אין כמעט אדם שמחזיק באייפון, הסמאפרטפון המוביל בעולם ולא צייד את עצמו בלפחות משחק אחד או שניים להעביר את שעות הפנאי, שלא לדבר על עשרות אפליקציות הנמצאות בכל מכשיר ומכשיר.

ב- Hackeru, בחרנו את טובי המפתחים במטרה ללמד ולאפשר לכם לפתח אפליקציות ומשחקים לאייפון ולהיכנס לתחום הסלולאר באופן המקצועי והאיכותי ביותר. היופי שבתחום הזה, הוא שככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים עוברים מסמארטפון או מסלולארי רגיל שברשותם ובוחרים את האייפון של אפל. אינספור של יתרונות המתחילים ממערכת ההפעלה הפשוטה והמתוחכמת בו זמנית שמים את האייפון והאייפד במקום הראשון כבר לא מעט שנים.

אותם אנשים שכבר אוהבים ומחוברים למכשיר לא מעט שנים, מבלים זמן לא מבוטל ב-  App Store, במטרה לחפש ולהתעדכן באפליקציות ובמשחקים חדשים אקטואליים, מה שהופך את המשחק לעוד יותר קל בשבילכם. הרי קהל היעד שלכם כבר קיים, הוא נמצא שם כל הזמן ורק מחכה לחידושים שאתם בעצמכם תפתחו ותיצרו עבורו. בעולם יש מליוני מכשירי אייפון שקיימים, אז למה לא להתנסות באחד התחומים המרתקים שקיימים ולהיות חלק פעיל ממנו. 

קורס פיתוח אפליקציות ומשחקים לאייפון - מה לומדים?

צוות המפתחים של Hackeru ילווה אתכם לאורך כל הקורס. ביחד נלמד את כל היסודות הכלליים והעמוקים במערכת של Apple. מפיתוח תוכנה, דרך שפות התכנות, הגדרות, למידת אפליקציות מתוחכמות לעומקן ועד פיתוח אפליקציה עצמאית משלכם. הצוות שלנו מיומן, יסודי ותומך, צוות שיספק לכם את המענה לכל השאלות ולכל הצרכים לאורך כל הדרך. ליווי והדרכה הם מה שמלווים אותנו ב- Hackeru והם המפתח שלכם להצלחה אמיתית. שילוב בין ידע חיוני לפרקטיקה בשטח יהפכו אתכם למפתחי האפליקציות הטובים ביותר בשוק

היתרונות שבפיתוח אפליקציות ומשחקים לאייפון

קודם כל, ברגע שאתם מפתחים משחק או אפליקציה מוצלחים, ועברתם את כל התהליך העצמאי מול Apple, יש לכם גב. עניין התשלום מוסדר מראש, 70% הולך אליכם ו- 30% לחברת Apple. החברה היא זו שמגבה אתכם, מה שמוריד מכם התעסקות, חוסך לכם זמן והרבה כאבי ראש.
אמנם האפליקציה שאתם מפתחים חייבת לעבור אישור מול החברה, אך ברגע שעברתם את כל מבחני הכניסה, אתם מקבלים זמינות מלאה באחד המקומות הכי חמים בעולם הוירטואלי, מקום שמכניס כסף.

לימודי פיתוח אפליקציות לאייפון ב- HackerU

במרכז האקריו המועמדים עוברים שלב מיון קצר שבסופו נקבע האם הם מתאימים לקורס. מי שאינו מתאים מקבל החזר כספי. מדובר בקורס המקיף והמקצועי ביותר בישראל עבור פיתוח אפליקציות. למידע נוסף על המסלול המלא לפיתוח תוכנה לאייפון ולאנדרואיד.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה