מערכות המחשבים חשופות היום למתקפות המאיימות על המידע הנמצא בהן. אבטחת סייבר היא הגנה על מערכות החומרה, התוכנה והמידע. אבטחה זו היא פעולה בסיסית שהיום כל חברה וארגון זקוקים להם.

עבודה המגינה על עסקים וחברות

לימודי סייבר מכניסים את המשתתפים אל עולם אבטחת המידע ומכשירה אותם להגן על עסקים ועל חברות. היום אין כמעט מערכת מחשבים שאינה חשופה לניסיונות פגיעה וככל שהזמן עובר – כך עולה מספרם של ניסיונות הפגיעה וישנם יותר נפגעים.

המתקפות החוזרות מובילות לכך שהצורך באנשי מקצוע המתמחים בתחום אבטחת מידע עולה. מכאן שישנם גם קורסים ספציפיים, ממוקדים, שמכשירים את המשתתפים לעבוד מיד בסיום קורס.

המקצועות הנלמדים במסגרת קורס אבטחת מידע

קורס אבטחת מידע הפך בשנים האחרונות לנדרש מאד וזאת בשל עלייה במספר מתקפות הסייבר ברחבי העולם. הקורס מקיף, מכשיר את המשתתפים לעולם העבודה וכולל את התחומים הבאים:

  • מערכות הפעלה – בסיס לימודי סייבר הוא היכרות עם המערכות הקיימות שמשמשות ברוב הארגונים והחברות.
  • עולם האבטחה – היכרות עם עולם האבטחה, מה כוללת אבטחת מידע ומהן הסכנות הקיימות בתחום זה כיום.
  • מערכות אבטחה – קורס אבטחת מידע כולל היכרות עם המערכות הקיימות שמסייעות ליצור אבטחה במערכת המחשוב.
  • פיתוח ויישום טכניקות אבטחה – בעבודה המעשית יש לבחון כל מערכת באופן ספציפי ולתכנן את דרך ההגנה הנכונה ביותר. הקורס מעניק את הידע הנדרש לכך.
  • תוכנות זדוניות – ישנן שלל תוכנות זדוניות וזיהוי מוקדם של סכנה מעין זו הוא חלק בלתי נפרד מיצירת מערכת מאובטחת.
  • האקינג – אבטחת מידע מגינה מפני הפורצים, אך כדי לבצע אותה יש לדעת כיצד הם פועלים ולזהות את ניסיונות הפגיעה.

קורס לאנשים מעולם המחשבים

לימודי סייבר מתאימים לאנשים שיש להם היכרות עם עולם המחשבים. אנשים ששולטים היטב בשפה האנגלית ומעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולקבל מקצוע שישמש אותם מיד בסיום הלימודים.

תחום אבטחת המידע הולך ומתפתח, ישנן יותר סכנות מכפי שהיו בעבר ויש צורך ביותר אנשים מקצועיים שעברו הכשרה מתאימה להשתלבות בעולם התעסוקה. הדרישה העולה לבוגרים מובילה להשתלבות מהירה בעבודה ולתחום שבו אפשר להתפתח מבחינה תעסוקתית ומבחינת פיתוח קריירה ועליית משכורות.

מצב אבטחת המידע בעולם

לא רק בישראל קורסים בתחום אבטחת סייבר הפכו לנדרשים – זהו תחום מעניין ומתפתח שדורש אנשי מקצוע בכל העולם. בזמן שישנם תחומי הייטק שהפכו לרדומים או שההתפתחות בהם היא איטית, תחום הסייבר מזמין את הבוגרים לבנות לעצמם קריירה, להשתלב במהירות בעבודה ולהתפתח בה.

להשתלב בעולם ההייטק

אם ברצונך להשתלב בעולם ההייטק, זה הזמן לשאול מה זה סייבר ולשמוע פרטים נוספים על קורסים בתחום אבטחת מידע. בסיום הקורס תוענק לך לא רק תעודה, אלא יהיו לך כלים מעשיים שישמשו אותך בעבודה היומיומית. קורס זה יפתח בפנייך דלת לעולם ההייטק ולהתחלת הקריירה החדשה שלך.


קורס אבטחת מידע וסייבר Ethical Hacking
של האקריו מוכר לפקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד).

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה