אנשים רבים שמסיימים את שירותם הצבאי וגם כאלו שמחליטים על הסבה מקצועית באמצע החיים שואלים את עצמם 'מה כדאי ללמוד' ? רוב האנשים מגיעים למסקנה שמקצועות ההייטק מהווים את התשובה הטובה ביותר וזאת משום הדרישה הגדולה למקצוענים בתחומים אלו, השכר הנאה והתנאים הנלווים לחוזה העבודה.

המטרה - השתלבות מיידית במקום עבודה

יתרונות אלו מובילים אנשים רבים מדי שנה להירשם אל קורסים שונים שעיקרם הכשרה בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת והמחשבים. מרכז ההכשרה וההשמה של HackerU שמציע לבוגריו את הקורסים המובילים בתעשיית המחשבים מציע גם לכם להירשם אל אחד הקורסים ולאחר מכן להשתלב בתעשיית המחשבים בישראל. בכדי לעזור לבוגרים להגיע אל אותה נקודה תעסוקתית בחיים בה הם מעוניינים המומחים של האקר יו מציעים לסטודנטים מלגת לימודים והשמה לעבודה בסיום לימודיהם. קיראו עוד במאמר שלנו – איך מתקבלים לעבודה בהייטק.

בחירה נכונה מובילה להצלחה

הבחירה הנכונה לשאלה 'מה כדאי ללמוד' צריכה להיעשות לאחר קריאה מקיפה אודות תחומי הלימוד השונים ופגישה עם יועץ לימודים של אותו מוסד לימוד בו מעוניינים להירשם ללימודים. חשוב לבחון את התחום לצד היכולות ולהגיע להחלטה אמיצה באשר לתחום אליו מתאימים במאת האחוזים.

בחירה נכונה, הכשרה מקצועית ובחירת אותו מרכז הכשרה שיבטיח לכם השמה לאחר סיום הקורס יובילו לבניית אותה קריירה בה מעוניינים. לאחר בחירת התחום אותו מעוניינים ללמוד, חשוב לבחון את מרכז ההכשרה אליו מעוניינים להירשם. נכון להיום יש מוסדות לימודים בעלי מוניטין מוצלח וזאת משום שיטת הלימוד הייחודית שלהם, צוות המרצים, האפשרות של ליווי אישי בפרויקטים במהלך הלימודים, האפשרות למלגות למסלולי לימוד שונים והתחייבות להשמה לעבודה לאחר סיום הלימודים, כמו ב- HackerU.

אז מה כדאי ללמוד?

בהאקר יו מקפידים לבחון את שוק ההייטק והמחשבים מדי תקופה ובהתאם להציע את אותם קורסים נבחרים בתחום ההייטק. הבחירה בקורסים ובניית תוכניות הלימוד נעשית על ידי צוות המומחים של מרכז HackerU  וזאת תוך לקיחה בחשבון של הדרישה למקצוע בשוק התעסוקה, התמקדות בתכנים הרלוונטיים ביותר, הקניית בסיס ועולם מושגים נרחב בתחום הנלמד ועוד. נכון להיום הקורסים אותם כדאי ללמוד ואלו שיאפשרו לכם ליהנות מכניסה מיידית לעולם התעסוקתי הם:

קורסי פיתוח– מרכז HackerU מציע קורסים רבים בתחום פיתוח תוכנה, אם הכוונה היא אל הקורס היוקרתי והמקיף של מפתחי תוכנה NET. ואם אל קורסי פיתוח תוכנה לאנדורואיד ואייפון.

ניהול רשתות ואבטחת מידע- בהאקר יו תוכלו להירשם אל קורסים בתחומים המבוקשים ביותר בתעשיית המחשבים, אם הכוונה היא אל קורס האקניגקורס מנהלי רשתות, אבטחת מידע.

בדיקות תוכנה- תחום חיוני שפעמים רבות פותח דלת לאנשים שמעוניינים להתחיל ולהשתלב בעולם ההייטק. למידע נוסף על קורס בדיקות תוכנה (QA).

אינטרנט– כאן מוצעים מגוון קורסים המתאימים גם לאנשים חסרי ניסיון שמגדירים את עצמם כיצירתיים וכאנשים שחושבים מחוץ לקופסה. הקורסים מתאימים לכל מי שמעוניין להתחיל ולעסוק בתחום בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב גרפי ואנימציה ב- 3D.

שיווק באינטרנט- קורס מקיף שעיקרו לימודי שיווק ופרסום באינטרנט. הקורס כולל לימודי קידום אתרים, קידום ופרסום ברשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט ועוד. קורס זה זוכה לנרשמים רבים מדי שנהופותח דלתות רבות בעולם התעסוקה.

קורס אוטומציה QA- השדרוג למקצוע והצעד הבא שכל בודק תוכנה ידני חולם עליו, כי בתחום הזה ניתן להיות גם בודק תכונה מן השורה וגם מפתח קוד, כי זה פשוט לפתח קריירה על אוטומט.

קורס לינוקס- בתחום הלינוקס ניתן לשלוט במערכת גמישה וחינמית, שלצידה גם לומדים כיצד להיות איש DevOps, אם תחום הלינוקס נשמע לך מעניין, הקלק כאן.

לימודי אנימציה- בעלי דמיון פורה? אוהבים את עולם הגיימינג, הסרטים והסדרות? בעלי חוש יצירתי וחולמים איך ליצור את גיבור-העל הבא? כנראה שזה הצעד הבא שלכם.

לימודי עיצוב גרפי- להיות פרילנסר או שכיר? בעולם העיצוב הגרפי האפשריות הן בלתי מוגבלות, כל ארגון כיום צריך מעצב גרפי. אז אם יש לכם חוש אסתטי ומתחשק לכם לשלוט בעולם העיצוב וללמוד כיצד לשלוט בפוטושופ, אילוסטרייטור ושאר תוכנות העיצוב. לחצו כאן.

לימודי מערכות מידע- נתונים ודאטה בייס עושים לכם את זה? בעלי ראש אנליטי ואוהבים טבלאות אקסל? כנראה שתחום ה-DBA יושב עליכם בול.

אלו הם רק חלק מאותם קורסים מקצועיים שיכינו אתכם למקצועות העתיד בהייטק. אז אם עד עכשיו שאלתם מה כדאי ללמוד? כעת, הגיע הזמן להירשם ללימודים במוסד לימודי ששואף למקם את הבוגרים שלו בתפקידים מובילים בשוק ההייטק הישראלי.  

מרכז  HackerU– לימודים לעתיד טוב יותר

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה