האקר הוא אדם אשר פורץ אל מערכת מחשבים בכדי להשתמש בה על פי רצונו. ניתן להפריד בין ההאקרים השונים: כובע שחור, אפור ולבן. כל השלושה הם בעלי ידע עשיר בתחום המחשבים ויכולת לפרוץ למערכות קיימות, בין אם הן שייכות לעסקים קטנים, ארגונים גדולים ואפילו משתמשים פרטיים.

ההבדלים בין ההאקרים השונים

הפריצה למערכות המחשבים מתבצעת על ידי אנשים המצוידים בידע וביכולת לעשות זאת. למרות שכולם מבצעים פעולה דומה, כל אחד משתמש בה למטרה אחרת וכאן ההבדלים בין ההגדרות השונות:
  • האקר כובע שחור – האקר כובע שחור יפעל מטעם עצמו והוא מייצג את הצד השלילי של המערכת. הוא הפורץ ממנו יש להתגונן והוא מהווה איום על מערכות המחשוב.
  • האקר כובע אפור – האקר זה בדרך כלל מבצע פריצות להנאתו בלי לקבל מכך כל תועלת ובלי לתת מעצמו לסביבה.
  • האקר כובע לבן – האקר כובע לבן נקרא גם מאבטח מידע. התפקיד שלו הוא להגן על מערכות מחשבים ולמצוא פריצות מתוך מטרה לתת מענה ולגרום לכך שגורמים זרים לא ימצאו אותן.

להיות בצד הטוב

קורס אבטחת מידע יפתח בפניך הזדמנות להיות בצד הטוב. להצליח לפרוץ למערכות במטרה להגן עליהן ולדווח על הממצאים שלך. באפשרותך לראות היום כי כמות הפריצות גדלה והסכנות רק מתרבות. לכן, יש צורך ביותר אנשים מקצוענים שעברו הכשרה מתאימה כדי להשתלב בהגנה על המערכות. לימודי אבטחת מידע וסייבר הם לימודים מעניינים שיאפשרו לך לפתח קריירה במקצוע אשר הדרישה אליו רק הולכת וגדלה. מה לומדים במהלך לימודי אבטחת מידע וסייבר? המטרה של לימודים אלו היא להכשיר אנשים להיות בצד הטוב, להיות האקרים החובשים את הכובע הלבן. לשם כך נלמדים הנושאים הבאים:
  • אבטחת מידע – לימודים אלו פותחים פתח לעולם אבטחת המידע, כיצד הוא מורכב, מהן מערכות המחשבים ומהו תפקידו של ההאקר.
  • הקמת מערכות מחשבים – במסגרת הלימודים מכשירים את המשתתפים לדעת כיצד להקים מערכות מחשבים מוגנות.
  • זיהוי פריצות – במהלך הקורס לומדים לזהות את הפריצות הקיימות במערכת ומה יש לעשות לאחר שאילו נמצאו.
  • הגנה על מערכות – חלק חשוב מהעבודה הוא תכנון נכון של המערכת והקמת מערכות מחשבים מוגנות ככל האפשר.

להשתלב בתחום תעסוקה בעל דרישה מתמדת

לימודי אבטחת מידע יאפשרו לך להשתלב בתחום תעסוקה אשר הדרישה בו הולכת וגוברת. לימודים אלו יהוו עבורך הזדמנות לצורך קידום תעסוקתי. הלימודים מתאימים עבורך אם יש לך אנגלית טובה, אם עולם המחשבים מעניין אותך ואם ברצונך להיות בצד הטוב ולהגן על מערכות המחשבים. קורס אבטחת מידע ייתן לך הזדמנות להשתלב בעבודה מרתקת בתוך ארגונים, חברות גדולות ולתת שירות לעסקים גדולים וקטנים כמיקור חוץ. קורס אבטחת מידע וסייבר Ethical Hacking של האקריו מוכר לפקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד).
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה