התקשרו עכשיו: 03-6135565
חייל
משוחרר ? לחץ/י כאן
דף הבית / בלוג / מהו התמהיל השיווקי הנכון בשנת 2017?

main_blog_image

מהו התמהיל השיווקי הנכון בשנת 2017?

כיום ישנן דרכים שונות לקדם מוצר או שירות. עסקים רבים מוצאים את עצמם בתחרות לא פשוטה בשוק המאלצת אותם לחפש פתרונות שיווקיים יעילים, כאלה שיעזרו להם למשוך כמה שיותר לקוחות ולהגיע לרווחים גבוהים. בעזרת לימודי קידום אורגני אפשר לרכוש את הכלים לעשות זאת נכונה, תוך ניצול הפיתוחים החדשניים של השנים האחרונות והאמצעים המתקדמים, האמצעים הדיגיטליים הרבים שעוזרים בכך.

קורס שיווק באינטרנט – כדאי לדעת איך זה עובד

מי שבוחר לקחת חלק במסגרת של לימודי קידום אורגני נחשף לא אחת למונח "תמהיל השיווק". כאשר מדברים על תמהיל השיווק מתכוונים למספר פרמטרים, מספר מהלכים שונים, שעסקים רבים מבצעים כדי לקדם את המוצר שלהם ולמכור אותו. התמהיל השיווקי הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של העסק והוא כולל במסגרתו 4 נקודות: המוצר, המחיר, המקום ומאמץ המכירה.
במודל המתקדם שלו, שפותח לאחרונה, מתווספות 3 נקודות חדשות: האנשים, התהליך והעדויות הפיזיות. בכל קורס שיווק באינטרנט לומדים הסטודנטים על 7 נקודות חשובות אלו לצורך קידום עסק בתחום מסוים. כחלק ממערך של שיווק ופרסום באינטרנט נדרשות החברות לעבוד על פי מודל 7 הנקודות הזה (תמהיל השיווק) כדי להצליח לעמוד בתחרות מול העסקים האחרים.

שיווק ופרסום בעזרת האינטרנט לקידום העסק

על פי תמהיל השיווק יש להגדיר ללקוח מהו המוצר. מה המוצר מציע ללקוחות, מה הגודל והצורה שלו, על אילו דרישות שוק הוא עונה וכיוצא באלה. נקודה נוספת היא המחיר: על העסק להתייחס לעלות ייצור המוצר, למימון שלו, למדיניות התשלומים (האם התשלום בעבורו יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות תשלומים מראש או אולי במזומן?), להנחות ולמבצעים שיינתנו מעת לעת ועוד. הנקודה השלישית היא המקום: היכן תמוקם מבחינה גיאוגרפית החנות, האם יהיו לה נקודות מכירה והיכן, האם המוצר ישווק באופן ישיר ללקוח או דרך סיטונאים. הנקודה הרביעית מתייחסת למאמץ המכירה: ליחסי הציבור, פרסום, תקציב וגם לאתר האינטרנט שדרכו ניתן יהיה לחשוף את המוצר ואולי גם למכור אותו.

המרכיבים הנוספים שאליהם מתייחס תמהיל השיווק הם האנשים, כאמור: מי הם העובדים בחברה, חברי ההנהלה וגם מי הלקוחות. העדויות הפיזיות הן לוגו החברה והאמצעים הפיזיים האחרים הלוקחים חלק בחברה, כמו רכביה, המדים שלובשים העובדים ויתר האמצעים, עד לרמת העטים והמעטפות.

תכנון נכון של תמהיל השיווק כחלק מהצלחתו של העסק

בכל קורס שיווק דיגיטלי מודעים היטב למידת חשיבותו של תמהיל השיווק לעסק. במהלך בניית תוכנית עסקית השנתית של העסק ניתן לייצר מתווה לתוכנית האסטרטגית השיווקית אותו תמהיל נקבע לאחר מחקר מעמיק הבוחן את השוק ואת צרכיו של הלקוח. לימודי קידום אורגני חושפים את הסטודנטים לדרכים שבהן ניתן לתכנן נכונה את תמהיל השיווק, לערוך סקרי שוק מקדימים כחלק מהתכנון, לנתח את הנתונים שהתקבלו ואחר כך להסיק את המסקנות כדי לקדם את העסק. רק כך אפשר להוציא לפועל את התמהיל השיווקי ולהצליח בתחרות מול בתי העסק האחרים.


פוסטים קשורים

לאן אבדה הפרטיות?
לאן אבדה הפרטיות? דנה כהן
מבולבלים? גם אנחנו...
מבולבלים? גם אנחנו... אמיר דלאל
בניית אתרים
ראיון עם רונית אדרי קרן יופה- שוורצמן
מהפכה בעולם הבידור
מהפכה בעולם הבידור עומר אביעד
לקבלת פרטים נוספים

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

סרטון קורס שיווק באינטרנט סרטון קורס שיווק באינטרנט
חייג עכשיו
השאר פרטים