצועיים שתקבלו בהאקריו, הקורס מציע כמה יתרונות בולטים נוספים:
  • קורס מיון ללא התחייבות כספית (פרט לדמי הרישום)
  • סגל המרצים מורכב ממרצים המחוברים לתעשייה, נמצאים בתחום שנים רבות ומעדכנים את חומרי הלימוד בתחום לשינויים בשטח.
  • התחייבות חוזית לעבודה, כלומר חוזה מובטח בסיום הקורס!
  • מלגה לכל מי שמתקבל אל הקורס ע"ס 7,000 ש"ח.
  • הלוואות בתנאים נוחים

כמה מרוויח מנהל מדיה חברתית?

שאלה מצוינת שכמובן משתנה לפי פרמטרים כמו החברה שבה עובדים, הוותק שלכם בתחום והיכולות שלכם. בממוצע בשנים הראשונות בתחום ניתן להרוויח משכורות של כ-10,000 ש"ח בממוצע, כאשר לאחר כ-6 שנים בתחום ישנם מנהלי מדיה חברתית המרוויחים 18,000 ש"ח בממוצע.

אז למה אתם מחכים? הירשמו עוד היום לקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו ותשתלבו בסיום הקורס במגוון תפקידים שהתחום המרתק הזה מציע!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה