זוכרים את התקופה שבה הייתם צריכים להסתובב עם מצלמה 24/7 בשביל הסיכוי המזערי שאולי תתפסו תמונה טובה? שאם הייתם רוצים תמונה טובה של הזריחה, הייתם צריכים להתעורר עם שחר? זו כנראה אותה תקופה שבה הדוגמניות ישבו שעות בחדרי איפור ובאולפני טלוויזיה היו צריכים לדאוג לתאורה מקסימלית. כל זה השתנה במהלך ה-30 שנים האחרונות מאז שאתם יכולים פשוט לקחת קורס פוטושופ ולחסוך את כל כאב הראש שתיארתי למעלה.

תוכנת הפוטושופ שינתה את הדרך שבה אנחנו מסתכלים על צילום דיגיטלי. חשבו על זה רגע, כמעט כל תמונה מדהימה שראיתם העבירה בכם את המחשבה שבטוח עשו עליה פוטושופ. לימודי פוטושופ שינו את כללי המשחק. התוכנה המדהימה הזו מאפשרת למי שמבין בה, לשנות לגמרי את הדרך שבה אנשים מסתכלים על התמונה ומה שהם רואים בה.

תוכנת
משנה את המציאות בה אנחנו חיים – פוטושופ

התוכנה התחילה בתור תוכנה פשוטה, שהצליחה להפוך תמונה צבעונית לתמונה בשחור ולבן על גבי המחשב בלבד. היום, כמעט 30 שנה מאוחר יותר, זהו אחד מהכלים לעריכת תמונות החזקים בעולם. מעבר לכך, את התוכנה הזו ניתן למצוא לא רק במחשבים, אלא גם בסמארטפונים, ברשתות חברתיות, בעיתוני אופנה ועוד. אז הנה כמה תחומים שפוטושופ גרמה לנו לשנות את המחשבה לגביהם:

1. תפיסת המציאות

פוטושופ שינתה את הצורה בה אנחנו רואים את העולם. בוגרי קורס פוטושופ הם בתפקיד אלוהים שיכול לקחת תמונה או מצב רגיל ולשנות את כל המציאות למשהו יוצא דופן.

לעמוד קורס עיצוב גרפי עם התחייבות לעבודה עם מודול פוטושופ >>

2. תפיסת ההיסטוריה

כשם שניתן לקחת תמונה עכשווית ולעשות לה כל מיני טריקים בפוטושופ, כך ניתן לעשות גם עם תמונות היסטוריות. זה כבר עושה אותנו סקפטיים לגבי איך אנחנו תופסים את ההיסטוריה כי בקלות אנחנו יכולים לתהות אם אנחנו צופים בציור היסטורי או בכלל ביצירה מודרנית של פוטושופ.

3. עולם הפרסום

אם בעבר חברות שרצו להשיק פרסומת, היו צריכות להשקיע כספים רבים על ימי צילום, עריכות ותיקונים, הרי שהיום אנשים שסיימו לימודי פוטושופ ומתורגלים בנושא, יכולים לייצר מודעות פרסומת בקלות ובמהירות גדולה יותר.

4. דימוי גוף האדם

פוטושופ שינתה את הדרך שבה אנחנו תופסים איך גוף מושלם אמור להיראות. אנחנו כל כך מורגלים לתמונות ערוכות, עד שכשאנחנו רואים תמונות שלא עברו עריכה זה צורם לנו בעין. הייתם יכולים לדמיין סיטואציה ובה דוגמנית תעלה תמונה לרשתות החברתיות כשהיא עם פגמים בפנים או חלילה עם צלוליט? כנראה שלא. גם מצב הפוך גורם לנו להרים גבה, כולנו יכולים לזכור לפחות פעם אחת שאמנים ביצעו לעצמם פוטושופ מוגזם.

5. הדרך בה אנחנו מסתכלים על הטבע

כוכב הלכת שאנחנו חיים עליו, הוא מקום מופלא. אנחנו עדים בכל יום לתופעות טבע מדהימות שקורות בלי שנתאמץ בכלל. התופעות האלו מהוות השראה לאמני פוטושופ שלוקחים תמונות מהטבע ונותנים להן אינטרפרטציה משלהם וכך משנים את הדרך שבה אנחנו מסתכלים על הטבע.

קורס פוטושופ אפשר לאנשים מוכשרים להשתמש בכישרון שלהם כדי לעזור לנו לשנות את הדרך שבה אנחנו מסתכלים על העולם אבל הוא גם. זה מדהים איך פעולות שהיינו עושים פעם שהיו כל כך מסובכות, הופכות היום לכל כך פשוטות בעזרת הפוטושופ. זו הסיבה שאנחנו רואים עוד ועוד אנשים מתחומים שונים פונים ללמוד לימודי פוטושופ, אפילו סתם להעשרה או כתחביב. כולם מכירים את הקבוצה הפופולארית צריכים פוטושופ? שבה ההמון משתמש באנשים מוכשרים שמכירים את התוכנה בשביל לערוך את התמונות שלהם. מעבר לשימוש הומוריסטי שכל אותם אומנים עושים עם התמונות, הם גם ממש משנים שם את הנראות של התמונה בהתאם לבקשתם של הגולשים.

לעמוד קורס עיצוב גרפי עם התחייבות לעבודה עם מודול פוטושופ >>

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה