כדי להפוך למעצב גרפי, יש היום אינסוף תוכנות, אפליקציות, מדריכים ביוטיוב וקבוצות פייסבוק. כל אחד יכול לקחת היום קורס עיצוב גרפי אונליין וללמוד כל מה שצריך לדעת על תוכנות העיצוב. אולם, מה שמפריד בין מעצב גרפי למעצב גרפי מוכשר, נמדד דווקא בדברים שלא ניתנים לקנייה בכסף.

אם אתם כאן זה כנראה בוער לכם בדם וזה כבר צעד ראשון כדי להפוך להיות מעצבים מעולים. אז שנייה לפני שאנחנו מתחילים ללמוד עיצוב גרפי אונליין, בוא תקרא אילו תכונות אתה צריך שיהיו לך בשביל להיות מעולה בתחום:

1. סקרנות

רוצה להגיע רחוק בתחום העיצוב? אתה חייב לפתח תשוקה וסקרנות לעולם שסביבך. בעולם העיצוב כל דבר יכול להוות עבורך השראה. מעצב גרפי טוב, מסתכל כל העולם סביבו ורואה את הפרטים הקטנים שאנשים אחרים בדרך כלל לא שמים לב אליהם. הוא גם מסוגל לראות את התמונה הגדולה ולנתח אותה באופן מושלם. אז לפני שתתחיל לימודי עיצוב גרפי אונליין, שאל את עצמך, האם אני באמת סקרן לדברים שסביבי?

2. ראש פתוח

זה תחום שחייב להגיע אליו עם ראש פתוח, מוכנות לנסות ולהתנסות בדברים חדשים ולקבל השראות ממקורות לא צפויים. מעצב מעולה מביא מעצמו אל תוך היצירה שלו, כך שאתה צריך לא לפחד לחשוב את עצמך ואת הלב שלך ביצירה שלך.

width=
תהיו רעבים לידע

3. מוכנות לצמוח

אם תסתכל על יצירותיו הראשוניות של מעצב גרפי ועל יצירותיו אחרי כמה שנים של ניסיון, תוכל לראות איך הוא התפתח ביצירות שלו עם השנים. זה בעקבות שנים של למידה, צפייה, הסתכלות על יצירות של אחרים ושאיבת השראה. זה נובע גם מההתפתחות הטכנולוגית והדרישות שלה. היום למשל על מעצב גרפי טוב, אמור להתמחות גם בתחום חוויית המשתמש וכנראה לקח קורס UX/UI אונליין או פרונטלי. מעצב טוב יודע שהוא לא יודע הכל והוא צריך לנסות דברים חדשים וללמוד מאנשים אחרים כדי להצליח.

4. יכולת לקבל ביקורת

זה אולי הדבר הקשה ביותר עבור כל איש יצירה, אבל בסופו של דבר כולנו צריכים ללמוד להתמודד עם ביקורת. כי ביקורת שנאמרת בצורה בונה, נועדה כדי לפתח את היכולות שלנו ולהפוך אותנו לטובים יותר. כמעצב, אתה צריך להיות פתוח לקבלת ביקורות עדי לשפר את העבודה שלה.

5. תשוקה ודרייב

אתה לא תגיע לעולם היצירה אם אתה לא אוהב את זה בכל חלק בגוף שלך. גם אם יש לך תשוקה וכישרון גדול העיצוב בסופו של דבר הוא מלאכה של אהבה. עוד לפני שתתחיל ללמוד בכלל עיצוב גרפי אונליין, אתה צריך להגיע לקורס הזה עם תשוקה. אתה צריך להיות מודע שזו עבודה מורכבת והיא לפעמים יכולה לקחת שעות ארוכות בשעות מוזרות אבל כשתגיע לתוצאה הסופית תרגיש סיפוק אדיר שיהיה שווה את כל המאמץ.

6. יכולת לפתור בעיות

מעצב גרפי מוצלח הוא מעצב שחושב בצורה לוגיסטית וביקורתית. חשיבה יצירתית נדרשת לא רק כדי לייצר עיצוב מבריק, אלא גם כדי להבין כדי החלקים ביצירה הזו משתלבים זה בזה והופכים את הרעיון למוצר מוגמר. אלו יכולות שאפשר לפתח אותן כשלומדים קורס עיצוב גרפי אונליין או פרונטלי שנועדו למעשה לקחת את היכולת הזו ולהקפיץ אותה כמה צעדים קדימה.

הגעת עד לכאן? כנראה שהתחום הזה ממש בוער בך ואנחנו שמחים על כך. כי התעשייה הזו צריכה אנשים שהאהבה ליצירה זורמת להם בדם. כנראה שיש בך את התכונות שייקחו את תחום העיצוב הגרפי צעד אחד קדימה וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים. כדאי לך לבחון את האפשרות ללמוד עיצוב גרפי אונליין ולהפוך את התשוקה והאהבה למקצוע.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה