הכרתי המון מתכנתים ומפתחים בשנים האחרונות, חלקם בוגרים מהקורסים שלנו, חלקם סטודנטים וחלקם מרצים אצלנו. וכמובן, הכרתי גם כאלו בחיים האישיים שלי. בין אם זה דוד שלי שחי את התחום קרוב ל-30 שנים, חברים מקבוצות פייסבוק או סתם חבר שהיה איתי ביסודי ביחד. כל מי שמתעסק בתכנות או פיתוח תוכנה, מרוויח כסף. והמון ממנו.

כבר בתחילת הקריירה ניתן להגיע ל-5 ספרות של משכורת. על כסף וכל מה שקשור אליו, אפשר לדבר שעות. ובנינו, השורה התחתונה היא: מרוויחים שם מלא. אבל האם זה באמת מה שחשוב? כסף וזהו? לדעתי, מדובר בהרבה מעבר לכך. הרי זה לא המשכורת שנכנסת לחשבון הבנק שלהם בכל העשירי לחודש. אלא בעוד שני יתרונות מבוססים וחשובים.

אז קדימה, בואו נדבר על למה לימוד פיתוח תוכנה הפך לאחד מהדברים הכי פופולריים בגוגל בשנים האחרונות:

תן ביס, עשרה סוגי קורנפלקס שונים ועמדת סוני

כפי שכבר אמרתי קודם, אם מישהו נכנס אל תחום פיתוח תוכנה, זה הרבה מעבר לעובדה שהמשכורת שלו גבוהה. למה? זה מתחיל מ-10 סוגי קורנפלקס במטבח, ממשיך אל כרטיס תן ביס. מה שחוסך לעובד את ההתעסקות עם להכין אוכל בבית או לבזבז כסף על ארוחות בזמן שהוא שוהה במשרד, יש כאלו שאפילו מגדילים ראש ועושים איתו קניות בסופר.

כמו כן, ישנם ארגוני הייטק שברשותם משרדים שהם עוצרי נשימה מבחינת יופי וסגנון. עם רצפת פרקט מבריקה בצבע אגוז כהה, ציורים של האומנים הכי מגניבים בארץ על הקירות, מכונת פופקורן, שולחן כדורגל קטנטן, שולחנות מעוצבים שמשתלבים היטב עם שאר הנוף, מסכי מחשב של החברות הכי נחשבות, מחשבים עם מפרט שלא יבייש אף גיימר בעולם, עמדות פלייסטיישן (מתנצל אוהדי האקס בוקס) ועוד.

להגשים את עצמך

על פי מחקרים רבים בפסיכולוגיה, על מנת שבאמת נוכל להגיע למידת האושר הרצויה בחיינו, ואפילו מעבר לכך, אנחנו צריכים להגשים את עצמנו. אחת מהדרכים לעשות זאת היא לעסוק בעבודה שהיא הרבה מעבר לעבודה. זאת אומרת, לא להגיע למקום על מנת לחכות לשעה 17:00 או 18:00 בשביל ללכת הביתה, אלא באמת להפיק מאותה עבודה את המיטב מעצמנו.

אודה באמת, עד לפני כשלוש שנים, לא עבדתי בתחום שבאמת רציתי או התעניינתי. זה לא שהיה לי רע בעבודות זמניות, וזה שהייתה גמישות בשעות ואווירה קולחת בהן, זה היה לחלוטין נחמד רוב הזמן. אבל לא הרגשתי שאני מוציא מעצמי את המקסימום. רק לאחר שהגעתי למקום עבודה של גדולים, במשרד הפרסום שעבדתי בו, הבנתי שאני באמת עוסק בתחום שאני טוב ואוהב אותו – כתיבה ויצירה.

כך גם הרבה מתכנתים רבים שעושים את הצעד הראשון שלהם בתחום ההייטק. בין אם הם עובדים על פרויקט ענק שעתיד להגיע לחול או על פיצ'ר קטנטן שמופיע באיזשהו תוכנה שייקח להם כמה ימים לעבוד עליו. בסופו של דבר, כשעוסקים בעבודה שבאמת מרתקת ומסקרנת אותנו, כזאת שגורמת למוח שלנו להתאמץ – אין ספק בכלל שזהו גורם משמעותי בכל הקשור לבחירת עבודה חדשה.

כמובן, שאני אוכל לספר עוד ארוכות ואפילו לכתוב סמינריון על למה עבודה משמעותית מובילה לאושר. רבים מאנשי ההייטק השונים, יוכלו להעיד שהעבודה שלהם הופכת אותם למאושרים יותר. גם אם מדובר לפעמים בעבודה מאוד מאתגרת או כשצריכים להישאר שעות נוספות בשל פרויקט חדש ומעצבן. הם בשורה התחתונה יבינו שהם עשו זאת למטרה טובה, ולאחר שהם יסיימו את העבודה – ירגישו סיפוק ענק.

קצת על קורס דוט נט שלנו

קורס פיתוח תוכנה דוט נט הוא אחד ממסלולי הלימודים הוותיקים והאיכותיים ביותר שלנו ולא לחינם. חברות רבות כיום משתמשות סביבות המחשוב של מייקרוסופט. לכן, מתכנתים רבים המתמחים ב-.NET, יידעו לעבוד ולתפעל מערכות כאלה כמו שצריך.

במהלך הקורס שלנו, שאורך כ-530 שעות, הסטודנטים לומדים:

  • הכרת עם טכנולוגיית Web
  • פיתוח עם שפת C#
  • לימוד צד שרת ולקוח
  • SQL-Server
  • ASP .NET
  • HTML 5
  • תכנות מונחה עצמים
  • CSS
  • JavaScript

וכמובן שישנם עוד חומרים שונים ואחרים. נקודה שחשוב לי מאוד לציין, היא שניתן ללמוד קורס פיתוח תוכנה אונליין, ישירות מהבית. כך שאף אחד אינו מחויב להגיע לכיתה בשביל ללמוד (ועוד במיוחד בתקופה הזאת בזמן משבר הקורונה). כך שכל מי שחושב על לימודי פיתוח תוכנה, לא יצטרך לעשות מסעות בשביל כך או לעשות מאמץ רב בשביל כך.

מסקנה אחת אחרונה: פיתוח תוכנה הוא תחום מרתק, מעניין עם אינספור אפשרויות לקידום. ואם באמת משקיעים ונותנים מעצמכם, אין שום סיבה שלא תוכלו להגיע אליו לאחר שתסיימו בהצלחה קורס פיתוח תוכנה ממוקד ואיכותי.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה