השכר של מתכנת JAVA גם הוא מצליח להוביל רבים מדי שנה לבחור ללמוד תכנות JAVA אצלנו ב-HackerU וכן במקומות נוספים.

מה HackerU מציעים לכם?

בהאקר יו מציעים לכם קורסי פיתוח תוכנה במסגרתם תלמדו את כל הקשור אל ה- JAVA. הלימודים יכללו לימודי בסיס בו הסטודנטים ילמדו מבואות לתכנון מכוון עצמים ולאחר מכן הם יתקדמו ללימודי תכנות מתקדם בשפת JAVA. היתרונות של לימודים במרכז HackerU באים לידי ביטוי בגישה הפרקטית של מרצי המכללה אל הלימודים.

צוות המומחים שלנו יכשיר אתכם לטכנולוגיות המבוקשות ביותר בשוק התעסוקה, הלימודים אצלנו קצרים וממוקדים כאשר המטרה היא לספק לכם את כל הכלים על מנת להפוך לבעלי אותו מקצוע מבוקש: מתכנת JAVA. תוך שנה תוכלו להתחיל ולהשתלב בחברה זו או אחרת בתור מתכנת בשפת פיתוח זאת. כמו כן, מתכונת הלימודים גמישה, שכר הלימוד נמוך ביחס ללימודי תכנות של מספר שנים, המרצים מומחים בתחום ומוכרים בתעשיית ההיי טק, בסיום הקורס תקבלו תעודה אותה תוכלו להציג בראיונות העבודה ומרכז ההשמה ימצא לבוגר תעסוקה תוך פרק זמן קצר.

למידע נוסף:

שפת תכנות Java

מדריך Java למתחילים

האם אתם מתאימים למקצוע?

מתכנת JAVAהוא אדם בעל יכולות ריאליות גבוהות מאוד. בנוסף, חשוב שתהיה לכם יכולת למידה ברמה גבוהה, יצירתיות וכמובן משמעת עצמית. יש לקחת בחשבון שבשנה הראשונה השכר יהיה מינימאלי, אך בשנה השנייה ושלישית הוא כבר יתחיל לדלג למימדים יפים. מתכנת JAVAיכול לעבוד בחברות סטארט אפ, בחברות תוכנה, חברות שמתמקדות בחומרה, בחברות שעוסקות בתחום התקשורת והבנקאות ובחברות שמספקות שירותים שונים בעיקר בתחום ה- IT. מתכנתי ג'אווה יכול לעבוד במגוון תפקדים שונים, כמו למשל בתפקידי פיתוח בכירים, ניתוח מערכות, ייעוץ ג'אווה ועוד.

מה עושה מתכנת JAVA?

מפתח JAVA כותב קודים של תוכנה בשפה זו ומפתח כל מיני אפליקציות למובייל, למחשבי PC ואתרי אינטרנט. בנוסף הוא יכול להשתלב במערך הפיתוח של מערכות מחשוב יחד עם מתכנתים נוספים או כמפתח יחיד שמשדרג קודים קיימים. יש לקחת בחשבון שיש מקומות עבודה רבים בהם תתפקדו הן כמפתחים והן כבודקים של אותו קוד אותו כתבתם וזאת ביחס למסמך האפיון. יש אפשרות לעבוד כמתכנת בשפת תכנות זו בצד הלקוח או בצד השרת. בשנים האחרונות יש דרישה גדולה יותר למפתחים בצד השרת, כלומר בכל הקשור אל עולם המובייל, ענן, ביג דאטה והווב.

HackerU המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק מציע גם לכם להשתלב במסלולי המקיפים של קורס פיתוח תוכנה ולהפוך למתכנתי JAVA תוך פרק זמן קצר. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו באמצעות מילוי טופס פרטים והרשמה באתר או ישירות בטלפון : 03-6135565

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה