פעולות אורגניות של קידום אתר מבוסס וורדפרס מביאות לתוצאות טובות בסולם החיפוש של גוגל

בעלי אתרים עסקיים כבר יודעים מזמן, שרק באמצעות יצירת נוכחות דיגיטלית משמעותית ברשת, ניתן לבצע עבודת קידום ושיווק שיהיו אפקטיביות באמת. הקפדה על איכות של קידום אתר מבוסס וורדפרס באופן אורגני, על ידי שילוב נכון של מילות מפתח בתוכן של האתר, הוא אחד מהגורמים לכך שישנם אתרים מסוימים שנשארים בצמרת התוצאות של גוגל במשך תקופה ארוכה.

החשיבות של השימוש המושכל בפעולות הקידום האורגני ובניית תוכנית עבודה מותאמת לכל אתר בצורה ייעודית, היא נר לרגליהם של מקדמי אתרים מקצועיים באמת ולכן הבחירה בחברת קידום מקצועית היא חשובה מאוד להגדלת המכירות של האתר ולהבאת לידים.

מדוע קידום אתר מבוסס וורדפרס בגוגל הוא נוח במיוחד?

מערכת הוורדפרס כאילו נולדה במיוחד עבור האלגוריתם של גוגל, לכן קידום אתרי וורדפרס הוא פעולה שניתן לעשות יחסית בקלות, בוודאי בהשוואה לקידום עבור אתרי wix או כאלה המבוססים על פלטפורמות אחרות. מה שהופך אותה לכזאת, זה בין היתר העובדה שמדובר במערכת קוד פתוח אשר ניתן לבצע בה שינויים בכל עת.

בונה האתר איננו "כבול" ולמעשה ביכולתו לשדרג את האתר, את התוכן שבו או את הגרפיקה – בהתאם לנתונים המתקבלים בבדיקות השונות שניתן לבצע באתר. הרעיון הוא לבחון באופן שוטף את הביצועים של האתר – יחסי ההמרה שלו, התנועה, החשיפה ועוד, בכדי שניתן יהיה לחדש אותו ולתקן במקומות הנכונים, אשר יובילו לשיפור כלל הנתונים הללו.

הדרכים שבהן וורדפרס מסייעת למקדמי האתרים

ראשית כל, בניית האתר במערכת הוורדפרס היא משימה פשוטה למדי וכן השילוב של ביטויי המפתח. חברת קידום מקצועית, תדע לבצע מחקר מעמיק של מילות מפתח שכיחות עבור הענף שבו עוסק האתר, כך שאפשר יהיה להכניס אותן בטקסטים השונים: במאמרי תוכן, בתגים, בכותרות ועוד. כאמור, את כל הדברים הללו ניתן לשנות בפשטות, בהתאם למה שהתוצאות בשטח יראו, משמע בהתאמה לביצועים של האתר.

בהמשך, ניתן "לחבר" את האתר למערכות שונות אשר יעניקו דגשים באשר לשינויים הנדרשים כדי לייצר אתר אופטימלי לקידום, כאשר אחת מהתוספות הפופולריות הינה מערכת ה yoast שנוצרה לצורך קידום אורגני מיטבי. הכרת הדרכים השונות ליצירת אתר אופטימלי בביצועים שלו, כזה שמותאם לקהל היעד – וכן הבאתו לחשיפה גבוהה באמצעות דרכי קידום ושיווק מגוונות ומתקדמות – היא בדיוק הפעולה שצריכה להיעשות על ידי חברת הקידום שבה תבחרו, אשר תוביל את האתר שלכם לדומיננטיות מרבית.

טיפ חשוב לבעלי אתרים שלא מבינים בבניית אתרים

גם אם אינכם בקיאים כלל ברזי האינטרנט, חשוב שתבצעו חשיבה משותפת וסיעור מוחות קבוע ביחד עם מקדם האתר שלכם. כימיה טובה ותקשורת זורמת, הן חלק בלתי נפרד מהעסקה: ככל שתיטיבו להבין זה את זה – אתם מול מקדם האתר – כך תיצרו ביחד אתר טוב ומצליח יותר. כל אחד יתרום את החלק שלו, כאשר מעורבות שלכם בתהליך תסייע לעבודה פורייה ואיכותית.

לעמוד קורס בניית אתרים עם מודול וורדפרס לחץ >

לעמוד קורס שיווק באינטרנט וקידום אתרים לחץ>

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה