אלדד, איך הגעת לתחום האנימציה והתלת מימד?
"אני חי את עולם תלת המימד והאנימציה כבר יותר מ-30 שנה, מאז מגיל 13. האהבה והמשיכה שלי לתחום היו שם כמה שנים טובות לפני שהתחלתי לעבוד בו. לימדתי את עצמי כל חומר אפשרי שהיה קשור בתחום וזו חוויה משנת חיים. מאז ועד היום אני לא מרגיש שאני עובד, אלא אני פשוט עושה את מה שאני אוהב. גם בשנים האחרונות עניין אותי למשל תחום התלת מימד אז פשוט קניתי כמה מדפסות תלת מימד והתחלתי ליצור באמצעותן".

אלדד סרי - ראש תחום אנימציה בתלת מימד
אלדד סרי

מה המסלול שעברת מבחינה מקצועית?
"בתחילת הדרך זו הייתה בעיקר עבודה עם אדריכלים, שלהם ביצעתי בעיקר הדמיות וכל מה שקשור לכך. בכל רגע השתפרתי ואגרתי המון ידע וניסיון. לאחר מכן עבדתי בחברות ובארגונים מובילים בישראל. כשהבנתי שאני רוצה ליצור בתנאים שלי הפכתי להיות עצמאי. בחברה שלי אני מפיק אנימציה לפרויקטים מיוחדים וקסומים כבר יותר מעשר שנים! ככה הזמן טס כשנהנים".

מה אתה אוהב בעבודה ב-HackerU?
"אני מרגיש שנוצרה ב-HackerU קהילה מדהימה שבה לא רק שאני מלמד אלא גם לומד מהסטודנטים שלי כל הזמן. זה גורם לי להרגיש 'צעיר' נצחי כי מעבר לזה שאני עובד בתחום ומביא מהעולם המקצועי שלי, הסטודנטים גם מביאים מהעולם שלהם. זה אגב גם נכון לשלב אחרי שבו הם משתלבים בתעשייה ופותחים עבורי היכרות עם עולמות חדשים.
"מעבר לזה, המעבר שהחל בתקופת הקורונה ללימודים אונליין עשה רק טוב. הלמידה הרבה יותר אפקטיבית והתוצרים של הסטודנטים יותר איכותיים בזכות מערכת הלמידה הנוחה והיעילה. וזה בלי לדבר על החיסכון בנסיעה בכבישים, בזמן ובטרחה הכרוכה בכך".

דיברת על השינויים בתעשייה, מה באמת השתנה בשנים האחרונות?
"אנחנו רואים עלייה בביקושים בתחום הגיימינג בשנים האחרונות. המשכורות והתנאים בהייטק מושכים את היצירתיים והמוכשרים. המגמה הזו רק התחזקה בתקופת הקורונה במיוחד, כשחברות הגיימינג גדלו בצורה מטורפת".

איך אתה רואה את העתיד של התחום?
"הדבר הבא זה בלי ספק המטאוורס ועולמות ה-AI אותם עולמות וירטואליים שחברות קונות בהם מתחמים דיגיטליים מתוך הבנה שבעתיד הממש קרוב יהיה אפשר לעשות בהן הכל - החל מקניות ועד למפגשים עם חברים - אבל בצורה הרבה יותר מוחשית ממה שאנחנו מכירים ברשתות החברתיות".

אתה פעיל מאוד ברשתות החברתיות, נכון?
"אני תמיד משתדל להיות חלק מקהילה לומדת ומשתפת ולכן אני משקיע גם המון זמן בפעילות בלתי-פורמלית. למשל, אני פעיל מאוד בקהילת 'פיסול דיגיטלי' בפייסבוק, שבה יש מפסלים דיגיטליים מכל הסוגים: צעירים, מבוגרים, סטודנטים (גם מ-HackerU) ואנשי אנימציה מובילים בתעשייה. כולנו יושבים עד לשעות הקטנות של הלילה ומפסלים. חוויה מדהימה.
"מעבר לזה, אני מנהל את קבוצת הפייסבוק זיבראש ישראל שבה דנים בכל מה שקשור לעולם הפיסול הדיגיטלי בישראל. אפשר גם לראות המון פיסולים שלי שאני עושה בשביל הכיף בחשבון האינסטגרם שלי".

מה 'האני מאמין' שלך כמנטור ב'חממת' HackerU?
"אני אוהב את זה שאני יכול לבוא מהלב ונטו לעזור. המקום המקצועי שבו אני נמצא מאפשר לי לחבר את הסטודנטים לתעשייה - לא רק במהלך הלימודים, שבהם אני תמיד נותן אקסטרה מתוך רצון להעשיר את הידע שלהם, אלא גם בחיפוש אחרי עבודה בתחום וביצירת חיבורים עם בוגרים שלנו שעובדים בתחום".

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה