זוהי הסיבה שמוסדות לימוד רבים מציעים קורסים שעיקרם שיווק בפייסבוק ובו הם מלמדים כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה הנכונה ולנצל עד תום את הפוטנציאל השיווקי של רשת זו בעבור מטרות אישיות ועסקיות (הכל כמובן בהתאם לחוקי הפייסבוק).

למה לנו קורס פייסבוק?

הפייסבוק משתייך אל ערוצי השיווק והפרסום החדשים של העידן הדיגיטלי, כלומר עידן הניו מדיה בו נעשה שימוש רב באינטרנט כפלטפורמה שיווקית. אחת מאפשרויות הפרסום והשיווק המועדפת בסקטור העסקי היא הרשת החברתית, פייסבוק. הנגישות הגבוהה של רשת זו, הפופולאריות הגבוהה שלה והיכולת של המפרסם להגיע אל אותו קהל יעד מועדף לאחר פילוח מדויק מאפשרים לחברות וארגונים שונים להפגין נוכחות בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון ועל ידי כך לחשוף את אותו מוצר או שירות של החברה באופן האפקטיבי ביותר. שיווק באמצעות הפייסבוק יכול להיעשות על ידי פרסום ממומן ברשת זו ו/או על ידי פרסום עקיף שמכונה לעיתים קידום אורגני בפייסבוק. רשתות חברתיות מאפשרות לכל עסק בכל סדר גודל לקדם את עצמו מבחינה שיווקית פרסומית ועל ידי כך להגדיל את הפעילות שלו.

למידע נוסף על לימודי פייסבוק:

המטרה של קורס שיווק בפייסבוק

המטרה העיקרית של קורס שיווק בפייסבוק היא להראות כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל הבלתי נדלה של רשת חברתית. קורס זה יחשוף בפני משתתפיו את התועלת הרבה של הרשת החברתית, יעזור להם ברכישת כלים ושיטות עבודה שונות למטרת שיווק העסק בפייסבוק ויעזור לכל בעל עסק להבין כיצד הוא יכול להזניק את העסק  מבחינה שיווקית פרסומית. נכון להיום בעלי עסקים וארגונים שונים מודעים לכך ששיטות הפרסום הקלאסיות אינן מספיקות ואסטרטגיית פרסום ושיווק נכונה ומותאמת לדרישותיהם שמיושמת ברשתות החברתיות יכולה לעזור לעסק שלהם לזנק עסקית באופן משמעותי.

יתרונות שיווק בפייסבוק

  • TARGETING– ניתן לקבוע מיהו קהל היעד של הגולשים שיהיו חשופים למודעות שיפורסמו בפייסבוק.
  • היקף – בעת יצירת מודעת פייסבוק וקביעת הגדרות ניתן לראות מהי כמות המשתמשים הרלוונטיים שייחשפו למודעה.
  • פרסום מתגלגל – ברגע שגולש אחד ילחץ על לייק לעמוד עסקי או פרסומת חבריו רואים זאת ולמעשה נחשפים גם כן לאותו דף או פרסומת, נעשה כאן פרסום ויראלי ברשת חברתית, דבר שישפר את התוצאות של הקמפיין הפרסומי.
  • אינטראקציה – כיוון שרוב החברים בפייסבוק הם משתמשים פעילים ניתן ליצור אינטראקציה איתם בקלות רבה יותר מכל מימד פרסומי אחר ועל ידי כך לקבל חשיפה גבוהה יותר.
  • תקציב – הקמת דף פייסבוק ותחזוקתו הן פעולות שנעשות ללא עלות כלשהי. לגבי מודעות ממומנות בפייסבוק, ניתן לקבוע רף יומי או לשלם על המודעה על פי קליקים או על פי חשיפות CPM, דבר שמאפשר לכל עסק לקבוע את התקציב אותו הוא מעוניין להוציא על פרסום ושיווק העסק בפייסבוק.
  • כפתור LIKE- ניתן לקבוע את כפתור הלייק בכל מיני אתרים חיצוניים ועל ידי כך ליצור אינטראקציה עם הגולשים בכל רחבי האינטרנט.

מה לומדים בקורס?

  • מבנה הרשת – היוודעות לרשת הפייסבוק על בוריה, אם מבחינת מבנה, פעילות, יישומים ועוד.
  • פתיחת עמוד עסקי וניהולו – חובה לכל בעל עסק! כאן תלמדו כיצד לפתוח דף עסק בפייסבוק, ניהולו, טיימינג נכון לכתיבת פוסטים, כתיבת פוסטים אפקטיביים למטרת שיווק העסק, הנעה לפעולת הצטרפות לעמוד העסקי שלכם, יצירת נוכחות עסקית ברשת והמרת הפעילות העסקית ברשת הפייסבוק לפעילות עסקית מחוץ לרשת.
  • שיווק בפייסבוק- הכרת רשת הפרסום של פייסבוק, יצירת מודעה אפקטיבית, מהו פרסום ממוקד פילוח, יצירת תהליכים ויראליים ברשת, הכל אודות מערכת ה- AD MANAGERוכן POWER EDITOR.
  • עיצוב בפייסבוק – עיצוב לוגו, יצירת תמונות, עיצוב נכון של עמוד עסקי, סוג הסרטונים והתמונות שיועילו לעסק שלכם.
  • פייסבוק לשימוש אישי- פתיחת חשבון, כתיבת סטטוסים, העלאה של תמונות וסרטונים, הצטרפות לקבוצות, פתיחה של קבוצה חדשה, בקשות חברות ועוד.

לסיכום, קורס שיווק בפייסבוק מתאים הן לאנשי המגזר הפרטי והן לאנשי הסקטור העסקי. טרם ההרשמה אל הקורס יש לוודא האם מדובר על קורס בו נכללים תכנים לסקטור העסקי או שמא מדובר על קורס פייסבוק לשימוש אישי. נכון להיום יש אפשרות לבחור בקורס שמכיל את כל ההיבטים החשובים ביותר שישמשו אתכם הן למטרות עסקיות והן למטרות אישיות, כמו קורס שיווק בפייסבוק שמוצע על ידי מרכז ההכשרה ללימודי מחשבים של  HackerU.

כי היום לא מוותרים על פרסום ושיווק בפייסבוק

זוהי הסיבה שמוסדות לימוד רבים מציעים קורסים שעיקרם שיווק בפייסבוק ובו הם מלמדים כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה הנכונה ולנצל עד תום את הפוטנציאל השיווקי של רשת זו בעבור מטרות אישיות ועסקיות (הכל כמובן בהתאם לחוקי הפייסבוק).

לסיכום

קורס שיווק בפייסבוק מתאים הן לאנשי המגזר הפרטי והן לאנשי הסקטור העסקי. טרם ההרשמה אל הקורס יש לוודא האם מדובר על קורס בו נכללים תכנים לסקטור העסקי או שמא מדובר על קורס פייסבוק לשימוש אישי. נכון להיום יש אפשרות לבחור בקורס שמכיל את כל ההיבטים החשובים ביותר שישמשו אתכם הן למטרות עסקיות והן למטרות אישיות, כמו קורס שיווק בפייסבוק שמוצע על ידי מרכז ההכשרה ללימודי מחשבים של  HackerU.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה