חמשת הסיבות העיקריות מדוע כדאי ללמוד קורס בהייטק

חיינו מלאים בבחירות, החל ממה לאכול בבוקר, איך לנסוע לעבודה ועד לפיג'מה בה אנחנו בוחרים ללכת לישון.
הבחירות שאנו עושים משפיעות ישירות על מה שקורה איתנו בכל תחום. לכן, בתחום הלימודים הבחירה היא קריטית, משמעותית ואף תשפיע ישירות על מסלול חיינו.
ההחלטה על תחילת לימודים אינה קלה ומכילה בתוכה משתנים רבים כמו אילו קורסים מומלצים ללמוד והכי חשוב - היכן ובאיזה מבנה (תעודה או תואר).
במאמר הבא ננסה לעזור לכם בהחלטה החשובה וניתן לכם 5 סיבות מדוע כדאי ללכת על מסלול ללימודי אינטרנט בפרט והייטק בכלל.

מקור פרנסה מוביל

זה לא סוד שבעולם ההייטק שוכן הכסף הגדול. ההשקעה בכוח האדם ובתנאי העובדים הן ערך בסיס ולצד פינוקים רבים (ארוחות ופעילויות חברתיות שונות), עובדי ההייטק זוכים למשכורות גבוהות מהממוצע במשק.
לדוגמא - על פי סקרי השכר אחרונים בתחום, בוגר קורס פיתוח אפליקציות, תחום מבוקש מאד ומתפתח, ירוויח בשנתו הראשונה לתפקיד ללא כל ניסיון תעסוקתי בין 14 ל-16 אלף שח.
ההשקעה משתלמת וככל שאתה מתקדם וצובר ניסיון, כך המשכורות עולות ועשויות להגיע גם ל- 30 אלף שח בחודש- משכורת מכובדת וגבוהה מעל הממוצע.

הייטק כסמל סטטוס

בעבר, חלומה של האמא היהודייה היה בן רופא או עורך דין. חלום זה לא נעלם לחלוטין מן העולם, אך התווסף אליו תחום ההייטק.
תחום זה פופולארי מאוד. כל אחד רוצה להיקרא הייטקיסט וחלום האקזיט מלווה כל תלמיד בית ספר שנוגע לראשונה במקלדת.

קח יוזמה

את 99.9% מהדברים בחיינו אנחנו מקבלים בתוצרת הסופית שלהם. תוכנות, אפליקציות או מוצר פיזי מגיע אחרי שלבי אפיון, תכנות ובדיקות איכות רבות ומתישות.
כאן יש לך אפשרות להשתלב באופן ממשי בפיתוח בתחום הטכנולוגי, באופן שישפיע ממשית על המוצר הסופי שתקבל ולך תדע, אולי הפיתוח שלך יהיה הדבר הבא שישנה את העולם ויזניק את החברה לאקזיט המיוחד?

למה דווקא קורס הייטק?

בעולם ההייטק, כמו בעולם האמיתי, TIME = MONEY ואחת הדרכים להיכנס לעולם ההייטק היא דרך תואר ראשון במדעי המחשב.
בעולם שבו תואר ראשון אורך כ-4 שנים, אתה מאבד זמן יקר! קורס ממוקד אורך כשנה ולעיתים אפילו כחצי שנה ולכן יש עדיפות לקורסים מקצועיים מאשר תואר ראשון.
תחשוב על זה ככה: בזמן שאתה תלך לעשות תואר במדעי המחשב, לחברך שיתחיל ללמוד קורס ממוקד יהיה יתרון של ניסיון בין 2-3 שנים יותר ממך! בעולם ההייטק שנתיים כאלו שוות לך המון כסף!
כמו כן, חשוב לזכור שתואר ניתן להשלים בכל עת, אבל את הפריצה שלך להייטק כדאי שתתחיל כמה שיותר מהר!

קצת גאוות יחידה

לא לחינם מכונה ישראל - Startup Nation. ההשקעה בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת היא גדולה וחברות רבות במשק הישראלי התפרסמו ומביאות כבוד גדול למדינה ולכלכלה הישראלית אשר מאמצת באהבה את התחום. כיום אפשר למצוא מקייטנות הייטק לילדים ועד קורס מחשבים למבוגרים שרוצים גם לקחת חלק במשחק.
והכי חשוב - ניתן לראות חברות כמו VIBER, WAZE, ו- MOBILEYE שבסיסן בישראל, כובשות את העולם וגורמות לגאווה ישראלית.

אז איזו עוד סיבה אתם צריכים? קורסים מקצועיים בהייטק הם הדבר החם כיום בעולם העבודה מבחינת יוקרה, דרישה ושכר. אז קדימה, עולם ההייטק מחכה לך!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה