ספרת את הימים, עשית טבלת ייאוש, תכננת את התמונה של גזירת החוגר לפרטי פרטים והנה הגיע הרגע המיוחל – השתחררת מצה"ל. זה זמן מצוין להתחיל לתכנן את העתיד שלך. אנחנו יודעים שהמגוון גדול, שהאופציות שעומדות בפניך מגוונות ואתה מתלבט בין קורסים לחיילים משוחררים לבין תואר אקדמי ולא בטוח מה עדיף ומה יסדר אותך טוב יותר לטווח הרחוק. הבלבול שלך מוצדק. ישנו מגוון עצום של קורסים מקצועיים, תארים אקדמיים, קורסים על חשבון הפיקדון וגם כאלה שלא על חשבון הפיקדון. אז מה עדיף ולמה?

הפקדון הצבאי

לפני הכל, חשוב שתבינו מהם אותם כספי פיקדון כדי שתוכלו להשתמש בהם בחכמה. כספי הפיקדון נועדו לאפשר לחיילים משוחררים להתחיל את חייהם האזרחיים בקלות. אפשר להשתמש בכסף הזה למטרות שונות ובעיקר להרשמה ללימודים. במידה ולא השתמשתם בכספי הפיקדון 5 שנים ממועד השחרור, הם יועברו לחשבונכם האישי. אם כך, השימוש בכסף מאפשר לכם שקט כלכלי – הכסף לא יוצא מכיסכם.

אזרחית טרייה, חיילת משוחררת עם חולצה צהובה מתלבטת מה ללמוד

אנחנו יודעים שהכסף שלכם חשוב לכם

קורסי הסבה להייטק - מקצועיים בלי תואר

אצלנו בהאקריו, תוכלו להשתמש בכספי הפיקדון בתשלום כל הקורס. אז אם אחת מהאופציות שלכם היא קריירה מצליחה בהייטק ואתם רוצים לבנות קריירה תוך מספר חודשים בלבד, ריכזנו עבורכם את האופציות הטובות ביותר עבורכם, שתוכלו לשלם עליהם מכספי הפיקדון. מכל קורס תוכלו לטעום את עיקרי התכנים בו בקורס המיון שלנו. במידה ולא תמצאו התאמה, כספכם יוחזר לכם בחזרה. בנוסף, בסיום כל קורס, מחלקת ההשמה בהאקריו שמקושרת עם חברות ההייטק הגדולות בארץ, תסדר לכם עבודה!

קורס סייבר ואבטחת מידע
יש אנשים שעוד לומדים חלקים מהקורס הזה עוד תוך כדי השירות שלהם. אבל לאלו שלא, ורוצים מקצוע טוב, עם שכר גבוה – זה הקורס בשבילם. כשאתם מחפשים קורסים אחרי צבא, זה בטח אחד מהקורסים הראשונים שעולים. הקורס הזה הפך להיות הדבר החם ביותר בעולם ההייטק בעקבות הגדילה המשמעותית בפריצות הסייבר. הביקוש לעובדים רק עולה מה שמאפשר ליוצאי הקורס לצאת ישר לשוק העבודה ולמצוא משרה טובה.

הקורס מוכר בכספי הפיקדון.

קורס שיווק דיגיטלי
הכוכב החדש במשרדי ההייטק. תחום השיווק הדיגיטלי נכנס להייטק בשנים האחרונות עם ההתפתחות של העולם הדיגיטלי. חברות רבות הבינו את החשיבות של החזקת מחלקה כזו בתוך החברה שחיה את השינויים וההתפתחויות שבה וככה משווקת אותה טוב יותר לעולם וכמובן לצרכן הקצה. הדרישה לאנשי שיווק דיגיטלי עלתה פלאים מכיוון שבוגרי הקורס יכולים לעסוק בהמון תחומים בעולם השיווק.

הקורס מוכר בכספי הפיקדון.

קורס אנימציה בתלת ממד
אם אתם אנשים יצירתיים, יש לכם דמיון מפותח וכשיוצאים סרטי אנימציה ותלת ממד בקולנוע אתם הראשונים שרוכשים כרטיסים, אז התחום הזה יהיה מעולה עבורכם. בקורס הזה תלמדו את כל שלבי האנימציה ממידול ופיסול ועד טקסטורות ואף עיצוב סיטואציות. התחום הזה הולך ומתקדם בעולם ההייטק ובעולם הפרסומות בפרט.

הקורס מוכר בכספי הפיקדון.

לסיום, אם גם אתם מחפשים קורסים לחיילים משוחררים ובפרט קורסים על חשבון הפיקדון, ההייטק הוא פתרון מעולה בשבילכם. יש בו מגוון רחב של אופציות תעסוקה עם שכר גבוה ותנאים מצוינים.

בהצלחה :)

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה