אם אתם נמצאים בצומת דרכים שבה אתם צריכים לחשוב על מה כדאי לכם ללמוד ה-2021, הגעתם למקום הזה. המאמר הבא ככל הנראה ישנה לכם את התפיסה לגבי כל מה שחשבתם.

נאמר זאת בעדינות, שנת 2020 הביאה איתה לא מעט בשורות רעות, בעיקר בגלל נגיף הקורונה, ששינה את כל העולם ב-180 מעלות, ריחוק חברתי, סגרים, בתי עסק שנסגרו, מסכות ומה לא?. אבל האמת, שהגיע הזמן שנדבר על הדברים הטובים, הלא היא שנת 2021, שהביאה איתה המון בשורות דווקא בזכות משבר הקורונה. אז אם בדיוק השתחררתם, התקופה הזאת גרמה לכם לחשוב על שינוי בחיים, בין אם אתם באמת אחרי פיטורין, סתם בבית או במהלך לימודים כלשהם, תדעו שמגיע לכם להיות מאושרים, ואחד הגורמים המכריעים לכך הוא מציאת עבודה ותחום שבאמת תאהבו, לא משנה באיזה תחום. אז כדאי לכם לחשוב טוב מה כדאי ללמוד ב-2021, כיוון שהדבר הזה כנראה ישנה את חייכם והליך החשיבה שלכם.

אילו מקצועות הולכים לתפוס תאוצה נוספת ב-2021?

שמח ששאלתם! אז אולי לחלקכם כבר יש תואר, עבודה מסודרת, או אולי אחרים שעד כה בכלל לא היו באקדמיה (וזה בסדר גמור), ישנם מספיק תחומים שתוכלו להגיע אליהם מבלי לעבור עכשיו מסלול של 3 או 4 שנים על מנת להגיע אל המקצוע שבהם. קיימת דרך קצת אחרת ושונה: מסלולי לימודים בהכשרה זריזה, שבוודאות ייכנסו אל מקצועות הייטק שבהחלט כדאי ללמוד! אז אחרי קריאת המאמר הזה, תוכלו בקלות לדעת מה כדאי ללמוד היום. כיוון שבהחלט קיימים המון מקצועות שכדאי לבחור דווקא בהם.

 

מקצועות

מקצוע מספר 1 שכדאי ללמוד ב-2021 - שיווק דיגיטלי

אם ישאלו אותי איזה מקצוע הכי הרוויח ממשבר הקורונה, התשובה שלי בוודאות תלך על: שיווק דיגיטלי. ואני לא היחיד שחושב כך! זה נובע ממספר סיבות, הראשונה מביניהם היא המעבר העצום של המון בתי עסק אל עולם הדיגיטל, ובשל כך, הם יחפשו אנשי PPC, SEO, כותבי תוכן וכו' שיוכלו להעניק להם את הפתרון המושלם בפלטפורמות הללו. כמובן, שגם הגידול צמח בשאר התחומים שעבדו בדיגיטל, והם רק הגבירו הילוך, כמו המון רשתות למכירת בגדים, סופרמרקטים וכו'. זו הסיבה שאנחנו רואים כל כך הרבה סוכנויות דיגיטל שמחפשות משווקים דיגיטליים, על מנת שיוכלו להתמודד עם אותו עומס.

על הדרך, גם בעולם ההייטק גדל הצורך בתחום זה, המון חברות אשר מפתחות את המוצרים שלה, נפתחו והתרחבו, ולכן הם רוצים להעסיק כמה שיותר אנשי PPC, SEO ומנהלי תוכן שיוכלו לקדם להם את העניינים בזירות הדיגיטליות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, קידום האתרים בגוגל וכו').

למי זה מתאים: חסרי רקע בכלל, בעלי תואר במנהל עסקים/כלכלה/תקשורת
שכר ראשוני: בין 7,500 שח ל-8,000 שח

מעבר למסלול קורס שיווק דיגיטלי המלא עם התחייבות לעבודה

מקצוע מספר 2 שכדאי ללמוד ב-2021 - בניית אתרים

כפי שאמרתי קודם, הצורך במעבר לעולם הדיגיטל בבתי עסק, או בתי עסק שכבר קיימים בעולם הדיגיטלי והיו צריכים לעשות שינוי עצום במערך שלהם, גדל בצורה מטורפת! אתם אולי לא תאמינו, אבל כמות הצריכה בקניות אינטרנטיות גדל בעשרות אחוזים מאז תחילת משבר הקורונה. אגב, אל תחשבו שהמצב הולך להשתנות לאחר המשבר, כיוון שמדובר כאן באמת בחינוך שוק מחדש, כך שאנשים יצרכו את הקניות, הבשמים, הבגדים וכו' שלהם דרך האינטרנט - גם לאחר שלא תהיה תחלואה בכלל ונוכל ללכת לקניונים.

בקיצור - הביקוש למפתחי אתרים, כאלה שמומחים גם בפיתוח לצד שרת וגם לצד לקוח, התעצמה בכמות שקצת קשה לספור, לא משנה אם מדובר בחברות הייטק, סוכנויות דיגיטל, חברות לפיתוח אתרים וכו' - כולם רוצים מתכנתים ומפתחי אתרים שיוכלו לענות על הצרכים שלהם, השוק כל כך צמא להם, כך שאפילו לא אכפת להם אם מדובר בג'וניור או במתכנת בעל ניסיון.

למי זה מתאים: חסרי רקע בכלל, בעלי תואר ריאלי, בוגרי מגמת מחשבים בתיכון
שכר ראשוני: בין 8,500 שח ל-9,000 שח

מעבר למסלול קורס בניית אתרים Full Stack המלא עם התחייבות לעבודה

מקצוע מספר 3 שכדאי ללמוד ב-2021 - סייבר ואבטחת מידע

כידוע, בזמן המשבר הרבה יותר אנשים התחילו לעבוד מהבית, ובעקבות כך? המון סכנות חדשות מאת פורצים והאקרים. ולכן, השוק מחפש הרבה יותר אנשי סייבר ואבטחת מידע מבעבר, זאת על מנת שמידע חסוי של ארגונים יוכלו להישמר בבטחה ושאף האקר יעשה איתו מזימות מרושעות.

למי זה מתאים: חסרי רקע בכלל, מנהלי רשתות, בוגרי יחידות מחשוב/תקשוב בצהל
שכר ראשוני: בין 8,500 שח ל-9,500 שח

מעבר למסלול קורס סייבר ואבטחת מידע המלא עם התחייבות לעבודה

שורה תחתונה - צאו ללמוד ולהגשים את עצמכם

דווקא עכשיו, בדיוק כשהכל עומד להיגמר, זה הזמן שלכם לפרוס כנפיים ולהתחיל מקצוע משמעותי, כזה שגם יתאים לכם מבחינת שכר ותנאים, וגם כזה שתוכלו להגשים בו את עצמכם, לא משנה אם סיימתם תואר בכלכלה, מנהל עסקים או שמעולם לא חשבתם על תואר, זו בדיוק ההזדמנות שלכם לעשות הצעד שפחדתם ממנו.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה