פליירים, פרסומות במייל, ניוזלטרים, באנרים, פרסומות קופצות, קטלוגים שלא לדבר על עיצוב אתרים, פוסטים ותמונות. עיצוב גרפי המתבצע במקצועיות בשילוב עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים הוא ללא ספק מפתח להצלחה ככלי שיווקי, פרסומי מרכזי בעולם הדיגיטל - מודפס או וירטואלי.

היום כמעט בכל חברה מעסיקים מעצב גרפי בין אם כשירות חיצוני - פרילנסר ובין אם כעובד של החברה המשתלב באחת ממחלקות השיווק או הפרסום של החברה. עיצוב גרפי מסייע בתהליך המיתוג ובניית התדמית החיובית של העסק תוך העברת מסרים, עדכון על מידע ויוצר סוג של שפה חזותית למותג שלנו. אין ספק כי בימים בהם עולם הדיגיטל פורץ את גבולותיו בכל יום מחדש - עיצוב גרפי הוא שם המשחק לבניית החשיבה השיווקית והיצירתית שלנו כמותג.

קורס אילוסטרייטור

אחת מהתוכנות המצוינות והפולאריות לאיור, עימוד ועיצוב גראפי היא תוכנת האילוסטרייטור. האקר-יו מציעה לתלמידיה קורס אילוסטרייטור מקצועי בו ילומדו לעומק נפלאותיה של התוכנה המדהימה הזו כחלק בלתי נפרד ממערך מקצועי של קורס עיצוב גרפי, בסופו כל סטודנט יוכל להשתלב בשוק הפרסום, השיווק והעיצוב הדיגיטלי.

מהי תוכנת האילוסטרייטור ואיך היא מתשלבת בקורס של האקריו?

תוכנת האילוסטרייטור היא תוכנה בה עושים שימוש מעצבים גרפיים, מעצבי אופנה, מעצבי פנים וכדומה. התוכנה מאפשרת למעצב להוציא את הקריאטיב - היצירה באמצעות כלים וסימבולים שונים המסייעים לנו בשינוי ובצירת עיצובים גראפיים. צבעים, מרקמים, צורות המבוססים על תורת הקו מאפשרים לנו ליצור עולם ומלואו בתחום העיצוב והגראפיקה. כלים איוריים מאפשרים לנו לבנות לוגואים וציורים, למלא אותם בתמונות ומניפולוציות שונות, בקיצור עולם ומלואו.

לימוד אילוסטרייטור מהמקצוענים!

האקריו מציעה לכל מי שפתוח לעולם הדיגיטל והעיצוב קורס עיצוב גרפי מעמיק. הרעיון עליו מתבסס הקורס הוא ללמד את הסטודנטים כיצד להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד תוך שימוש במגוון רחב של כלים ותוכנות ביניהם תוכנת האילוסטרייטור. הקורס משלב 530 שעות לימוד אקדמיות ועוד 100 שעות סטז׳ בפועל. הקורס מתבסס מצד אחד על הרצאות פרונטליות המשלבות סימולוציות, יחד עם תרגול אישי בליווי מקצועי לאורך כל הקורס וגם לאחריו.

יתרונותיה של תוכנת האילוסטרייטור

  • משחק תנועה רחב ומגוון עם עצמים. ניתן ליצור ולשנות בקלות ובמהירות קומפוזיציות.
  • התוכנה משלבת הדמיית פיקסלים מצויינת.
  • שינויים וסיבובים בשלל גדלים, מבלי לפגוע באיכות של הצורה.
  • ניתן לשמור בתוכנה תכונות חוזרות לקומפוזיציות אחרות.
  • בקלות ניתן לייצר פורמטים מסוג  PNG או SVG .
  • מצויינת לביצוע פרוייקטים גדולים.

התוכנה מבוססת על גרפיקה ייחודית המאפשרת לנו לעבוד על קבצי תמונה בכל גודל מבלי לפגוע באיכות שלה שזה יתרון בולט וחזק של התכונה. התוכנה ידידותית למשתמש וצוות המרצים של האקר-יו, ילמד את התוכנה לעומק עם דגש על כל הכלים השונים שהיא מציעה, בכדי שאתם תוכלו למקסם את היתרונות הרבים שלה כתוכנת גרפיקה ממוחשבת.

אולי גם יעניין אתכם:

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה