מעוניין להשתלב כמתכנת בחברת הייטק ומתלבט איזו הכשרה לעבור? קורס תכנות מקיף ומקצועי, כזה ששם את הדגש על צבירת ניסיון יישומי, הוא אופציה שכדאי לקחת בחשבון

מתכנתים בוגרי לימודי DOTNET השולטים בסביבת הפיתוח של חברת Microsoft הפכו למבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק בשנים האחרונות. ככה זה כשתחום התוכנה התרחב ונפרס על עשרות משרות בעולם הטכנולוגיה והמחשבים.

בוגרי הלימודים במקצוע זה, לדוגמה המסיימים קורס NET. עוברים הכשרה על המודולים ומתודולוגיות הפיתוח הנדרשות בשוק העבודה. יש כאלו השואלים מה לגבי נושאים מבוקשים בתחום התכנות, דוגמת שפת #C או שפת Java Script. התשובה היא כי הכשרה מקיפה תכלול בתוכה תכנים והסמכות הנלמדים במסגרת של קורס C או לחלופין במסלול לימוד ג'אווה.

קורס תכנות מקיף שכזה, מציע אפשרות לרכוש בפרק זמן סביר מקצוע נדרש ומבוקש, שיכול לפתוח עבורכם את הדלת לעולם ההייטק. שם, צבירת ניסיון מעשי בשטח, מובילה רבים לביסוס קריירה משמעותית ומתגמלת בתחום.

הקורס אינו קל. מי שהצליח להתקבל ולעבור את המסלול, שילב וודאי לא מעט למידה עצמית ויכולות אישיות. הדגש בקורסים הוא על דרישות השוק ופחות חומר תיאורטי מסובך שמוכר ממסגרות של תואר אקדמי. השורה התחתונה היא החשובה וקובעת כי סיום הקורס שם אתכם בקבוצת איכות מסוימת לבחירתם של מעסיקים מחברות מובילות במשק, בהן חברות הזנק (סטארט-אפ).

קורס תכנות – פחות תיאוריה, יותר תכל'ס

במציאות של ימינו, רבים נרתעים מלימודים לתואר אקדמי ויש לכך לא מעט סיבות מוצדקות. הלימודים לתואר כוללים בין היתר שינוי משמעותי של סדרי העדיפויות למשך שלוש שנים לפחות, אם לא יותר. קשה מאוד לשלב עבודה מסודרת עם לימודים לתואר, שעולה בעצמו עשרות אלפי שקלים בשנה.

בפן המקצועי, לעומת קורס NET. ממוקד, סילבוס של שנה אקדמית בלימודי תואר הוא כזה אשר עמוס במגוון רחב של נושאים. זאת, להבדיל מדרישות תעשיית הייטק, בה הדרישה היא לאנשי מקצוע ספציפיים, המתמחים בנושא מוגדר אחד ומשמעותי. בתחום התכנות זה יכול להיות למשל מתכנת שמוסמך על שפת תכנות מסוימת, קוד או מודול כלשהו.

את ההכשרה וההסמכה ניתן לרכוש במסגרת דוגמת קורס תכנות. הקורסים המקצועיים מועברים על ידי אנשי מקצוע פעילים בתעשייה. תכנית הלימודים שמה את הדגש על דרישות השוק ואינה מעמיסה על התלמיד מידע תיאורטי רב ומיותר. הלימודים מתקיימים גם במסלול של לימודי ערב, המאפשרים ללמוד תוך כדי עבודה מסודרת.

צבירת הניסיון המעשי והיישומי היא פרמטר קריטי בהשתלבות בחברות הסטארט אפ ובמשרות הפיתוח השונות. המתכנתים של היום נדרשים לידע מעשי, שליטה בשפות ובמודולים. עליהם להשתלב במהירות ו"לקפוץ למים" בלי חשש, כבר במשרות הראשונות שלהם בענף ההייטק.

על כן, לקורס מקצועי ששם דגש על הכשרה מעשית, תוך קבלת טיפים מקצועיים מאנשים בכירים בתעשייה, יש הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה להשתלב בתחום התכנות ומתלבט איך לעשות זאת. קורס תכנות מקצועי יכול בהחלט להיות התשובה לכך.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה