תחום ההייטק בישראל הוא אחד מהתחומים המתגמלים ביותר. שכר גבוה, תנאים סוציאליים מפנקים וחברות רבות המציעות שלל פינוקים אישיים כמשרד מפואר, אפשרות לעבוד באופן חלקי או מלא מהבית ואפילו ארוחות מפנקות.
הסיבה לכך טמונה בפוטנציאל העצום של מתכנתים בישראל וביכולת החדשנות העצומה, כמו גם במשקיעים המניעים את התחום והופכים אותו לאחת מאפשרות ההכנסה הטובות ביותר. לימודי הייטק מאפשרים לכל אדם לשנות את הקריירה שלו מן הקצה אל הקצה בתוך חודשים ספורים, ולהשתלב באחת מאלפי חברות ההייטק בישראל.

לימודים לכל גיל

לאחר שנים של עבודה בתחום מסוים, רבים מרגישים צורך לעשות הסבה מקצועית, או לחלופין להעשיר את עצמם במידע חדש ומאתגר. גם בגילאים המתקדמים עדיין לא מאוחר ללמוד כישורים חדשים, אם בתחום הבישול והקולינריה, התפירה או לימודי מחשבים.
יכולת תפעול מחשב מאפשרת להתחבר בדרך חדשה לעולם הדינמי של היום, במיוחד עבור מבוגרים. אז מהם היתרונות של לימודי מחשבים גם בגיל מאוחר?

מה כדאי ללמוד גם בגיל מתקדם?

כניסה לעולם האטרקטיבי של ההייטק - כבר לא חייבים תואר

אם בעבר מקצועות רבים חייבו תואר אקדמי שלם, היום באמצעות קורסים מקצועיים ניתן לרכוש את כל הכישורים הנדרשים על מנת להיות מתכנת או כדי להשתלב בתחום משיק נוסף בחברות ההייטק.
החל מבדיקות תוכנה ועד לתכנות מתקדם בשפות תכנות שונות, כמו גם עיצוב גרפי – כל אלה נחשבים היום למקצועות מבוקשים. רבים טועים לחשוב שיצטרכו ללמוד תואר שלם במדעי המחשב, אך בפועל קורס מקצועי מכשיר מתכנתים רבים לעבודה, ובתוך זמן קצר הם יכולים להתחיל לבנות קריירה משגשגת.

קורסי מחשבים גם לתחומים בסיסיים

קורסי המחשבים כיום כוללים לא רק תחומים מתקדמים, אלא מאפשרים גם למתחילים ליהנות מהעולם הדיגיטלי, ובאמצעות קורסים ייעודיים לשפר את יכולות תפעול המחשב הבסיסיות שלהם. גם עבור מי שעולמו הטכנולוגי הסתכם עד עכשיו בתפעול פקס ומדפסת, או לחלופין בתפעול של הטאבלט או של הסמארטפון – עולם המחשבים נמצא קרוב מאד, והדרך אליו עוברת בקורסים ייעודיים המותאמים לרמתו האישית של כל תלמיד.

לשמור על מחשבה צלולה לאורך זמן

בגיל מבוגר יותר תאי המוח נוטים "להתעצל" מעט. לימודי מחשב גם בגיל השלישי מאפשרים לשמור על הכרה צלולה ולהיחשף לעולם הרחב של האינטרנט. ממשחק ברידג' עם אנשים בכל העולם ועד למשלוח אימייל לנכדים הנמצאים מעבר לים, כמו גם תקשורת וידיאו ויכולת איתור כמות המידע העצום הנמצא בכל תחום ברשת האינטרנט – כל אלה יעשירו את עולמו של כל אדם, גם בגיל מתקדם. קורס מחשב למבוגרים מאפשר לכל אחד ללמוד מאפס מהו המחשב וכיצד לתפעל אותו באופן שוטף.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה