אחת משפות התכנות בעלות השימוש הנרחב ביותר באינטרנט היא ללא ספק שפת תכנות JAVA. עושים בה שימוש מיליוני מתכנתים ומפתחי אפליקציות ברחבי העולם. השפה פותחה עי חברת סאן מיקרוסיסטמס בשנת 1991 והוצגה בשנת 1995. שפת JAVA מתבססת בעיקרה על שפת תכנות פופולארית אחרת, C++, אך כוללת הרחבות רבות נוספות ופיצ'רים המאפשרים יכולות שונות ומגוונות לכל מתכנת שעושה שימוש בשפת JAVA בעת כתיבת קוד לאפליקציה או פיתוח יישומי מחשב ואלמנטים אינטרנטיים כאלו ואחרים.

לימודי JAVA מכינים לעיסוק ולעבודה בתחום

שפות תכנות כגון JAVA ואחרות נחשבות למורכבות ללמידה עצמית. ניתן ללמוד ג'אבה בבית וגם למצוא מדריך JAVA ברשת, אך מומלץ מאוד למי שרוצה להיות מקצוען בתחום, להכיר את כל היכולות של השפה וכמובן להשתלב כמתכנת JAVA בארגון, להירשם לקורס רלוונטי בתחום. בקורס JAVA לומדים את הבסיס לשפת התכנות, את השימושים הנרחבים בה, סורקים את הגרסאות המתאימות לסביבות תוכנה משתנות ואף בונים קוד בעזרת השפה הזו, ממש התנסות מעשית.

ג'אבה כשפה פתוחה Open Source

בעשר השנים האחרונות מתפתחת שפת JAVA בכל העולם של הקוד הפתוח. תחום ה- Open Source פורח בסביבה של מפתחי JAVA וישנו מגוון עצום של פיתוחי קוד פתוח לשימוש הכלל. בשנים האחרונות, בהתאם להתפתחותה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, התפתחה לאין ערוך גם שפת התכנות ג'אבה בכל הקשור לפיתוח יישומים באנדרואיד. רוב רובה של הצמיחה בעולם האפליקציות למובייל שרק גדל והולך, ניתן לייחס ל- Android ו- JAVA.

קורס פיתוח לאנדרואיד עם התמחות ב- JAVA

כל מי שחושק להיות מפתח אפליקציות, ללמוד את התחום המרתק והמעניין, וכמובן היחסית חדש, מוכרח להכיר את סביבת הקוד הפתוח של JAVA. יש להירשם אך ורק אל קורס פיתוח אפליקציות בו מרצים מקצוענים המכירים את שפת התכנות JAVA על בוריה. לימוד ג'אבה מקנה לסטודנטים כלים בפיתוח הן בסיסי והן מתקדם של יישומים הבנויים על / או בהתבסס על JAVA. זהו יתרון אדיר על פני מי שמנסה להיכנס לתחום ואין לו את הידע או את הרקע הנדרש בג'אבה.

מהם כיווני הקריירה למי שלומד JAVA ופיתוח אפליקציות

הביקוש למפתח ג'אבה גבוה מאוד בחברות הייטק וארגונים רבים. מפתח JAVA יכול להתקבל הן לעבודה בחברת הייטק בתור מפתח שפת JAVA והן כמפתח אפליקציות. נדרש כוח אדם איכותי ורב ובהחלט יש עבודה רבה בתחום למי שבוחר בכיוון הקריירה הזה. הדרך הטובה ביותר כיום למצוא עבודה מעולה בתחום לאחר תקופת הכשרה מקצועית ולהשתלב בהייטק, היא להירשם לקורס במוסד לימודי המתחייב למציאת עבודה לבוגריו בתום הקורס. בדרך זו אפשר להיות רגועים ושלווים במהלך הלימודים, להשקיע ולעמוד בכל ההתחייבויות הלימודיות, שכן העבודה בתחום לאחר הקורס, מובטחת.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה