רבות דובר על חשיבות התוכן לאתרים, הן לקידום והן למבקרי האתר. לא בכדי, נטמע בעולם האינטרנט והתוכן המושג התוכן הוא המלך, כמו גם דואגת ענקית מנועי החיפוש (גוגל), לדאוג לעדכונים שוטפים ולהדגיש את חשיבותו בשנים האחרונות.

יחד עם זאת, בעלי אתרים רבים בוחרים לכתוב את הטקסט לעמודי האתר עצמאית בכדי לחסוך בעלויות כאשר אינם מבינים את ההשפעות המרחיקות לכת של כתיבה עצמאית.

כתיבת תוכן – חברה מקצועית או לבד?

כתיבה שיווקית לאתרים הינה מלאכה אשר יש להפקיד בידי מומחי תוכן מקצועיים. אכן מדובר בהשקעה נוספת לאחר תשלום על בניית האתר, אך חבל כי ההשקעה בבניית האתר תרד לטמיון כי בחרתם לא להשקיע בכתיבת תוכן מקצועית. אותם מומחי תוכן יחזיקו בכישורי כתיבה אותם למדו באחת מהמסגרות הקיימות בשילוב כישרון מולד ואהבה לכתיבה. נכון, כל אחד מאיתנו למד לכתוב כבר בכיתה א' אך כיום, בין ההיצע הגדול, חשוב מאוד ללכוד את עין הגולש וזאת ניתן לעשות על ידי תוכן שיווקי בקלות יתרה. מעבר לכך, ישנם לא מעט כללי כתיבה אשר אי עמידה בהם יכולה להביא להשלכות בלתי רצויות, בין היתר:

  • העתקת תוכן אשר תניב ענישה בשל תוכן משוכפל או הפרת זכויות יוצרים
  • כמות טקסט קטנה מהרצוי והמומלץ אשר לא תעזור לטפס במעלה תוצאות החיפוש
  • כתיבה שאינה מניעה לפעולה
  • כתיבה שאין בה ערך מוסף לגולש
  •  כתיבה יבשה שאינה פיקנטית ותסב אחוזי נטישה גבוהים של לקוחות פוטנציאלים

כמה עולה כתיבה שיווקית?

כצפוי, בנישה בה אין מחירון קבוע ומוסכם, טווחי המחירים יהיו רחבים מאוד. על כן, מומלץ לערוך סקר קצר ולמצוא את כותב התוכן או חברת כתיבת התכנים המועדפת עליכם והמתאימה לכם ביותר.

לסיכום, העולם ואנו איתו, עוברים אל עבר המרחב האינטרנטי, בכדי לבלוט במרחב זה יש לשכור את שרותיהם של כותבי תוכן מקצועיים ומוטב שיהיו כאלו שלמדו את התחום ובעלי ניסיון רב בו.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה