בוא ללמוד קורס PPC

אחד התחומים המעניינים והמתפתחים כיום באינטרנט בכל העולם של השיווק הדיגיטלי, הוא הפרסום הממומן. כל עסק, חברה וארגון רוצים לקוחות, יודעים שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם נמצאים באינטרנט ורוצים לפרסם את מוצריהם, שירותיהם ומבצעיהם במקומות שהם גולשים בהם. מערכות פרסום רבות קיימות ברשת, אך ללא ספק הגדולה והעיקרית ביותר, זו שבה מושקעת כמות הכסף הגדולה ביותר באינטרנט, היא מערכת הפרסום של גוגל, הלא היא Google AdWords.

קידום אתרים ממומן בגוגל – כולם רוצים להיות שם

משרד פרסום בכל גודל, מחלקת שיווק דיגיטלי בארגון וכל סוכנות דיגיטל שהיא, כולם מחזיקים איש PPC לניהול חשבון המודעות בגוגל. הכוונה ב- PPC היא Pay Per Click, כאשר עקרון התשלום לגוגל עובד על פי תשלום לקליק. החברה, בעזרת מנהל הקמפיינים, מפרסמת במקומות שונים ברשת בעזרת Google Adwords וכאשר גולש לוחץ על מודעה, הקליק הזה עולה לחברה המפרסמת סכום כסף כלשהו, אותו היא משלמת ישירות לגוגל.

שיווק באינטרנט אינו קיים ללא קידום ממומן בגוגל

עם השנים התפתחה והתרחבה מערכת הפרסום של גוגל לממדים עצומים בכל העולם, כולם מפרסמים דרכה והיא חולשת על מגוון רחב של סוגי פרסום. העיקריים שבפרסומים – פרסום ברשת החיפוש של גוגל, אותם דפי תוצאות חיפוש המופיעים כאשר מבצעים חיפוש כלשהו במנוע החיפוש של גוגל וכן פרסום של מודעות באתרים רבים ומגוונים ברחבי הרשת.

הכרת הפרסום בגוגל אדוורדס והוצאתו לפועל בצורה תקינה, משמעותה ידיעת סוגי הקמפיינים האפשריים, שיטת הפרסום והתשלום, אסטרטגיות להצעות מחיר עבור קליק, טכניקות הפרסום המגוונות, שיטות לשיפור ואופטימיזציה של הקמפיינים ועוד עשרות משתנים המשפיעים על הקמפיינים הממומנים ותוצאותיהם.

כל זאת ועוד לומדים בלימודים של קורס PPC

עד לפני מספר שנים עוד ניתן היה ללמוד על מערכת ה- Adwords בכוחות עצמך, אך השנים האחרונות עשו טוב עם המערכת, שגדלה והתעצמה לממדים אדירים. מספר האפשרויות והדברים שיש לדעת על המערכת, במטרה להיות מפרסם טוב, הוא גדול מאוד. קורס שיווק דיגיטלי המלמד גוגל אדוורדס על בוריו הוא הכרח לא רק למי ששואף לעסוק בפרסום ממומן, אלא לכל מי שעוסק בשיווק באינטרנט.

כמובן שמומלץ מאוד לא ללכת על קורס ספציפי של PPC שמלמד רק את זה, שכן בדיגיטל הכל קשור אחד לשני ומנהל פרסום טוב ואיכותי צריך להכיר את כל העולמות. רק כך מגיעים לגבהים בתחום וכך למשל כדאי להירשם ולהתחיל קורס מנהלי מדיה חברתית, לא כקורס בפני עצמו אלא כפרק בתוך הלימודים הרבים והחשובים באחד התחומים המרתקים והחזקים ביותר כיום באינטרנט.

מה נמצא בקורס שיווק באינטרנט

כאשר אתה בודק את תכנית הלימודים כדאי שתוודא כי היא כוללת, מקיפה ומכילה את הנושאים הבאים:

  1. קידום ממומן ולמידת מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס.
  2. קידום אורגני של אתרים – SEO.
  3. פרק העוסק בגוגל אנליטיקס שהיא מערכת המידע הגדולה והעיקרית כיום בעולם לתנועה לאתר ונתונים המתקבלים מהביקורים באתר.
  4. כתיבה שיווקית – נושא קרדינלי בכל שיווק באינטרנט וניהול אתרי אינטרנט.
  5. רקע בקודים של בניית אתרים ודפי נחיתה כמו HTNL, CSS וכו'.
  6. עיצוב אתרים וחווית משתמש – UX/UI.
  7. רשתות חברתיות.
  8. ועוד.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה