HackerU ה'חממה' להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, מזמינה אותך להשתחרר מכל הדאגות וללמוד מקצוע בהייטק שיסדר לך את הקריירה. אז אם אתה חייל לקראת שחרור או אחרי השחרור ויש לך התלבטות מה לעשות עכשיו, הגעת למקום הנכון. הרי אצלנו, מדובר בהרבה יותר מ"סתם לימודים", מסלולי ההכשרה שלנו נבנו במסלול מקיף ואיכותי על מנת שתוכל להבין אם התחום מתאים לך או לא. איך? ראשית כל, עוד לפני הלימודים, אם אתה לא יודע איזה קורס מתאים לך, בראיון אישי וייחודי, נמצא את מסלול הלימודים שהכי יוכל להתאים לך.

אזרח חדש, הקשב!

בסיום הראיון הראשוני וביצוע ההרשמה, מתחיל שלב המיון, שנועד לאנשים שבדיוק בתחילת דרכם בחייהם ולא יודעים לאן לפנות, הרי מאיפה לך לדעת שהקורס/מסלול הלימודים בכלל מתאים לך? ומאיפה לך לדעת שדווקא תחום הסייבר יתאים לך ולא רשתות? ואולי דווקא אנימציה במקום עיצוב גרפי? בקיצור - יש המון התלבטויות. ובגלל זה הקמנו את שלב המיון, שאורך בין 20 עד 30 שעות, בהם תוכל להבין אם באמת הקורס מתאים לך. כמובן שבמהלך הקורס הזה נלמד אותך לקט של חומרי לימוד שונים מהתחום, ורק בסוף, לאחר המבחן הסופי שתעבור, תוכל להחליט אם מתאים לך להמשיך או לא.

התהליך שלנו - מה קורה לאחר שלב המיון הראשוני?

לאחר סיום שלב המיון, מתחילים הלימודים בקורס המורחב, בהם נלמד אותך לעומק את כל התחום אותו בחרת ללמוד, בצורה המקצועית והפרקטית ביותר. אנחנו מתארים לעצמנו יש לך מספר שאלות, הראשית היא: "למה בכלל שארגון ירצה להעסיק איש ג'וניור בגיל כל כך צעיר?" אז קודם כל, הגישה הזאת השתנתה השנים האחרונות, ארגוני הייטק, משרדי פרסום ודיגיטל או כל מקום אחר שעוסק בתחום, מבינים את הצורך בריבוי של מגוון אנשים, הן מבחינת מין והן מבחינת גיל. זאת אומרת, אנחנו כבר לא רואים רק צוותים של אנשים בגילאי ה-30, אלא צוותים שמורכבים ממספר "צעירים" בגילאי 22 עד 23, עוד אחד בגיל 30+ ועוד כמה שנושקים לגיל ה-40. בזכות הגיוון הזה, העבודה מתבצעת מ"סוגים שונים של אנשים", בעלי פרספקטיבה שונה. אפשר לומר בגדול שמסלולי הלימודים שלנו הם בהחלט קורסים לחיילים משוחררים.

הסיבה השנייה שיש לבית עסק "אינטרס" להעסיק אנשים צעירים, על-פי מחקרים ועדויות שונות: אנשים צעירים מגיעים הרבה יותר נמרצים ורצון להרשים את המנהלים שלהם, זאת אומרת, שלא רק שהם מגיעים עם ראש רענן ויצירתי יותר (לרוב) לעומת אנשים בוגרים יותר, אלא תמיד יש בהם את התשוקה והניצוץ בשביל להצליח לגרום לחברה להצליח. סוג של תחושת שליחות כזאת. לכן אנחנו רואים יותר ויותר חיילים אשר נרשמים אל קורסים מקצועיים, על מנת להבטיח לעצמם קריירה בגיל ממש צעיר.

סיבה נוספת, שהיא אולי טיפה יותר נדירה, אבל היא "השליחות" שיש למנהלים בצוותים, מה זאת אומרת? הכוונה לכך שהם אוהבים לקחת עובד טרי, כזה שמעולם לא עבד בתחום, וללמד אותו מ-0 מה צריך לעשות (כמובן במידה ואותו עובד עבר הכשרה מקצועית ואיכותית).

לבסוף, אנחנו באמת רואים לאחרונה יותר ויותר סטודנטים צעירים שנרשמים אל מסלול לימודים אצלנו על מנת למצוא תעסוקה אמיתית ורלוונטית בעולם ההייטק והדיגיטל. מה שאומר שאנשים צעירים רוצים לבסס לעצמם קריירה בטוחה כבר בשלב מוקדם בחיים שלהם, ואולי לדאוג לתואר אקדמי רק לאחר כמה שנים.

לימודים לחיילים משוחררים

מגוון קורסים לחיילים משוחררים מוכרים לפיקדון אצלנו:

קורס סייבר ואבטחת מידע -
מסלול הדגל שלנו, שנבנה ומונחה על-ידי האנשים המוכשרים ביותר בתחום הסייבר ואבטחת המידע בעולם. המסלול מלמד את התחומים והמבוקשים ביותר בעולם הסייבר, כזה כולל: בדיקות חדירות, SOC, שפת התכנות פיית'ון, מניפולציות של התקפה/הגנה ועוד.

קורס גיימינג ופיתוח משחקים -
גיימרים, חולמים על יצירת המשחק הבא? במסלול הלימודים שלנו, פיתחנו תכנית לימודים ייחודית המשלבת את מנועי פיתוח המשחקים הפופולרים בתעשייה: Unreal ו-Unity לצד לימודי אנימציה ויצירת עולם משחקים הכולל עלילה, פיתוח שלבים ועוד.

קורס Data Analyst & BI המסלול המקיף למקצועות הדאטה -
בכל תעשייה בעולמות ההייטק והדיגיטל יש צורך בניתוח של נתונים, על כך בדיוק אחראים אנשי ה-Data Analyst וה-BI. במהלך הקורס אצלנו, תכירו את תחומי ה-BI, ה-Data וה-MySQL. לאורך כל הקורסים תהיה הכנה מובהקת ואיכותית לקראת מבחני ההסמכה הנחשבים ביותר בתעשייה.

בנוסף, אצלנו תוכל להשתלב במגוון מסלולי הכשרה מתחומי ההייטק והעיצוב השונים כגון: קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע
קורס בדיקות תוכנה - QA
קורס עיצוב גרפי 
ועוד...

ומה לגבי הכסף שתכננת לחסוך? HackerU תעזור לך למצוא עבודה עם סיום הלימודים. קורסים לחיילים משוחררים כוללים במקרים רבים:
התחייבות חוזית להשמה, מלגות לימודים למתאימים בסך 7,000 ש"ח ויש אפילו תקופת התנסות ללא סיכון כספי.

בשורה התחתונה, אם אתה חייל משוחרר, לא משנה אם שירתת ב-8200, בתור ג'ובניק או לוחם, אתה יכול להגיע אל תחומי ההייטק, הטכנולוגיה והדיגיטל. למה? כי קודם כל, למי באמת יש כוח עכשיו לעבודות זמניות? דבר שני, בתקופה הזאת, כולנו רוצים להשיג קריירה אמיתית, עוד לפני כולם. ככה שיהיה לך יתרון על פני כל שאר המתחרים שלך, וכבר לקראת גיל ה-30, תוכלו להגיע לדרג מנהל. ודבר אחרון, והוא הכי חשוב, זה להיות עם קריירה אמיתית, כזאת (לפחות רוב הזמן) תהנה ממנה.

לגבי התואר: אם חשקה נפשך בלהשיג אחד כזה, זה לא אומר שאתה צריך לוותר עליו. אבל מה שאנחנו יכולים להציע זה את המסלול ההפוך, קודם כל להשיג תעודת מקצוע (קורסים לחיילים משוחררים), להגיע אל התחום, להתמקצע בו, להרוויח משכורות יפות ורק אז לפנות אל האקדמיה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה