בלוג
תמונה ראשית קורס שיווק בפייסבוקvvvv

קורס שיווק בפייסבוק

עודכן בתאריך:5 ינואר 2022

לסילבוס הקורס

זוהי הסיבה שמוסדות לימוד רבים מציעים קורסים שעיקרם שיווק בפייסבוק ובו הם מלמדים כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה הנכונה ולנצל עד תום את הפוטנציאל השיווקי של רשת זו בעבור מטרות אישיות ועסקיות (הכל כמובן בהתאם לחוקי הפייסבוק).

למה לנו קורס פייסבוק?

הפייסבוק משתייך אל ערוצי השיווק והפרסום החדשים של העידן הדיגיטלי, כלומר עידן הניו מדיה בו נעשה שימוש רב באינטרנט כפלטפורמה שיווקית. אחת מאפשרויות הפרסום והשיווק המועדפת בסקטור העסקי היא הרשת החברתית, פייסבוק. הנגישות הגבוהה של רשת זו, הפופולאריות הגבוהה שלה והיכולת של המפרסם להגיע אל אותו קהל יעד מועדף לאחר פילוח מדויק מאפשרים לחברות וארגונים שונים להפגין נוכחות בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון ועל ידי כך לחשוף את אותו מוצר או שירות של החברה באופן האפקטיבי ביותר. שיווק באמצעות הפייסבוק יכול להיעשות על ידי פרסום ממומן ברשת זו ו/או על ידי פרסום עקיף שמכונה לעיתים קידום אורגני בפייסבוק. רשתות חברתיות מאפשרות לכל עסק בכל סדר גודל לקדם את עצמו מבחינה שיווקית פרסומית ועל ידי כך להגדיל את הפעילות שלו.

למידע נוסף על לימודי פייסבוק:

המטרה של קורס שיווק בפייסבוק

המטרה העיקרית של קורס שיווק בפייסבוק היא להראות כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל הבלתי נדלה של רשת חברתית. קורס זה יחשוף בפני משתתפיו את התועלת הרבה של הרשת החברתית, יעזור להם ברכישת כלים ושיטות עבודה שונות למטרת שיווק העסק בפייסבוק ויעזור לכל בעל עסק להבין כיצד הוא יכול להזניק את העסק  מבחינה שיווקית פרסומית. נכון להיום בעלי עסקים וארגונים שונים מודעים לכך ששיטות הפרסום הקלאסיות אינן מספיקות ואסטרטגיית פרסום ושיווק נכונה ומותאמת לדרישותיהם שמיושמת ברשתות החברתיות יכולה לעזור לעסק שלהם לזנק עסקית באופן משמעותי.

יתרונות שיווק בפייסבוק

  • TARGETING– ניתן לקבוע מיהו קהל היעד של הגולשים שיהיו חשופים למודעות שיפורסמו בפייסבוק.
  • היקף – בעת יצירת מודעת פייסבוק וקביעת הגדרות ניתן לראות מהי כמות המשתמשים הרלוונטיים שייחשפו למודעה.
  • פרסום מתגלגל – ברגע שגולש אחד ילחץ על לייק לעמוד עסקי או פרסומת חבריו רואים זאת ולמעשה נחשפים גם כן לאותו דף או פרסומת, נעשה כאן פרסום ויראלי ברשת חברתית, דבר שישפר את התוצאות של הקמפיין הפרסומי.
  • אינטראקציה – כיוון שרוב החברים בפייסבוק הם משתמשים פעילים ניתן ליצור אינטראקציה איתם בקלות רבה יותר מכל מימד פרסומי אחר ועל ידי כך לקבל חשיפה גבוהה יותר.
  • תקציב – הקמת דף פייסבוק ותחזוקתו הן פעולות שנעשות ללא עלות כלשהי. לגבי מודעות ממומנות בפייסבוק, ניתן לקבוע רף יומי או לשלם על המודעה על פי קליקים או על פי חשיפות CPM, דבר שמאפשר לכל עסק לקבוע את התקציב אותו הוא מעוניין להוציא על פרסום ושיווק העסק בפייסבוק.
  • כפתור LIKE- ניתן לקבוע את כפתור הלייק בכל מיני אתרים חיצוניים ועל ידי כך ליצור אינטראקציה עם הגולשים בכל רחבי האינטרנט.

מה לומדים בקורס?

  • מבנה הרשת – היוודעות לרשת הפייסבוק על בוריה, אם מבחינת מבנה, פעילות, יישומים ועוד.
  • פתיחת עמוד עסקי וניהולו – חובה לכל בעל עסק! כאן תלמדו כיצד לפתוח דף עסק בפייסבוק, ניהולו, טיימינג נכון לכתיבת פוסטים, כתיבת פוסטים אפקטיביים למטרת שיווק העסק, הנעה לפעולת הצטרפות לעמוד העסקי שלכם, יצירת נוכחות עסקית ברשת והמרת הפעילות העסקית ברשת הפייסבוק לפעילות עסקית מחוץ לרשת.
  • שיווק בפייסבוק- הכרת רשת הפרסום של פייסבוק, יצירת מודעה אפקטיבית, מהו פרסום ממוקד פילוח, יצירת תהליכים ויראליים ברשת, הכל אודות מערכת ה- AD MANAGERוכן POWER EDITOR.
  • עיצוב בפייסבוק – עיצוב לוגו, יצירת תמונות, עיצוב נכון של עמוד עסקי, סוג הסרטונים והתמונות שיועילו לעסק שלכם.
  • פייסבוק לשימוש אישי- פתיחת חשבון, כתיבת סטטוסים, העלאה של תמונות וסרטונים, הצטרפות לקבוצות, פתיחה של קבוצה חדשה, בקשות חברות ועוד.

לסיכום, קורס שיווק בפייסבוק מתאים הן לאנשי המגזר הפרטי והן לאנשי הסקטור העסקי. טרם ההרשמה אל הקורס יש לוודא האם מדובר על קורס בו נכללים תכנים לסקטור העסקי או שמא מדובר על קורס פייסבוק לשימוש אישי. נכון להיום יש אפשרות לבחור בקורס שמכיל את כל ההיבטים החשובים ביותר שישמשו אתכם הן למטרות עסקיות והן למטרות אישיות, כמו קורס שיווק בפייסבוק שמוצע על ידי מרכז ההכשרה ללימודי מחשבים של  HackerU.

כי היום לא מוותרים על פרסום ושיווק בפייסבוק

זוהי הסיבה שמוסדות לימוד רבים מציעים קורסים שעיקרם שיווק בפייסבוק ובו הם מלמדים כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה הנכונה ולנצל עד תום את הפוטנציאל השיווקי של רשת זו בעבור מטרות אישיות ועסקיות (הכל כמובן בהתאם לחוקי הפייסבוק).

למה לנו קורס פייסבוק?

הפייסבוק משתייך אל ערוצי השיווק והפרסום החדשים של העידן הדיגיטלי, כלומר עידן הניו מדיה בו נעשה שימוש רב באינטרנט כפלטפורמה שיווקית. אחת מאפשרויות הפרסום והשיווק המועדפת בסקטור העסקי היא הרשת החברתית, פייסבוק. הנגישות הגבוהה של רשת זו, הפופולאריות הגבוהה שלה והיכולת של המפרסם להגיע אל אותו קהל יעד מועדף לאחר פילוח מדויק מאפשרים לחברות וארגונים שונים להפגין נוכחות בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון ועל ידי כך לחשוף את אותו מוצר או שירות של החברה באופן האפקטיבי ביותר. שיווק באמצעות הפייסבוק יכול להיעשות על ידי פרסום ממומן ברשת זו ו/או על ידי פרסום עקיף שמכונה לעיתים קידום אורגני בפייסבוק. רשתות חברתיות מאפשרות לכל עסק בכל סדר גודל לקדם את עצמו מבחינה שיווקית פרסומית ועל ידי כך להגדיל את הפעילות שלו.

למידע נוסף על לימודי פייסבוק:

המטרה של קורס שיווק בפייסבוק

המטרה העיקרית של קורס שיווק בפייסבוק היא להראות כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל הבלתי נדלה של רשת חברתית. קורס זה יחשוף בפני משתתפיו את התועלת הרבה של הרשת החברתית, יעזור להם ברכישת כלים ושיטות עבודה שונות למטרת שיווק העסק בפייסבוק ויעזור לכל בעל עסק להבין כיצד הוא יכול להזניק את העסק  מבחינה שיווקית פרסומית. נכון להיום בעלי עסקים וארגונים שונים מודעים לכך ששיטות הפרסום הקלאסיות אינן מספיקות ואסטרטגיית פרסום ושיווק נכונה ומותאמת לדרישותיהם שמיושמת ברשתות החברתיות יכולה לעזור לעסק שלהם לזנק עסקית באופן משמעותי.

יתרונות שיווק בפייסבוק

  • TARGETING– ניתן לקבוע מיהו קהל היעד של הגולשים שיהיו חשופים למודעות שיפורסמו בפייסבוק.
  • היקף – בעת יצירת מודעת פייסבוק וקביעת הגדרות ניתן לראות מהי כמות המשתמשים הרלוונטיים שייחשפו למודעה.
  • פרסום מתגלגל – ברגע שגולש אחד ילחץ על לייק לעמוד עסקי או פרסומת חבריו רואים זאת ולמעשה נחשפים גם כן לאותו דף או פרסומת, נעשה כאן פרסום ויראלי ברשת חברתית, דבר שישפר את התוצאות של הקמפיין הפרסומי.
  • אינטראקציה – כיוון שרוב החברים בפייסבוק הם משתמשים פעילים ניתן ליצור אינטראקציה איתם בקלות רבה יותר מכל מימד פרסומי אחר ועל ידי כך לקבל חשיפה גבוהה יותר.
  • תקציב – הקמת דף פייסבוק ותחזוקתו הן פעולות שנעשות ללא עלות כלשהי. לגבי מודעות ממומנות בפייסבוק, ניתן לקבוע רף יומי או לשלם על המודעה על פי קליקים או על פי חשיפות CPM, דבר שמאפשר לכל עסק לקבוע את התקציב אותו הוא מעוניין להוציא על פרסום ושיווק העסק בפייסבוק.
  • כפתור LIKE- ניתן לקבוע את כפתור הלייק בכל מיני אתרים חיצוניים ועל ידי כך ליצור אינטראקציה עם הגולשים בכל רחבי האינטרנט.

מה לומדים בקורס?

  • מבנה הרשת – היוודעות לרשת הפייסבוק על בוריה, אם מבחינת מבנה, פעילות, יישומים ועוד.
  • פתיחת עמוד עסקי וניהולו – חובה לכל בעל עסק! כאן תלמדו כיצד לפתוח דף עסק בפייסבוק, ניהולו, טיימינג נכון לכתיבת פוסטים, כתיבת פוסטים אפקטיביים למטרת שיווק העסק, הנעה לפעולת הצטרפות לעמוד העסקי שלכם, יצירת נוכחות עסקית ברשת והמרת הפעילות העסקית ברשת הפייסבוק לפעילות עסקית מחוץ לרשת.
  • שיווק בפייסבוק- הכרת רשת הפרסום של פייסבוק, יצירת מודעה אפקטיבית, מהו פרסום ממוקד פילוח, יצירת תהליכים ויראליים ברשת, הכל אודות מערכת ה- AD MANAGERוכן POWER EDITOR.
  • עיצוב בפייסבוק – עיצוב לוגו, יצירת תמונות, עיצוב נכון של עמוד עסקי, סוג הסרטונים והתמונות שיועילו לעסק שלכם.
  • פייסבוק לשימוש אישי- פתיחת חשבון, כתיבת סטטוסים, העלאה של תמונות וסרטונים, הצטרפות לקבוצות, פתיחה של קבוצה חדשה, בקשות חברות ועוד.

לסיכום, קורס שיווק בפייסבוק מתאים הן לאנשי המגזר הפרטי והן לאנשי הסקטור העסקי. טרם ההרשמה אל הקורס יש לוודא האם מדובר על קורס בו נכללים תכנים לסקטור העסקי או שמא מדובר על קורס פייסבוק לשימוש אישי. נכון להיום יש אפשרות לבחור בקורס שמכיל את כל ההיבטים החשובים ביותר שישמשו אתכם הן למטרות עסקיות והן למטרות אישיות, כמו קורס שיווק בפייסבוק שמוצע על ידי מרכז ההכשרה ללימודי מחשבים של  HackerU.

כי היום לא מוותרים על פרסום ושיווק בפייסבוק



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס