בלוג
עולם הדיגיטל

עולם הדיגיטל שינה ב-180 מעלות את הרגלי הצריכה שלנו

עודכן בתאריך:6 ינואר 2022


אני משוכנע שזו ממש לא הכתבה הראשונה שתקרא על עולם הדיגיטל, או בכלל על משבר הקורונה. התחום הזה צבר הרבה תאוצה בשנים האחרונות, שאנחנו רואים סוכנויות דיגיטל קמות להן כמו פטריות אחרי הגשם. שיווק דיגיטלי הפך בעצם למושיע והמציל של עסקים במדינת ישראל, החל מברי קוקטיילים בתל-אביב, חקלאים שמוכרים את הסחורה שלהם בצורה ישירה לצרכנים ועד לחברות ענק כמו ZARA שסוף סוף פתחו אתרי מסחר באונליין (לא כי קניונים זה פאסה, זאת אומרת, גם בגלל זה, אבל זה בעיקר בזכות משבר הקורונה).

קודם רק אופליין - עכשיו בעיקר אונליין

הצפי לגדילה בצריכת וקנייה של מוצרים מהאונליין הייתה מאוד צפויה בקרב הרבה אנשים, אם כי, אף אחד לא ציפה לקפיצה הזאת בזמן משבר הקורונה! לצורך הדוגמה, הקהל החרדי הגדיל את הצריכה שלו בקניות באונליין בצורה כל כך עצומה, שאף אחד לא חשב שזה הולך לקרות בעשור הקרוב. אנשים חשבו שרק בשנת 2030 נגיע למספרים ולכמויות הללו, אך הפלא ופלא, משבר הקורונה גרמה לנו כבר למספר סגרים ועזרה לאנשים להבין שהם יכולים לצרוך ולערוך קניות דרך האינטרנט.

נכון שישנה התרגשות מסוימת בלגשת לדיזינגוף סנטר, עזריאלי או אחד ממתחמי הביג הקרובים לעיר שלכם, להיכנס אל חנות בגדים שאתם אוהבים, למדוד קצת ולרכוש. אבל לא כולם ככה, רוב הקהל הצעיר כבר (עוד לפני עידן הקורונה) העדיף לרכוש את המוצרים שלו באונליין, דרך אסוס, טרמינל איקס או כל אתר מסחר אחר.

אז למה בכלל לקנות אונליין?

אין סכנת הדבקה של וירוס הקורונה
בדרך כלל המחירים זולים יותר
המשלוח עד לבית, מבלי צורך לצאת ממנו
אפשר לעשות זאת בזמן שהכי נוח לך ולבחור את המוצרים שהכי יתאימו לך
לא לשכוח שום פריט

לא רק בגדים - אלא כל דבר אחר

קניות באופליין - OUT, קניות באונליין - IN, אנשים מבינים שיש להם כלי חשוב ביד, והוא הסמארטפון שלהם, הם יכולים לעשות איתו כמעט כל מה שהם רוצים, בתוך שניות ספורות הם יכולים להזמין לעצמם עד לבית פיצה או כל דבר אחר. שיגיע בתוך זמן קצר אל פתח הדלת שלהם (טוב נו, תלוי במסעדה כמובן).

עד לא מזמן, רוב השליחויות הוגבלו לסושי, פיצה, המבורגרים (ולא מהאיכותיים), אבל כיום? ובזכות WOLT, ניתן להזמין כמעט מכל מסעדה שאנחנו רוצים. גם מסעדת שף משגשגת במרכז תל-אביב, גלידרייה איטלקית מפנקת או הפלאפל השכונתי שאנחנו כל כך אוהבים.

כולם הבינו שהם חייבים להגיע לאונליין, אבל הרבה מעבר למזון ומסעדות, גם מתחום החקלאות הבינו שיש להם סוף סוף קלף ביד שהם יכולים לנצל, ולמכור את הסחורה שלהם ישירות ללקוחות שלהם.

מעבר לכך, אנחנו רואים גם חנויות אופנה צעירות ובוטיקיות שעשו את המהלך הזה. בזכות האינטרנט ותחום שיווק דיגיטלי האופציה הזאת אשכרה מאפשרת להם. עד לא מזמן רק טרמינל X היו יודעים במכירות אונליין, אבל כיום, גם אורבניקה, ZARA, קסטרו ועוד הפכו לשחקניות לא קטנות במגרש הזה. ייתכן שזה מובן מאליו, כיוון שאף אחד לא מגיע היום לקניונים, הן בגלל משבר הקורונה, ההסגרים או אפילו חוסר הרצון שלהם לצאת לשם.

בשורה התחתונה, לא רק שחנויות רבות ניצלו מלסגור את עצמן בתקופה הזאת, אלא הן אפילו הגדילו את אופקי השיווק שלהם, אפשר לומר שמשבר הקורונה רק הקדים את המאוחר, כי לדעת אנשים רבים, שמבינים בתחום שיווק דיגיטלי, הם אמרו שהתאוצה לעולם הדיגיטלי הייתה צפויה, אבל אף אחד מהם מעולם לא ציפה שזה יתרחש בצורה שכזאת וכל כך מהר. מי היה מאמין שלמשבר הקורונה היו מספר יתרונות.

נכון שלבנות ולקים אתר זה לא פשוט, ואדרבא לפרסם אותו, אבל לשם כך קיימים אנשים שזה התפקיד שלהם, אם עסק מסוים רוצה למנף את עצמו בתחום שיווק דיגיטלי, הוא חייב להבין שבשביל כך הוא יצטרך ידיים מקצועיות, לכן, אני אמליץ לכל בעל עסק, לקחת אנשים שחיים ומבינים את עולמות ה-SEO, PPC, בניית אתרים ב-WordPress, כתיבת תוכן וכו'. זאת על מנת שהם יוכלו להשתפר בתחומי הדיגיטל והשיווק, ולמנף את עצמם לתוצאות מקסימליות מבחינת מכירות בתשלומים הנוחים והזולים ביותר.

כיום, מספיק לסיים בהצלחה קורס שיווק דיגיטלי אונליין, שאורך כמספר חודשים, ישירות מהבית שלכם, ולהיות מאסטרים בכל התחומים הנל, הן ברמה התיאוריה והן ברמת הפרקטיקה, שיווק דיגיטלי נהפך לשם מבוקש מאוד בתעשייה. הן בסוכנויות פרסום, הן במשרדי פרסום והן גם במשרדי הייטק.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס