מדי שנה חולפת ולכן רבים מחליטים להירשם ללימודי קידום אתרים, שיווק באינטרנט ורשתות חברתיות. בכל הקורסים הנל ניתן ללמוד את רזי הפרסום והשיווק באינטרנט. לכן, במידה ואתם מחפשים אחר לימודי פרסום, בדגש על תחום הדיגיטל – הגעתם למקום הנכון.

קידום אתרים – חשיפה לא מוגבלת ברשת

קורס חובה לכל מי שמעוניין להשתלב בעולם הפרסום והשיווק האינטרנטי. מדי שנה ניתן לראות שהשפעתו של האינטרנט הופכת יותר ויותר חזקה והקביעה היא חד משמעית:  האינטרנט מניע את גלגלי השיווק והמכירות של העולם. עדות לכך היא כמות האתרים החדשים שעולים לרשת מדי שנה. נכון להיום כל עסק שמעוניין להצליח חייב לקדם את אתר האינטרנט שלו וזאת על מנת ליהנות מחשיפה גדולה ברשת. לשם כך הוא שוכר את שירותיהם של מקצוענים בתחום קידום אתרים.  

בנייה וקידום  - צמד חמד

קידום אתרים ובניית אתרים הם צמד בלתי נפרד ולכן צוות המומחים שלHackerU  בנו עבורכם קורס מיוחד הכולל את כל הקשור אל בנייה וקידום של אתרים, כולל שפת ה- PHP. בקורס זה המטרה העיקרית של הינה ללמוד כיצד לבנות אתרי אינטרנט שיהיה קל לקדם אותם לאחר מכן במנוע החיפוש של גוגל על מנת שיזכו להופיע בתוצאות הראשונות של דפי החיפוש וחשיפתם ברשת תהיה מקסימאלית. במסגרת הקורס הסטודנטים ילמדו אודות מנוע החיפוש של גוגל, שיווק באינטרנט, עדכוני גוגל, התוספים השונים של גוגל, אופטימיזציה חיצונית ופנימית, דבר שכולל גם חקר מילות מפתח ושיטת מחקר יעילה של המתחרים, שימוש בכלי המפורסם של גוגל ה- 'גוגל אנליטיקס', הוצאת דוחות ללקוח, שיתופי פעולה, PPCועוד. בסיום הקורס בהצלחה האקר יו מתחייבים למצוא לכם עבודה בתחום.

קיראו עוד על קורס קידום אתרים.

שיווק באינטרנט

נכון להיום אין חברה מוצלחת שאינה משווקת את עצמה באמצעות האינטרנט. מדובר על אחד התחומים החשובים והחיוניים ביותר לכל עסק שמעוניין להצליח. הסיבות העיקריות לכך נעוצות בעובדה שניתן להתאים את תקציב השיווק לתקציבו של הלקוח וניתן לשווק את המוצר, שירות או חברה לקהל יעד ספציפי או לקהל יעד רחב, מקומי או בינלאומי. בנוסף, התוצאה מוצלחת והחשיפה גדולה.

האינטרנט פרץ את כל הגבולות ואת כל המחסומים וכיום שיווק באינטרנט מאפשר הצלחה עסקית בכל רחבי העולם. תחום השיווק והפרסום מהווה את אחד התחומים המבוקשים ביותר בקרב סטודנטים רבים ברחבי העולם וזאת משום הפוטנציאל האדיר שלו והעובדה שהוא פותח דלתות למשרות מעניינות בחברות שונות. מנהלי שיווק איכותיים נחטפים כיום על ידי חברות מובילות וזאת מיידית לאחר סיום לימודיהם, דבר שתקף גם לגבי מנהלי תוכן, מנהלי רשתות חברתיות, מקדמי קמפיינים PPC, מקדמי אתרים, מנהלי רכש מדיה והרשימה עוד ארוכה.

רשתות חברתיות – כי אי אפשר בלעדיהם

הרשתות החברתיות מהוות כיום חלק בלתי נפרד מהעולם הווירטואלי. כאן מדובר על כלי שיווקי פרסומי חזק מאוד שמשמש אנשים פרטיים, עצמאיים וחברות שונות במשק הישראלי. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו מהי רשת חברתית ומה הפוטנציאל השיווקי שלה, מהי האסטרטגיה השיווקית של הרשתות החברתיות המובילות כיום בעולם, כיצד לפתוח ולנהל דפים עסקיים, אפיקי הפרסום של הרשתות החברתיות, ניהול משברים ברשת החברתית ועוד.

ב- HackerU , המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, מציעים לכם מסלול לימודי מקיף שעיקרו לימודי פרסום, שיווק וקידום באינטרנט וברשתות החברתיות. התכנים הנלמדים בקורס מתאימים לדרישות שוק העבודה וכל הסטודנטים צוברים ידע וניסיון בפרויקטים שונים אותם הם מבצעים עבור חברות ישראליות עוד בתקופת לימודי הקורס, דבר המאפשר להשתלב בשוק העבודה מיידית לאחר סיום הלימודים. בהצלחה!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה