רוב האנשים אינם מבינים ברזי הפרסום באינטרנט וזקוקים לליווי מקצועי של ספק קידום ממומן. אז איך בוחרים אחד כזה? ריכזנו 10 טיפים שיעזרו לכם להחליט:

1. יש ניסיון? - אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא הרצון להתחיל לקדם מבלי לבזבז זמן מיותר על תהליך בחירת הספק. אך כאשר בוחרים ספק שעדיין בחיתוליו- סיכויי ההצלחה לוטים בערפל. כאשר אין לספק רזומה שניתן לראות,אינך יודע אם מאחורי הצהרותיו מסתתרת יכולת של ממש או עבודה בעיניים. ולכן- ניסיון הוא לפני הכל!

2. האם אנחנו מתאימים? - כמו בדייטינג, גם כאשר בוחרים ספק לקידום ממומן באינטרנט, בוחרים שותף לדרך עקלקלה, ולכן רצוי לבחור בכזה שנותן מענה טוב למשברים ומבין את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם. האם נוח לכם בתקשורת מולו?האם אתם באותו ראש?

3. הוצא את החוקר הפנימי שבך: חפש את שם הספק בגוגל-האם ישעליו תגובות שליליות באינטרנט?

קיימות המלצות? (ואם כן, לוודא שהן לא מאימא שלו...)

כך תיווצר תמונת מצב של חוסנו הווירטואלי של הספק.

4. רשתות חברתיות- אין, פקסימיליה- אאוט: פרמטר העדכניות הוא משהו שלא ניתן להתפשר עליו. ספק השירות נדרש לתת מענה מקצועי לבקשותיכם ולעשות שימוש בפלטפורמות חדשותבעלות פוטנציאל קידומי לעסק שלכם.

5. אז מי ישמור לי על הילד? -מי יבצע בפועל את הקידום? מול מי התקשורת? כשם שלא היית משאיר את ילדך בידיה של שמרטפית זרה, כך גם עם הבייבי- העסק שלך. רצוי לקחת מספרי טלפון לשעת חירום ופרטים על ניסיון העובדים שמולם תתנהלו.

6. דוח לא דוחים! - דרשושיישלח אליכם פירוט הפעולות שנעשו ותוצאותיהן. בנוסף, רצוי לקבוע את תדירות העדכונים- האם פעם בחודש? פעם בחצי שנה? העלו זאת על הכתב!

7. רואים רחוק רואים שקוף - ספק מקצועי יאפשר לכם לראות את כל הנתונים בכל זמן ואינו יסתיר טריקים בשרוול. בסופו של יום- אתם משלמים עבור תוצאות, והן יגיעו אך ורק מעבודה קשה.

8. היכון, הכן, צא! - תאמו עם הספק את סדר העבודה- אילו פעולות יבוצעו ומתי. רצוי להבין את האסטרטגיה ובמידה והיא אינה מוצאת חן בעינכם, דרשו אחת אחרת.

9. רק שמור לי עליה - וודאו כי בנוסף לקידום של המילים הנבחרות לרבעון נעשה גם שימור שוטף של דירוג האתר בגוגל.

10. הכל כלול - דרשו תחקיר מילות חיפוש איכותי, אסטרטגיה המותאמת לתקציב ולרצונות שלכם ושקיפות מלאה.

 
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה