בניגוד לשפות תכנות אחרות, לא ניתן להפעיל באמצעותה פונקציות, היא מתבססת על הרעיון של "עשה ואל תעשה" והיא נועדה לעזור לשלוף נתונים מבסיסי מידע שונים. היתרון שלה, שניתן להשתמש בה ביחד עם שפות תכנות נוספות.

השפה פותחה על ידי חברת IBM בשנות השבעים, ובמהלך השנים היא שודרגה. כיום, אתרי אינטרנט רבים מתבססים עליה.

מתכנתים רבים לומדים את שפת SQL, ביחד עם שפות תכנות אחרות. מאחר ובמהלך העבודה על תוכנות, יישומים ופונקציות שונות, יש צורך לעבוד עם בסיסי נתונים גדולים, שבעזרתם נהוג לאגור מידע ממוחשבים, הרי שיש צורך למתכנתים ללמוד את יסודות ה-SQL. כמו כן, גופים גדולים, דוגמת גופי ממשל, חברות מסחריות, עמותות וארגונים, עושים שימוש רב במסדי נתונים גדולים, אזי שגם הם נדרשים להעסיק מומחים שעברו קורסים ב-SQL.

מי שמעוניין ללמוד SQL יכול ליהנות מאפשרות ללמוד את התחום במסגרת קורס מקצועי, כמו זה שאנחנו ב-HACKERU מציעים. בקורס זה לומדים את כל יסודות התחום, וכן ניתן לשלב את הקורס עם קורסי תכנות ושפות שונות. לימוד עצמאי של השפה מצריך מדריך מקצועי ואיכותי למתחילים וכנות מתאימות, והרבה סבלנות וכוח רצון. אין זה מתאים לכל אחד, ולכן עדיף לפנות לכיוון של קורס מקצועי בתחום.

מה לומדים בקורס SQL

במהלך קורס SQL  לומדים הסטודנטים בשתי רמות, הרמה הראשונה היא הרמה הטכנית בה לומדים, כיצד להתקין ולקבע תצורה של SQL כולל תחזוקה של מסד נתונים וניהול התראות של המסד, אבטחת נתונים, יבוא מידע, שחזור וגיבוי, ולמעשה אלמנטים טכניים של המערכת. במהלך חלק זה לומדים גם על שרתי SQL חדשים וכיצד מתחזקים אותם.
הרמה השנייה היא רמת הפיתוח, כיצד מבצעים פיתוח של מסדי נתונים על פי SQL, תכנות באמצעות שפה זו, ופרמטרים אחרים שיעזור לבנות את מסד הנתונים.

קורס SQL – למי זה מתאים

קורס זה מתאים למי שיש לו ידע בשפות תכנות ורוצה ללמוד את SQL בשביל לדעת כיצד להתמודד עם מסדי נתונים גדולים. כמו כן, הקורס מתאים לכל מי שרוצה להיות מנהל בסיס נתונים.

מה מקבלים אצלנו במסגרת קורס SQL

במהלך קורס SQL תקבלו אצלנו את הידע המקיף ביותר לעבודה עם מאגרי נתונים בכל הרמות. במסגרת הלימודים תיהנו מעבודה עם מאגרי מידע מסוגים שונים לשם התנסות ועבודה שוטפת. כמו כן תקבלו מדריך SQL למתחילים על מנת שתוכלו ללמוד את הנושא בבית. אצלנו תהנו ממעבדת מחשבים מקצועית שתהיה פתוחה בפניכם בכל עת.

הדרישות במהלך הקורס

במהלך הקורס תצטרכו לענות על שיעורי בית ולהציג אותם בכיתה, לענות על תרגילי כיתה ובסיום הקורס להגיש פרויקט סיום.

מה צריך לדעת בשביל להירשם לקורס SQL

הנרשמים לקורס אינם צריכים לבוא מהתחום ועל כן אינם נדרשים לבוא עם ידע מוקדם. עם זאת חשוב שתהיה להם אנגלית ברמה גבוהה, יכולת מתמטית טובה וכן שידעו יישומי מחשב. ידע בשפות מחשב הוא יתרון אך לא הכרחי בשביל להתקבל לקורס.

מי המרצים שלנו

המרצים שלנו בקורס הינם אנשי מקצוע מובילים, בעלי ידע נרחב בצד התיאורטי והמעשי בתחום. אנחנו דואגים להעסיק אך ורק מרצים, שהתנסו בתחומים אותם הם מלמדים באופן מעשי, הן כשכירים והן כעצמאים, כך שיוכלו להביא את הידע והניסיון שלהם לכיתה, ולתת לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים להם.

סיימתי את הקורס, מה אני יכול לעשות עכשיו?

עם סיום הקורס תקבלו תעודה של בוגרי קורס SQL. עם התעודה תוכלו להשתלב בחברות גדולות ובינוניות, שמחזיקות במאגרי מידע גדולים וזקוקים לאיש מקצוע שינהל אותם. כמו כן תוכלו להשתלב בחברות תוכנה, חברות שמתעסקות במערכות מידע וכן חברות שפועלות בעולם האינטרנט. מדובר בתחומים בהם יש ביקוש רב למנהלי נתונים ברמות שונות. 

מי שמעוניין להתפתח ולהתמקצע יותר בתחום, מוזמן, להמשיך אתנו בקורסי המשך בתחום זה או בתחומים מקבילים, במסגרת HACKERU. 

קורסים מתאימים

קורס DBA - לימוד בסיסי נתונים Microsoft SQL-Server ו- Oracle Database המקיפים בארץ.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה