מהי הסיבה שמדובר במקצוע אותו כדאי ללמוד

זו גם הסיבה שבטרם אנשים פונים אל לימודים גבוהים הם שוקלים היטב מה עליהם ללמוד, זאת לאו דווקא בשל אהבה למקצוע או תשוקה יתרה לעבודה המדוברת, אלא בעיקר עקב ביקוש או חוסר ביקוש של עובדים לתחום מסוים. לכן, אחד המקצועות אותם הכי כדאי ללמוד, בהם הכי כדאי להתמחות ובמסגרתם הכי מומלץ לעבוד זה מקצוע טכנאי המחשבים. מקצוע טכנאי המחשבים הוא מקצוע לו תמיד יש ביקוש וכנראה שהוא רק ילך ויגדל לאורך השנים. הטכנולוגיה מתפתחת באופן קבוע ומגיעה לכל בית ברחבי העולם כשכמעט בלתי אפשרי למצוא בית ללא מחשב, דבר שבאופן אוטומטי מחייב טכנאי מחשבים רבים ככל הניתן, שיידעו לתת מענה בעת הצורך. כמובן שאת טכנאי המחשבים צריך גם ואולי אף בעיקר בבתי תוכנה ובתעשיית ההייטק, זאת על מנת להמשיך ולפתח את המערכות, התוכנות ואת התפעול השוטף של כל מחשב ומחשב, על מנת שהטכנולוגיה לא תיעצר חלילה וכדי שהעולם ימשיך קדימה.

הביקוש האדיר בכל חלקי הארץ לטכנאי מחשבים

ומכיוון שהתרומה של טכנאי המחשבים כה מכרעת ובגלל שהביקוש למקצוע רק הולך ועולה, כמות האנשים שמבינים זאת גדלה בהתאם וכך מוצאים עצמם אנשים רבים בעלי זיקה למחשבים עומלים מספר שנים בלימודי התואר הראשון שמעניק להם את ההסמכה לעסוק בתחום, זאת על מנת לקצור את הפירות בהמשך ולהרוויח סכומים לא רעים בכלל בעבודה הבאה שלהם. היתרון הגדול של טכנאי המחשבים הוא שבניגוד למקצועות אחרים, כמעט בכל מקום בארץ יש דרישה לתפקיד, כשכמובן הביקוש גדול אפילו יותר במדינות זרות ולכן אדם שלמד מקצוע זה יכול להתיישב בכל מקום בו הוא מעוניין ולמצוא די בקלות עבודה בתחום, ללא צורך בנסיעות למרחקים ארוכים וליעדים נידחים.

כמה ירוויח טכנאי מחשבים בכל אזור במדינה

יחד עם זאת, חשוב לזכור שבהתאם למיקום בו אתה נמצא, כך גם תשתנה רמת השכר שלך. טכנאי המחשבים הוא מקצוע שמכניס היטב, כשהדברים נכונים בעיקר לגבי השכירים שעובדים באופן קבוע וגם לגבי הפרילנסרים, העובדים העצמאיים, שנהנים מתעסוקה מלאה. הסכומים יכולים לנוע סביב ה- 13-14 אלף שקל באזור המרכז לטכנאי מחשבים מתחיל, שיכול לעלות לסכומים של 17, 18 ואפילו 20 אלף שקל בזמן קצר יחסית של כשלוש שנים. לעומתו, טכנאי מחשבים בירושלים ייאלץ להסתפק בסכומים נמוכים קצת יותר, כ-11-12 אלף שקלים כשכר התחלתי בתור שכיר במקצוע ולאחר מכן לעלות עד לסכום מכובד של 15 אלף שקלים. סדר הגודל של הסכום בחברות בצפון הוא די זהה לזה של ירושלים, אולי בכמה מאות שקלים פחות, כשהכל כמובן בשל יוקר המחיה השונה בין אזור לאזור ובין עיר לעיר.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה