לימודי QA יכשירו את המסיימים למקצוע בודק תוכנה המבוקש בתחומי ההיי טק והטכנולוגיה

חישבו על מוצר שרכשתם בכמה שקלים וכשביקשתם להשתמש בו נתקלתם בתקלה. עכשיו קחו את הדוגמה הזו ותחשבו על ארגון ענק, שרכש בסכומי עתק מטוס, מכונה למפעל גדול או מערכת מידע ממוחשבת כלשהי. במקרה של תקלה בתחומים כאלו, התוצאות עלולות להיות הרסניות ולגרום לפגיעה של ממש בחיי אדם או לקריסה כלכלית של ארגון גדול. בשלב המקדים לתכנות יש צורך להריץ בדיקות, לבחון את מערכת המידע הן בהיבטים של אבטחה, כשכידוע היום ישנן מערכות רגישות וסכנה לפריצה לא רצויה אליהן, והן מבחינת ביצועי המערכת, שצריכים להיות תקינים ויעילים. לשם כך, בכל ארגון או חברה המפתחים מערכות מידע גדולות, דרוש בודק תוכנה מקצועי ומוסמך, כזה שסיים לימודי QA.

מה זה QA

הצורך בבדיקות תוכנה, בדיקת איכות מקדימה טרם שיווקו והפצתו של מוצר הפך כאמור למצרך מבוקש במציאות של היום, כשמרבית הקיום שלנו נשען על תוכנות ממוחשבות ומערכות מידע שונות.

רבים שואלים: מה זה QA?

  • מקצוע Quality Assurance - QA - מבוקש היום בכל חברה המפתחת מוצרים או מערכות, לרבות חברות היי-טק.
  • אנשי ה- QA מבצעים בדיקות איכות שונות, אשר מאפשרות להם לעמוד על תקינות תוכנות הפעלה, באמצעות בדיקות קול או נתונים, למשל. בכך, הם מסוגלים להעניק לחברה המפתחת את המוצר או התוכנה סוג של תעודת ביטוח לאיכותם ותקינותם, לפני שהם מגיעים ללקוחות - הציבור.
  • כדי לוודא שתוכנה היינה בטוחה לשימוש יש לבצע בדיקות רבות. אנשי ה-QA שסיימו לימודי בדיקות תוכנה, מבצעים סוגים שונים של בדיקות ומנסים את התוכנה במצבים ואפשרויות שונות ומשונות, כדי לוודא מעל לכל ספק את תפקודה התקין של התוכנה ללא תקלות, במגוון סיטואציות.

בודק תוכנה – מקצוע מבוקש

למי שמחפש מקצוע מבוקש, המאפשר להיכנס לתחום ההיי-טק, להרוויח משכורות גבוהות וליהנות מתנאי העסקה מתגמלים, גם ללא רקע מקדים בתחום – לימודי בדיקות תוכנה והכשרה ל- QA – בודק תוכנה מוסמך, עשויים להיות בדיוק התשובה.

היתרונות:

  • רכישת המקצוע במסגרת לימודי QA, מאפשרת למצוא עבודה בתחום, גם ללא תואר אקדמי.
  • קורס QA מאפשר לבוגריו להתמקצע נקודתית בתחום ולהציע למעסיקים את שרותיהם כמומחים לכל דבר ועניין, בשונה מבוגרי תואר אקדמי שאמנם לומדים את הנושא בכלליות, אך לא מתמקצעים בו באופן מקיף.
  • ההכשרה במסגרת לימודי QA מקדמת את בוגרי הקורס מעמדה של מחפש עבודה, לכזאת של בעל מקצוע, שהוא רלוונטי ומבוקש בכל תחום ההיי-טק והטכנולוגיה. כידוע, בענף זה רמות השכר הן מהגבוהות במשק.

ההכשרה במסגרת לימודי בדיקות תוכנה

קורס של לימודי QA מעביר לתלמידיו את ההכשרה המקיפה והכרת התחום ברמה העיונית והמעשית, כדי לאפשר בסיומו השתלבות מהירה וחלקה בשוק העבודה. לאחר מעבר של ראיון אישי ומיון ראשוני ממשיכים המתאימים הלאה לעומק לימודי בדיקות תוכנה. הקורס נלמד במסלולי בוקר וערב ומחולק למבוא, בו נלמד הרקע ולשלב מורחב, בו מועברים התכנים כגון תורת ה-QA, הטכנולוגיות והסטנדרטים השונים שיש להכיר בעת ביצוע בדיקה, בהתאם למבוקש בשוק העבודה.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה