בלוג
תחומי לימודים

2 תחומי לימודים שהכי יתאימו לך אם אתה אדם יצירתי

עודכן בתאריך:6 ינואר 2022


מאז ומעולם תפסתי מעצמי אדם יצירתי. עם הזמן הבנתי שאני יכול לפתח מכך מקצוע. ולכן פניתי אליו, כשזה כולל בתוכו: קופירייטינג, תוכן וסושיאל מדיה. וכך עוד רבים אחרים שנמצאים בתעשיות הללו, עשו את דרכם לשם. בדיוק כמוני, הבינו שהם שיש להם תשוקה ורצון להתקדם אל תחום מסוים, ואפילו שיש להם כישרון בכך. לא משנה אם זה אל עולם הדיגיטל או העיצוב הגרפי.

אבל איך אפשר לדעת אם אתה אדם יצירתי? ואילו תחומים יכולים להתאים לך? בואו ואנסה לעשות לך מעט סדר בעניינים. כי אחרי שתבין איזה סוג של בן אדם אתה, ואילו אופציות יש בפנייך (יש לציין שאני בחרתי רק בטופ שמבניהן), אתה אולי תוכל להבין מה יותר יתאים לך ללמוד ולאיפה לקחת את הקריירה שלך.

כי בשורה התחתונה, לאחר שמבינים איזה תחום הכי יתאים לנו, נוכל ללמוד אותו, לפתח ממנו קריירה, הן בתור שכירים או עצמאיים, ליהנות מכך, להרוויח כסף, והכי חשוב – להיות קצת גאים בעצמנו על הדרך והמסע שעברנו בשביל כך.

האם אני יצירתי?

לדעתי זוהי שאלה מעט מורכבת, והאמת? שקצת קשה להגיע למסקנה חד-משמעית בקשר לכך. אני חושב שאם יש לכם 'סט סקילים' או תכונות מסוימות, ככל הנראה תוכלו להגדיר את עצמכם ככאלו. אבל מה הלאה? האם העובדה שאני אדם יצירתי מעיד על כך שאני יכול להתאים לתחום הזה?

ובכן, התשובה היא: כן ולא. מצד אחד, ברור שאם אדם יצירתי ירצה להגיע לעולם התוכן, השיווק הדיגיטלי או העיצוב הגרפי, מצד שני, זה שאדם יצירתי (או שהוא לא) לא אומר שהוא יתאים באופן וודאי לעולמות התוכן הללו.

הכרתי כמה וכמה אנשים שהם יצירתיים שבחרו במקצוע מעט יותר ריאלי או מחושב, כמו ראיית חשבון, עריכת דין, אנאליסט וכו'. ולעומת זאת, הכרתי אנשים שלא ניכרו ביכולות היצירתיות שלהם, אבל הצליחו, ואפילו בצורה מאוד טובה, אל תחומי השיווק והעיצוב.

הרי בשביל להיכנס לעולמות הללו, לא נדרש ממך להיות אך ורק קריאייטיבי, אלא גם להיות אדם סקרן, כזה שמסוגל ללמוד דברים בעצמו, עם רצון להתפתח וכזה שאלא מתבייש להציע רעיונות חדשים.

אז ממש רגע לפני שאני אפרט על המקצועות הקריאייטיבים והיצירתיים, חשוב לי לומר שכל אחד יכול למצוא את עצמו במקצוע שאותו ירצה. אבל רק טיפ קטן: עדיף שבאמת תבחרו תחום שתאהבו ושיש לכם חיבור אליו.

אני זוכר בעצמי, בשיחה עם רופא השיניים שלי, כשבדיוק השתחררתי עם הצבא והוא אמר לי: תחשוב על כך שתבחר מקצוע שלא יהיה לך כיף בו רק שנה או שנתיים. אלא להמון זמן. אם תלמד תחום שבאמת תאהב ותתחבר אליו, יהיה לך הרבה יותר קל להתקדם בתעשייה וגם ליהנות ממנו. שזה הכי חשוב. בזמנו זה היה נשמע לי כמו קלישאה, אבל מתברר שהוא ממש צדק. לאחר מספר שנים בתור כתב תוכן, אני יכול להעיד שאני ממש נהנה מעבודתי (לפחות בחלק מהזמן, כן?).

ללמוד שיווק דיגיטלי?

בתור אחד ששייך לתחום, אני יכול לומר שאני ממש נהנה ממנו. לא רק מכתיבת התוכן שבו או הקופירייטינג. אלא מכל המסביב. שזה אומר בניית אסטרטגיית, חקירת קהלי יעד, יצירת פוסטים וכו'. וכשהתוצאות מגיעות – מרגישים בהחלט מסופקים. כשאני קרוב ל-4 שנים בתחום, אני יכול להעיד זה לעולם לא נמאס.

התפקידים שהם בהחלט נרחבים, ובקורס שלנו, עם ראש התחום המופלא, דניאל כהנוב, אפשר להגיע לתוצאות מדהימות כבר בשבועות הראשונים. ככל שתלמדו יותר תחומים ובנושאים בעולם הזה – יהיה לכם קל להתברג בתעשייה.

לכן, במסלול הלימודים של שיווק דיגיטלי אצלנו, אנחנו מלמדים אתכם באופן מקיף וב-360 מעלות את כל הנושאים:

SEO מחקר מילות מפתח בתוכן, זאת על מנת לקדם את האתר באופן אורגני (ללא כסף) את

PPC כל מה שקשור למודעות ופרסום ממומן במערכות של גוגל ופייסבוק. מאחורי כל הנושא הזה יש תורה שלמה, שבזכותה ניתן להגיע לתוצאות מדהימות במחירים טובים.

כתיבת תוכן – התוכן הוא המלך, כך יטענו הרבה אנשים שנמצאים בתפקידים כמו שלי. וייתכן שיש אמת בדבר (לא שאני משוחד או משהו כזה). בלי תוכן איכותי, מאוד קשה להגיע לתוצאות טובות, בכל אסקפט אפשרי בדיגיטל.

כמובן שישנם עוד נושאים רבים בתחום, אבל אלו העיקריים, אז אם אתם חושבים שרשתות חברתיות זה אצלכם בדם, ואתם חושבים שתוכלו לנהל מערך שלם של פרסום, עבור בתי עסק קטנים עד גדולים, מותגים או אפילו את העסק העצמאי שלכם – זה בהחלט הזמן לעשות את זה.

ללמוד עיצוב גרפי עם התמחות ב-UI/UX?

האמת היא, שאם הייתה לי אופציה לעשות הסבת מקצוע, ככל הנראה זה היה אל התחום של העיצוב הגרפי. הוא כל כך מרתק, ניתן ליצור בו יצירות מופלאות בעזרת התוכנות של Adobe, אבל בשביל להיות מעצב גרפי, צריך להיות הרבה יותר מאשר אחת ששולט בתוכנות הללו.

צריך להבין בקומפוזיציות, טיפוגרפיה, התאמת צבעים וכו'. מה שבדיוק מלמדים בקורס שלנו. והרבה מעבר לכך – אנחנו גם מבצעים התמחות ב-UI/UX. כל התורה השלמה שנמצאת מאחורי אתרים, אפליקציות וכו' – נמצאת בחוויית המשתמש. מה הוא מרגיש כשהוא משתמש באתר? האם הצבעים נכונים באפליקציה? היכן כדאי לשים את כפתור ההרשמה לאתר? וכו' וכו'.

ארגונים שלמים שמים בהייטק מרגישים את הצורך באנשי UI/UX. והדרישה עבורם רק הולכת וגוברת.

אגב, גם אם לא תבחרו בסופו של דבר ללכת על כיוון ה-UI/UX. הדרישה גם עבור מעצבים גרפיים עצומה, בין היתר במשרדי פרסום, ארגונים שונים בתעשייה, מחלקות שונות או אפילו לעבוד כעצמאיים.



פוסטים קשורים

איזה מחשב מומלץ למעצבי גרפיים
מעצבים גרפיים? כך תבחרו מחשב מתאים בשנת 2022
איתמר מרילוס | 7 אפריל 2022
ידידו הטוב ביותר של מעצב גרפי הוא המחשב ולכן יש חשיבות עצומה לכך שהעוסקים בתחום יבחרו במחשב המתאים והמדויק לצרכים שלהם. זאת משום שיצירתיות, דמיון ומעוף שהן התכונות הדומיננטיות של מעצבים זקוקים לסביבת עבודה תומכת עבורו.
שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס