במסגרת לימודי תכנות למתחילים, תלמדו להכיר את שפת Java. השפה בה כל מתכנת מדבר, זו שפת התכנות הפופולארית ביותר, ומשמשת מתכנתים בבניית אפליקציות שונות, עבור PC, סלולר  (עבור מכשירי אנדרואיד) ועוד.  אך היישום העיקרי שלה בא לידי ביטוי בתעשיית האינטרנט. מכאן גם מגיע הביקוש הרב למתכנתים שמתמחים בשפה זו.

במהלך לימודי תכנות למתחילים, תקבלו את הכלים כיצד ליישם את החומר הנלמד עבור פיתוח אפליקציות באנדרואיד באמצעות JAVA. כמו כן תקבלו את הכלים לעבוד בעולם של קוד פתוח, עולם בו עובדים מתכנים בשיטה זו, על מנת ליהנות ממגוון אינסופי של רעיונות לפיתוח אפליקציות, אתרים ותוכנות. 

מה לומדים במהלך לימודי תכנות למתחילים

במסגרת הקורס לומדים את שפת JAVA בניית ממשקים שונים ועבודה עם בסיסי נתונים שונים. במסגרת הלימודים ניכנס גם אל תוך עולם ה-WEB, באמצעותו נבין כיצד פועל האינטרנט מהצד השני, הצד של התכנות. במהלך חלק זה של הקורס נלמד כיצד לתכנת אתרים וכלים אינטרנטיים מסוגים שונים, וכן נלמד על JEE, השלב המתקדם של JAVA, איתו עובדים כיום בעולם האינטרנט. שלב זה משמש מתכנתים לעבודה בפלטפורמות מורכבות, בהן פועלים משתמשים ועסקים רבים.

במהלך הלימודים, כחלק בלתי נפרד מהשיעורים, נריץ תוכניות וכן נתרגל כתיבה בסיסית של תוכניות מסוגים שונים. זאת בשביל לתרגל עבודה עם הכלים הבסיסיים של כל מתכנת ובפרט כלים של JAVA .

קורס תכנות למתחילים – למי זה מתאים

קורס תכנות למתחילים מתאים לכל מי שרוצה להשתלב בתחום התכנות, הן בעולם האינטרנט והן בעולם האפליקציות והפיתוח לסלולר. לקורס זה, יכול להירשם כל מי שאין לו ידע בתחום, ומעולם לא התעסק בתכנות.

מה מקבלים אצלנו במהלך קורס תכנות למתחילים

קורס תכנות למתחילים כולל ידע בסיסי, שיכול לשרת מתכנתים מתחילים בכתיבת תוכנות באופן עצמאי וכשכירים. בנוסף מקבלים בקורס הבנה מהו תכנות, כיצד הוא מתבצע, לשם מה הוא נועד, ומה הם עקרונותיו הבסיסיים.

הדרישות במהלך הקורס

במהלך הקורס נלמד לקרוא ולכתוב תוכנית, ובסיומו כל תלמיד יצטרך להציג תוכנית כתובה כחלק מפרויקט סיום.

מה צריך לדעת בשביל להירשם לקורס תכנות למתחילים

כמו שציינו, בשביל להירשם לקורס לא חייבים בידע מוקדם בתכנות. אך כן צריך ידע בסיסי בשימוש במחשב, היכרות עם עולם האינטרנט ורצוי גם לדעת מושגים בסיסיים בתחום זה. בנוסף, עבודת תכנות היא עבודה טכנית מאוד ולכן מוטב שתהיה גישה טכנית מסוימת על מנת שהלימודים יהיו מעניינים וקלים.

מי המרצים שלנוהמרצים שלנו הם אנשי מקצוע, אשר מכירים את תחום התכנות הן מהצד המעשי כמתכנתים מנוסים והן מהצד התיאורטי. בין המרצים שלנו תמצאו אנשי מקצוע ותיקים, אשר התנסו בכתיבת של תוכנות ואתרים מסוגים שונים ובמהלך הקריירה שלהם העבירו קורסי תכנות רבים ברמות שונות.

סיימתי את הקורס, מה אני יכול לעשות עכשיו?

בוגרי קורס תכנות למתחילים, יכולים להשתמש בידע שרכשו במהלך הקורס על מנת להשתלב בתחום זה, דרך חברות תכנות, חברות בניית אתרים, בניית אפליקציות, טלקומוניקציה, כרטיסים חכמים ועוד. כמו כן ניתן להשתלב בתחום באופן עצמאי. התנאים בתחום זה הינם טובים ומשתפרים כל הזמן.

מי שמעוניין יכול, עם סיום הקורס, להמשיך אתנו אל קורסי תכנות למתקדמים או לעבור לקורסים אחרים בנושאים חופפים על מנת לרכוש ידע בתחומים נוספים.

אולי יעניין אתכם גם: קורס סייבר.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה