הביקוש הרב עבור האפליקציות הוביל ליצירת כמויות עצומות של אפליקציות ואין ספק כי קל להתמכר אליהן. דוגמאות למשחקים הפופולאריים ביותר לאנדרואיד הינם:  אנגרי בירדס, Clash of Clans, Temple Run, Candy Crush ואחרים. כל אלו גרמו למליוני אנשים מרחבי העולם לשרוף שעות על גבי שעות מול מסך הסמארטפון.

המכורים למשחקים השונים משתמשים בהן בכל זמן פנוי- הם משחקים בהם במהלך נסיעה, במהלך צפייה בתוכניות טלוויזיה, משחקים תוך כדי הליכה או אכילה וכו'. אם גם אתם מכורים למשחקים מסוימים אתם וודאי יודעים זאת.

תחום המשחקים לאנדרואיד רק ימשיך להתפתח ומגוון המשחקים עתיד לגדול. אם אתם נמשכים לתחום ומעוניינים להפוך למפתחי אפליקציות תוכלו ללמוד את רזי הפיתוח בקורס "המסלול המלא לפיתוח תוכנה ל-iphone ו-Android". הקורס מקנה לכם כלים טכנולוגיים מתקדמים בכל הקשור לפיתוח אפליקציות הן בלפטפורמה של אנדרואיד והן בפלטפורמה של iOS.

פיתוח אפליקציות- מתאים לכולם?

קורס פיתוח משחקים לאנדרואיד במסגרת המסלול לפיתוח תוכנה לאנדרואיד ולאייפון בהאקריו מתאים הן לבעלי נסיון לתכנות ולהן למי שעושה את תחילת דרכו בתחום. יחד עם זאת, ללימודים נדרשים אנגלית טובה ויכולות ריאליות ואנליטיות. בכדי להתקבל ללימודים יש לעבור מבחן בקיאות באנגלית וראיון אישי, לאחר מכן יש לבצע מבחן שנמשך כ- 3 שעות. במידה והסטודנט לא עובר את המבחן הוא לא מתקבל ללימודים וכספו מוחזר.

מה לומדים בקורס?

במסגרת הלימודים אשר כוללים 30 שעות אקדמיות לומדים הסטודנטים כיצד להשתמש בשפות SWIFT ו- JAVA. כמו כן, יכולים הסטודנטים להירשם לקורס מורחב אשר כולל 510 שעות אקדמיות. במהלך הקורס המורחב עוברים הסטודנטים הכשרה בתחום פיתוח האפליקציות לאנדרואיד ופיתוח אפליקציות לאפל. לאחר סיום הלימודים יש להגיש פרויקט מסכם. במידה  ונרשמים לקורס המורחב יש לתרגל כמות שעות דומה בבית. שעות הקורס גמישות וניתן להירשם למסלול בוקר או ערב. מסלול בוקר נמשך כחצי שנה וכולל שני מפגשים בשבוע ומסלול הערב נמשך כ- 11 חודשים וכולל שני מפגשים בשבוע. 
בשלב הראשון של הלימודים לומדים הסטודנטים על מערכת ההפעלה ועל המושגים הבסיסיים. בהמשך עוברים לשפות תכנות, התממשקות עם API ותכנים מתקדמים יותר.
במסגרת תכנות מתקדם בשפה- JAVA ילמדו הסטודנטים על שפת התכנות, ילמדו כיצד לטפל בחריגות, כיצד להשתמש בסטרים, כיצד לתכנת מולטי טרדינג ועוד. בהמשך ירכשו הסטודנטים ידע ברכיבי חומרה שמבוססים על אנדרואיד וישתמשו ב- GPS אקסלרומטר, גרפיקה, אנימציה,  BLUE  TOOTH ועוד.
בסיום הקורס יהיה על כל סטודנט להגיש פרויקט מסכם אשר עוסק בתחום שמעניין אותו והצלחה בפרויקט תשפיע על סיכויי ההשתלבות במעגל התעסוקה. כדי לסייע לסטודנטים להצליח יוקדשו שעות ההנחיה למתן עזרה בתכנון הפרויקט כאשר מרבית העבודה המעשית תבוצע בבית.

פיתוח אפליקציות והדרך שלכם להצלחה.. סלולה!

כתוצאה מההתפתחות בתחום הטכנולוגיה הפך פיתוח משחקים לאנדרואיד ואפליקציות בכלל לאחד המקצועות הנחשבים ביותר משום שיש ביקוש אחר מפתחי אפליקציות. כמו כן, כיום בהרבה אפליקציות נעשה שימוש במה שמכונה Gamification, מה שבגדול אומר שילוב של אלמנטים מעולם המשחק אל תוך תוכנות, אפליקציות וממשקים שונים. תחום פיתוח האפליקציות פותר בפניהם צוהר לעולם של הייטק ושלל הזדמנויות נהדרות להתפתח בתחום המקצועי ובכלל.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה