קורסים מקצועיים במקצועות הממוחשבים במסלול המותאם לאנשים עובדים תוך התאמה לדרישות השוק, הם מקפצה מתאימה למי שמחפש איך להיכנס לחברות הטכנולוגיה בצורה פרקטית. 

בשנים האחרונות מתחזקת המגמה אצל אלו המבקשים ללמוד קורס מחשבים במסלולים כאלו ואחרים של לימודי ערב. 

הבחירה באותם קורסים מקצועיים במסלול של לימודי תעודה מגיעה מתוך מחשבה לעבור הכשרה ולהתמקצע, אך במקביל לנהל סדר יום שכולל עבודה קבועה בשעות הבוקר והצהריים. במציאות הכלכלית של היום, קשה עד בלתי אפשרי לעבוד במשרה חלקית או לוותר על עבודה, בשביל להקדיש את מרבית שעות היום ללימודים. 

שיקול נוסף, נוגע להתאמה בין ההכשרה המקצועית וההסמכות במסגרת הלימודים, אל דרישות שוק העבודה. דרישות שוק העבודה כיום הן דינמיות ומשתנות לעיתים תכופות. אם ניקח קורסי מחשבים למשל, אז כל פיתוח חדש של חברת מייקרוסופט לדוגמה, גורם לעדכון ותוספת לדרישות השוק. 

בנוסף, אנחנו כתלמידים וסטודנטים כבר לא ממהרים להעמיס על עצמנו ידע תיאורטי רחב, כמו שקורה במסגרת לימודים אקדמיים. אנו מספיק עמוסים בחיי היום יום שלנו ומעדיפים להסתפק בהכשרות והסמכות שדרושות לתפקידים בחברות השונות. 

התוצאה של כל אלו היא שפע של קורסים מקצועיים המוצעים למגוון אוכלוסיות, במסלול של לימודי ערב. בין הנושאים הרבים ישנם גם מספר קורסי מחשבים שמועברים בשעות הערב במוסדות הלימודים. 

אילו קורסי מחשבים נלמדים במסגרת לימודי ערב? 

כמובן שיש מגוון רחב של קורסי מחשבים בשעות הערב, אך היום נתמקד בשלושה מרכזיים שניתן ללמוד ב'חממה' הטכנולוגית גם פרונטלית ברמת גן וגם אונליין: 

  • לימודי עיצוב גרפי ו-UI/UX 

תחום העיצוב הגרפי, שבעבר היה קיים בעיקר בחברות הדפוס, הוצאות הספרים, העיתונות וכדומה, הפך כבר מזמן למקצוע הייטק מבוקש. 

קורס עיצוב גרפי במסלול של לימודי ערב יאפשר לתלמידים לעבור הכשרה מקצועית וגיבוש תיק עבודות איכותי ומגוון. תוצרים אלו שיופקו במהלך הקורס יאפשרו לבוגרים להשתלב בתפקידי מפתח בחברות, בכל הקשור לעיצוב באתרי האינטרנט ובקמפיינים הדיגיטליים השונים. 

בעלי זיקה לתחום האמנות, להם חוש יצירתי, יפגשו במהלך הקורס את התוכנות המובילות והנדרשות במשק. ההכשרה תהפוך אותם לכאלו השולטים בתוכנות ומגיעים בעזרתם לתוצאות הרצויות ביעילות ומקצועיות. 

  • לימודי סייבר ואבטחת מידע - 

תחום לימודי הסייבר ואבטחת מידע, שבעבר הוגבל למגזרי נישה, הפך במהירות לאחד המקצועות המבוקשים והחיוניים בתעשייה. 

למידת קורס לימודי סייבר מקיף, מצייד את התלמידים במומחיות ובכישורים החיוניים לשגשוג בתחום החדשני הזה. 

במהלך הקורס, התלמידים עוסקים בהכשרה פרקטית ומתרגלים Hands On על מערכת אתגרים ייחודית, מה שיעזור להם להפגין בפני מעסיקים את יכולתם להתמודד עם אתגרי סייבר בעולם האמיתי. 

בנוף דיגיטלי המתפתח כל הזמן, שבו פרצות מידע ואיומי סייבר מהווים סיכונים משמעותיים, הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים באבטחת מידע ממשיך לגדול. עלייה זו בביקוש מדגישה את האופי הקריטי של לימודי סייבר, שכן היא מטפחת דור של מומחים המסוגלים להגן על מידע רגיש, לזהות נקודות תורפה ולפתח אסטרטגיות הגנה חזקות.  

  • לימודי שיווק דיגיטלי 

שיווק דיגיטלי התפתח לתחום דינמי וחיוני שמעצים עסקים לשגשג בעידן הדיגיטלי. 

קורס שיווק דיגיטלי מקיף כולל שפע של מיומנויות חיוניות, כולל פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וניהול מדיה חברתית. תוכנית הלימודים המקיפה של האקריו נועדה לצייד את הסטודנטים במערך מיומנויות מגוון ובמומחיות הנדרשת כדי להצטיין בנוף המשתנה של התחום. 

במהלך הקורס, התלמידים מתעמקים בעולמות ה-PPC, משפרים את יכולתם ליצור קמפיינים פרסומיים אסטרטגיים וחסכוניים שמובילים תנועה והמרות. במקביל, הם מתעמקים בעולם של קידום אתרים, לומדים כיצד לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר ולמנף אלגוריתמים של מנועי החיפוש כדי להגדיל את הנראות והטווח האורגני. 

ניהול סושיאל תופס מקום מרכזי כאשר הסטודנטים מתעמקים באמנות של יצירת תוכן מרתק, פיתוח אישיות של מותג והיכרות עם כל הפלטפורמות המרכזיות.  

אחת מנקודות השיא העיקריות של המסלול היא ההזדמנות להסמכה בינלאומית. באמצעות הכשרה קפדנית ויישום מעשי, התלמידים יכולים להתכונן למבחני ההסמכה המבוקשים של FaceBook ו-Google. חברת פייסבוק וגוגל.  

יתר על כן, הקורס מאמץ את השילוב של טכנולוגיה מתקדמת, כאשר התלמידים חוקרים את תחום הכלים של הבינה המלאכותית (AI) המייעלים את העבודה שלהם. 

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה